Hop til indhold

DELEFAMILIE, PLEJEFAMILIE eller HUNDEPASSER søges AKUT


lussefarz
 Share

Recommended Posts

DELEFAMILIE TIL HUND, PLEJEFAMILIE eller HUNDEPASSER søges AKUT

Hej venner. Jeg har for 3 måneder siden fundet den smukkeste prinse hund i grækenland. Han er magisk. Utrolig rolig og den venligeste sjæl der findes på jorden. Han er stor (på størrelse med en sjæfer) ligner en ulv uden lange hår og med hængende ører. Han er gylden eller rødblond og ca. 4 år. Hans navn er Eliko. Han er chippet, vaccineret, kastreret og har pas i mit navn. Hvem end der tilbringer tid med ham vil ikke fortryde det. Han siger hej til alle mennesker og hunde han møder og er aldrig aggresiv. Jeg leder efter nogen at dele ham med, da jeg muligvis tager på en bådrejse til sydamerika om en månedstid, og inden det laver jeg en festival i berlin fra den 13. til den 22. august. Til begge dele kan jeg muligvis tage ham med, men til begge dele ville det være allerbedst hvis han fik et andet sted at være. 

Om mig: Jeg er en kvinde på¨25 år der arbejder som selvstændig kunster, musiker, eventmager, forfatter og nycirkus artist. Jeg har boet i kbh de seneste 8år, men flytter højst sandsynlig til århus, eller omegn. 

Er der interesse eller vil du/i høre mere så kontakt mig på mail [email protected] eller ring 31878666 (jeg leder pt efter en oplader og kan derfor godt være du ikke kan få fat på mig pr tlf i de kommende 2-3 dages tid. Kh Lisa viola.

36398146_10155673978303263_1451519377760321536_n.jpg

36302192_10155673978483263_8774599171907780608_n.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ser ud til, at det ikke er lige nu du skal have hund, tænker jeg.
Man kan ikke det hele, og med de planer er det ikke fair at anskaffe en hund, som så skal kastes rundt med eller uden dig til alle mulige steder. Uanset hvor smækker-lækker den hund er, så må du droppe den del af projektet, det er simpelthen ikke fair overfor hunden. Som Beaglepack skriver så kræver det ansvar at have en hund, og lige her ser det ud til at du tænker mere på dig selv....

  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...