Hop til indhold

hvad er din mening om forum, er der....?


Gryn
 Share

Recommended Posts

nu skrev jeg jo at det egentlig ikke generede mig, men jeg kender følelsen, mere fra exemplet med hundene. Men det er nok det der med at "andre bliver husket for deres individualitet, men "jeg" (hvem end man er) er bare en i mængden. Jeg skrev jo også at jeg godt ved det er fjollet, men det er nok det lille indre generte barn der skinner igennem der... "er jeg ikke god nok, mor?"

I må endelig ikke læse mine indlæg som om de skrevet i en negativ eller ked af det tone, de er slet ikke ment sådan, prøver bare, med mere eller mindre held, at forklare hvordan det føles, for jer som ikke har prøvet det, og måske ikke forstår :bigsmile:

 

 

OK, jeg var nu bare nysgerrig.

Men bare fordi nogen husker en, er jo ikke ens betydende med at man ikke kan føle sig uden for eller kender følelsen :blink:

 

 

Og syntes ens mor ikke man er god nok, så er hun ikke en værdi :blink::blink::blink::blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 176
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

nu skrev jeg jo at det egentlig ikke generede mig, men jeg kender følelsen, mere fra exemplet med hundene. Men det er nok det der med at "andre bliver husket for deres individualitet, men "jeg" (hvem end man er) er bare en i mængden. Jeg skrev jo også at jeg godt ved det er fjollet, men det er nok det lille indre generte barn der skinner igennem der... "er jeg ikke god nok, mor?"

I må endelig ikke læse mine indlæg som om de skrevet i en negativ eller ked af det tone, de er slet ikke ment sådan, prøver bare, med mere eller mindre held, at forklare hvordan det føles, for jer som ikke har prøvet det, og måske ikke forstår :bigsmile:

 

 

 

Ja vi vil jo alle gerne være én af dem der lægges mærke til, én af dem de andre gerne vil huske/møde ovs.

Så ligesom mortens forældre så bliver jeg da også skuffet når der ikke var nogen der ville møde mine hunde:( Men det går jo heldigvis over igen lynhurtigt og man ved jo godt at der ikke menes noget ondt med at man udelades:-D

 

Ogtil trådens emne: Dejligt forum med alt hvad det indebærer. Kan godt lide atså mange kender hianden, det gør det mere personligt og giver mere ping pong snak frem og tilbage:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Jørgen Larsen

 

Jeg er glad for at læse der er en del af de nye som kan lide at være her og får gode råd.

Jeg er jo en af de "gamle" her inde, men alligevel søger jeg råd. Mener altid man kan lære nyt, også fra de "nye".

 

Ok jeg kan også godt lide at være her inde på H-F, er ny som blev opfordret til at besøge siden af en veninde,

og det har jeg også nydt meget,

 

men men men, det du skriver med at du kan lærer noget af de nye der kommer her ind på de gamles premisser,

niks den hopper jeg ikke på, er hver gang jeg har lavet en kommentar eller indlæg blevet haglet ned næsten hver gang,

det er som om at jeres måde og meninger er den rigtige?? hvor er den henne med at lytte og lærer at de nye der kommer her ind??

jeg synes at den er lidt langt henne at hente,

men læser da gerne jeres meninger og holdninger til hundene

 

men som der blev skrevet længere fremme kan det være med til at skræmme nye væk fra H-F.

selv er jeg ikke lige den der bliver skræmt væk af at jeg bliver haglet ned nej jeg tager da gerne debatten op,

men det er ikke alle der er lige så stædige som en gammel vendelbo, der har haft hund siden han kunne kravle hend over jorden

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg oplever ingen kliker i ordets negative betydning. Der er folk, man deler holdninger med, og der er også nogle, der kender hinanden rigtig godt, men jeg føler ikke, at jeg ikke må være med.

 

Jeg synes også, at debattørerne herinde er flinke til at reagere efter indlæggets indhold og ikke efter, om det er en ny eller gammel debattør, én "man kan lide" osv.

 

Mine små kritikpunkter går mere på noget af det "tekniske".

Jeg synes, at her er for mange underfora. I mange af dem sker der ikke noget i timevis og nogle gange dagevis, så jeg mener, at det ville være mere overskueligt med færre inddelinger.

 

Og så irriterer det mig, at man skal klikke på "kvik besvar" for at kunne skrive et hurtigt svar i den lille boks. Hvorfor det? Det skal man ikke på nogle af de andre fora, jeg deltager på, som også benytter vBulletin? :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis man kigger tilbage i denne tråd... ses en advarsel fra mig om ikke at lade debatten afspore af ordet klikker.

For en god ordens skyld: har ikke selv anvendt ordet, men ment vi skulle have en god diskution med indhold, der ikke blev afsporet af så lille en del af det der er nævnt som klikker.

Tænkte nok det var omsomst.. men prøvede da--- dermed anser jeg min rolle for udspillet... på mange måder :vinken:

 

Egentlig er det vel ikke så underligt at der bliver fokuseret meget på det begreb. Det er ikke positivt at blive beskyldt for og så længe man sidder og tænker: er det mig der bliver hentydet til, så er det svært at komme frem med positive forslag til hvordan Forum kan blive bedre. Alle gamle debattører går jo i forsvarsposition.

 

Undskyld, men jeg synes det er ualmindeligt dumt at komme med hentydninger uden at turde sige tingene ligeud. Hvis der er noget der kan ødelægge en stemning, så er det den slags kujonagtige kommentarer der liiiige skal presses ud gennem sidebenene, uden at man tør stå til ansvar for dem.

 

Hvis man ikke tør sige tingene ligeud, (men i en ordentlig tone) skal man holde sin kæft. :evil: Det er min mening. (Siger en fra hyggesnakker klikken). :lol: :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Jørgen Larsen
Jeg synes at her er sk*** hyggeligt :mrgreen:Jeg har ingen problemer med spam (det ville da også være paradoksalt i og med at jeg indrømmer at være en af de værste :oops:) for jeg synes at på trods af "spam" og at tingene løber lidt af sporet engang imellem, så kommer der alligevel seriøse svar til trådstarters spørgsmål så jeg kan ikke se at det er så stort et problem (og som skrevet andetsteds, netop derfor jeg synes at her er så hyggeligt at være :mrgreen: :5up:)

 

Jeg synes ikke at her er klikedannelse, men det er klart at det kan virke sådan for nye, fordi vi er en del som kender hinanden særdeles godt efterhånden. Jeg oplever dog ikke at nye bliver holdt udenfor, men det er klart at nogle ting vil virke indforståede for nye. Men så er det jo bare om at kaste sig ind i "kampen" :blink:

 

Vil ikke side og genfortælle hvad du har skrevet så nøjes med at lave dit indlæg med fed skrift,

De punkter kan jeg kun tilslutte mig til fulde, jeg er ny her på siten så det med klikker ved jeg ikke så meget om men kan da stadig komme ind og diskutere jeres ( nå ja klikke hvis vi skal kalde det for det ?? ) diskusioner som du selv skriver må man jo hoppe på vognen et sted og tage de øretæver der måtte komme, for ellers var jeg nok skredet fra HF for længe siden, hvor der er 5 eller 10 personer er der også forskællige meninger og det er dem der holder debatten i gang, som du skriver SKIDE HYGGELIGT

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har jeg læst hele tråden og ih du milde, hvor går folk dog i små sko. (Ville gerne have skrevet noget med Mariahs fodhviskerkursus men vælger det fra af hensyn til hvordan andre kan opfatte det). :roll:

 

Folk har travl med at kritisere hvad andre gør at det er til at brække sig over (for den måde de bruger Forum, er selvfølgelig den rigtige) og det er ihvertfald slut med at skrive noget som helst der ikke er ekstremt seriøst fra min side. Og nu skal jeg så også til at ændre min holdning, så den ikke ligner den, som dem jeg som regel tænker som, ytrer (for det er også blevet en forbrydelse). :evil:

 

Der er ret meget børnehave over det her: Det er mig og mine interesser der er i centrum og jeg bliver fornærmet hvis alle andre ikke synes ligeså. Men lad os dog prøve at holde en spamfri (læs humorforladt) uge, uden at emnet drejer sig fra trådstarters indlæg og se hvad der så sker.....

Link til indlæg
Del på andre sites

Men lad os dog prøve at holde en spamfri (læs humorforladt) uge, uden at emnet drejer sig fra trådstarters indlæg og se hvad der så sker.....

 

:scared::scared::scared::scared::scared:

 

UPS - Jeg er allerede dumpet :megaked::pift:

 

:mrgreen::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har jeg læst hele tråden og ih du milde, hvor går folk dog i små sko. (Ville gerne have skrevet noget med Mariahs fodhviskerkursus men vælger det fra af hensyn til hvordan andre kan opfatte det). :roll:

 

Folk har travl med at kritisere hvad andre gør at det er til at brække sig over (for den måde de bruger Forum, er selvfølgelig den rigtige) og det er ihvertfald slut med at skrive noget som helst der ikke er ekstremt seriøst fra min side. Og nu skal jeg så også til at ændre min holdning, så den ikke ligner den, som dem jeg som regel tænker som, ytrer (for det er også blevet en forbrydelse). :evil:

 

Der er ret meget børnehave over det her: Det er mig og mine interesser der er i centrum og jeg bliver fornærmet hvis alle andre ikke synes ligeså. Men lad os dog prøve at holde en spamfri (læs humorforladt) uge, uden at emnet drejer sig fra trådstarters indlæg og se hvad der så sker.....

MOR hvor har du dog været hele mit liv:vinken::5up:

 

Og så er den ged barberet, host host...

 

Nå nu til min mening om dette hersens forum, jeg syntes det er skide hygge at være her, dels fordi jeg er på nogle forums hvor der er en eller 3-4 stykker der ultimativt bestemmer hvad man må skrive og hvilke holdninger der er ok og ikke ok, hvis de er ikke ok bliver man bannet:evil: Sådan er det bare ikke her, tonen er så pæn den nu kan være med visse mennesker der også skriver herinde (jeg selv er en del af disse folk), men elers så oplever vi jo ikke at Admin skal rende herinde i tide og utide og skille os møgunger ad fordi vi er kommet op og slås over en skide bagatel. SPAM går der meget af i trådene, men det er en del af hyggen herinde, men jeg selv syntes at det bliver lidt for hyggeligt noglegange, derfor vil jeg igen opfordre til at lave hygge/spam tråde, så folks indlæg ikke bliver totaltskadede af spam på 20 min...

 

Adjø...:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Jørgen Larsen
Nu har jeg læst hele tråden og ih du milde, hvor går folk dog i små sko. (Ville gerne have skrevet noget med Mariahs fodhviskerkursus men vælger det fra af hensyn til hvordan andre kan opfatte det). :roll:

 

Folk har travl med at kritisere hvad andre gør at det er til at brække sig over (for den måde de bruger Forum, er selvfølgelig den rigtige) og det er ihvertfald slut med at skrive noget som helst der ikke er ekstremt seriøst fra min side. Og nu skal jeg så også til at ændre min holdning, så den ikke ligner den, som dem jeg som regel tænker som, ytrer (for det er også blevet en forbrydelse). :evil:

 

Der er ret meget børnehave over det her: Det er mig og mine interesser der er i centrum og jeg bliver fornærmet hvis alle andre ikke synes ligeså. Men lad os dog prøve at holde en spamfri (læs humorforladt) uge, uden at emnet drejer sig fra trådstarters indlæg og se hvad der så sker.....

 

Hvorfor skulle du holde dig tilbage, du har da kommet med mange gode informationer,

det er ikke lige sikkert jeg havde samme mening som dig,

men det er jo det der gør en forskeld i hverdagen,

og din mening kan da være lige så rigtig som min, det er en skønssag hvad jeg får ud af det,

men det giver mig muligheden for at tænke din vurdering/mening igennem.

så glæder mig til dine indslag i fremtiden, lige som alle andre der skriver her i blokken.

PS// måske dårligt formuleret men synes der er mange hyggelig indlæg her på HF

og tak til alle der gider at formidle sine erfaringer ud til dem der vil tage i mod. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Jørgen Larsen
:scared::scared::scared::scared::scared:

 

UPS - Jeg er allerede dumpet :megaked::pift:

 

:mrgreen::engel:

 

Føj altså det er ikke pænt af dig Tanten

sååååå skamme dig

 

fy fy skamme skamme slut forbut

som jes og tom sang engang

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har jeg læst hele tråden og ih du milde, hvor går folk dog i små sko. (Ville gerne have skrevet noget med Mariahs fodhviskerkursus men vælger det fra af hensyn til hvordan andre kan opfatte det). :roll:

 

Folk har travl med at kritisere hvad andre gør at det er til at brække sig over (for den måde de bruger Forum, er selvfølgelig den rigtige) og det er ihvertfald slut med at skrive noget som helst der ikke er ekstremt seriøst fra min side. Og nu skal jeg så også til at ændre min holdning, så den ikke ligner den, som dem jeg som regel tænker som, ytrer (for det er også blevet en forbrydelse). :evil:

 

Der er ret meget børnehave over det her: Det er mig og mine interesser der er i centrum og jeg bliver fornærmet hvis alle andre ikke synes ligeså. Men lad os dog prøve at holde en spamfri (læs humorforladt) uge, uden at emnet drejer sig fra trådstarters indlæg og se hvad der så sker.....

Undskyld men jeg kan ikke se noget af det du skriver? Hvem siger at kun deres mening er den rigtige? og kun de er i centrum? :-D

Jeg synes egentlig folk var gode til at give en mening i denne tråd, uden at det løb af sporet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Undskyld men jeg kan ikke se noget af det du skriver? Hvem siger at kun deres mening er den rigtige? og kun de er i centrum? :-D

Det er ikke i selve debatterne men mere omkring hvordan HF skal bruges. Der er tydeligvis mange der synes at andre brugere ødelægger det, ved at bruge HF anderledes end dem selv.

Jeg synes egentlig folk var gode til at give en mening i denne tråd, uden at det løb af sporet.

Jeg er så en af dem der ikke har noget imod at det løber af sporet. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er ikke i selve debatterne men mere omkring hvordan HF skal bruges. Der er tydeligvis mange der synes at andre brugere ødelægger det, ved at bruge HF anderledes end dem selv.

det kan jeg altså ikke se, kan du ikke give et eksempel?

 

Jeg er så en af dem der ikke har noget imod at det løber af sporet. :blink:

jeg mente temperamenter der løb af sporet, ikke topics :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ris:

jeps for meget spam ind imellem, off topic emner får sjældent lov at dø ud eller holdt på det minimale.

 

ja til tider kan det blive lidt for indbidt/klikeagtigt.

 

Janteloven eksistere herinde, der er ingen der skal komme og fortælle den faste kerne andet end det de ved/står for ind i mellem. Nogle nye bruger kan risikere at få det hårde lag, sker dog yderst sjældent.

 

Jeg synes også der er meget spam og tråde der bærer præg af at nogle kender hinanden rigtig godt og tilbringer meget tid herinde. Det er mig uvedkommende og det springer jeg elegant hen over, men jo med risiko for også at gå glip af mange guldkorn. Så jeg bruger det jeg kan og udelukker det jeg ikke kan bruge til noget.

 

Ja. Jeg synes der er klikedannelse. Og jeg synes der er for meget spam i trådene. --At her alligevel er rart at være skylden nok, at "kliken" jo ikke kan være alle vegne. :mrgreen:

 

At "råbe" hjæpler ikke en dyt! Det eneste, der hjælper er at kvitte tråden som "kliken" har indtaget og finde en anden tråd som "kliken" ikke har indtaget (endnu).

 

Er nu tilbøjelig til at give Birgitta ret... men ryster bare på hovedet og begiver mig i andre tråde, når jeg ser at nogen bliver hørt mere end andre.... ved da godt opbakningen ikke kommer dalrende fordi jeg ikke er så "kendt" herinde... fint nok... og sk... irriterende nogengange :mrgreen:

 

Er bange for, at hvis diskutionen fortsætter i retning af hvem er klikken-- så er den kørt af sporet... det kunne blive en måde ikke at forholde sig til de mere vigtige ting der er sagt i denne tråd.... sagt på en anden måde... det er vel ligegyldigt at sætte navne på... mere interessant at se hvad der kan være i tråden af gode input til at gøre H-F endnu bedre.

 

Her er et par eksempler og jeg nåede egentlig kun til midten af side 3. :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Her er et par eksempler og jeg nåede egentlig kun til midten af side 3. :rolleyes:

 

Jeg synes de eksempler, du giver, er virkelig pænt formulerede og meget fredsommelige svar på det spørgsmål trådstarter rent faktisk har stillet.

Så hvis du vil tale om børnehave og fornærmethed, er det vist et spejl du skal have fat i...

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå - Jeg tror bare jeg bruger forum som jeg altid har gjort :mrgreen:

 

Spammer jeg for meget regner jeg med der er en venlig sjæl der vil gøre mig opmærksom på det.

 

Jeg vil til enhver tid bruge karma og tak som jeg syntes det skal bruges, bruger jeg det anderledes end andre - tjaaaa så skal begge parter huske på det bruges forskelligt.

 

Jeg vil fortsætte med at blande mig når jeg føler for det. Og desuden er jeg selv ganske tilfreds med min skrivestil. Specielt tænker jeg over hvordan jeg formulere mig når det er nye folk på debatten.

Dog vil jeg fortsætte med at være indædt modstander af hovedløs avl og forsøge at få TS til at tænke endnu engang.

 

Jeg vil nok også fortsætte med at "moppe" dem jeg ved der kan tåle og det og der vil nok stadig suse en enkelt eller to kommentarer fra mit tastatur som nogle vil finde dumsmarte og latterlige - ja sikkert helt hen i hegnet.

 

Jeg vil stadig forsøge at huske på at vi alle er forskellige og det er ikke alle der gør tingene på min måde (de bliver nok klogere en dag :mrgreen: - det var en joke :engel:)

 

Jeg vil nok fortsætte med at sukke og trække på skuldrene over en stædig debattør - som nogle nok også til tider gør det over mig.

 

Jeg vil stadig forsøge at huske at spørge yderligere ind istedet for bare at drage mine egne konklusioner - og så ellers håbe på at der er en enkelt eller to der vil gøre det samme for mig, når jeg endnu engang har fået skrevet noget plidder pladder der kan misforståes eller virker selvmodsigende og knapt så velovervejet.

 

Vi har alle en "rolle" herinde som er forskellig alt efter hvilke øjne der læser det der er skrevet.

 

Kort sagt - jeg tror jeg fortsætter på samme måde som jeg har gjort hidtil. :-D

 

God weekend til jer alle :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Min mening:

 

Der ER klikedannelser herinde, og fred være med det. Nogle mennesker er mere på bølgelængde end andre, og sådan er det jo også i den virkelige verden.

 

Min indstilling til spam i trådene er ligetil:

Lidt spam er ok, men når hele tråden er vokset med adskillige sider med spam, ja så hopper jeg bare af DEN tråd igen, for meningsløst tjittjat på nettet er bare ikke mig.

 

HF er da et ok hundeforum, men jeg tilbringer ikke så meget tid herinde, det kan man også se på mine antal af indlæg kontra hvor lang tid jeg har været medlem

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok jeg kan også godt lide at være her inde på H-F, er ny som blev opfordret til at besøge siden af en veninde,

og det har jeg også nydt meget,

 

men men men, det du skriver med at du kan lærer noget af de nye der kommer her ind på de gamles premisser,

niks den hopper jeg ikke på, er hver gang jeg har lavet en kommentar eller indlæg blevet haglet ned næsten hver gang,

det er som om at jeres måde og meninger er den rigtige?? hvor er den henne med at lytte og lærer at de nye der kommer her ind??

jeg synes at den er lidt langt henne at hente,

men læser da gerne jeres meninger og holdninger til hundene

 

men som der blev skrevet længere fremme kan det være med til at skræmme nye væk fra H-F.

selv er jeg ikke lige den der bliver skræmt væk af at jeg bliver haglet ned nej jeg tager da gerne debatten op,

men det er ikke alle der er lige så stædige som en gammel vendelbo, der har haft hund siden han kunne kravle hend over jorden

 

Jeg har skam lært noget af nye medlemmer, det er vist også kun mig selv der kan svare på om jeg har det.

At jeg skulle have haglet dig ned kan jeg ikke mindes, men smid et eksempel så vil jeg da gerne se på det.

Hvis en masse andre mener noget andet end en selv kan man godt side med følelsen af at blive haglet ned. Det er en debat, og det er ensbetydende man man ikke altid er enig.

Opdragelse er noget de fleste kan få hæftige diskutioner om, både når det gælder børn og hunde.;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Her hvor jeg sidder og er lidt mat i sokkerne efter gårsdagens julefrokost, så vil jeg gerne sige en stor TAK til Tanten som i indlæg #92 har fået skrevet alt det jeg ikke orker :5up: :mrgreen:

Så længe der ikke kommer navne på bordet (som beskriver andet en roller), så vil jeg antage at det som nogle mener er klikedannelse simpelthen er det som jeg opfatter som "gamle" brugere som efterhånden kender hinanden godt. Ellers vil det fra min side blive rent gætværk og det er formålsløst.

Så jeg fortsætter som Tanten som jeg hele tiden har gjort, så må de som evt. har et problem med mig og min væremåde gøre mig opmærksom på det når det opstår! Indtil da: Ingen ændringer fra min side :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg syntes at det er et godt forum og jeg hygger mig herinde. :-D

 

Jeg har fået en masse ny viden om hunde og har jeg søgt råd herinde, er jeg altid blevet taget alvorlig og har fået nogle gode svar, som jeg har kunne bruge.

 

Den form for spam der er herinde, oplever jeg som hyggelig og som drillerier i al godmodighed. Det ville da være alt for kedelig hvis der ikke var plads til humor.

 

Kliker oplever jeg ikke at her er. Selvfølgelig er der nogle der kender hinanden bedre end andre. Men så må man jo blande sig så godt man kan, ved at skrive en masse indlæg, så man kommer til at kende hinanden bedre.

 

Vi kommer herind med alle vores forskelighedder og dem skal der være plads til. Det vigtigste er at vi accepterer hinanden. Jeg har personlig aldrig oplevet andet.

 

Men jeg kan godt sætte mig ind i, at det nogle gange kan være svær at være ny.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg syntes at det er et godt forum og jeg hygger mig herinde. :-D

 

Jeg har fået en masse ny viden om hunde og har jeg søgt råd herinde, er jeg altid blevet taget alvorlig og har fået nogle gode svar, som jeg har kunne bruge.

 

Den form for spam der er herinde, oplever jeg som hyggelig og som drillerier i al godmodighed. Det ville da være alt for kedelig hvis der ikke var plads til humor.

 

Kliker oplever jeg ikke at her er. Selvfølgelig er der nogle der kender hinanden bedre end andre. Men så må man jo blande sig så godt man kan, ved at skrive en masse indlæg, så man kommer til at kende hinanden bedre.

 

Vi kommer herind med alle vores forskelighedder og dem skal der være plads til. Det vigtigste er at vi accepterer hinanden. Jeg har personlig aldrig oplevet andet.

 

Men jeg kan godt sætte mig ind i, at det nogle gange kan være svær at være ny.

 

Absolut, men det er det jo allevegne og i modsætning til Jubii f.eks. synes jeg faktisk at vi er ret gode til at tage imod nye herinde. :5up: På Jubii kan det virkelig være svært at komme ind :shock:

 

Jeg er også enig med dig i alt det andet i øvrigt :5up: (Hold da op, hvor er jeg enig i dag :mrgreen: det hjælper åbenbart med en snert af tømmermænd, så bliver jeg meget mere medgørlig :mrgreen:)

Link til indlæg
Del på andre sites

[/b]

 

Absolut, men det er det jo allevegne og i modsætning til Jubii f.eks. synes jeg faktisk at vi er ret gode til at tage imod nye herinde. :5up: På Jubii kan det virkelig være svært at komme ind :shock:

 

Jeg er også enig med dig i alt det andet i øvrigt :5up: (Hold da op, hvor er jeg enig i dag :mrgreen: det hjælper åbenbart med en snert af tømmermænd, så bliver jeg meget mere medgørlig :mrgreen:)

 

Du skulle overveje at blive småalkoholiker.:mrgreen::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...