Hop til indhold

Hvilket forsikringsselskab skal jeg vælge?


KimJonas
 Share

Recommended Posts

Jeg har netop erhvervet mig den sødeste lille hundehvalp. Det er jeg super glad for, men nu er der opstået en ny udfordring. Jeg har nemlig fået øjnene op for, at man skal tegne en forsikring for at undgå bøder m.v. Derfor leder jeg med lys og lygte efter en god hundeforsikring. Jeg har lagt vejen forbi både dyr.dk og vovseforsikring.dk, men det er endnu ikke lykkes mig at finde en tilstrækkelig forsikring mht. indhold. 

Hvilken forsikring har du til din hund? Hvad indeholder den? Hvad koster den?

Jeg har virkelig brug for reelle anbefalinger og input.

På forhånd tak og god weekend! 

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Er der stor forskel på priser (og dækning for den sags skyld) på de forskellige selskaber eller plejer de at lægge i nogenlunde samme prisleje? kan se jeg skal give ca. 2000 kr for en hund xtra (altså både ansvar, livs og sygdomsforsikring) der hvor jeg er nu (if forsikring) - det meget normalt?   

Findes der en side ligesom https://www.dff-s.dk/ hvor man kan sammenligne hundeforsikringer, både på pris og dækning - uden man har en sælger i røret 2 min efter? 

Er der noget man skal være særlig opmærksom på er med i prisen? 

Link til indlæg
Del på andre sites

2 timer siden, fdahl1992 skrev:

Er der stor forskel på priser (og dækning for den sags skyld) på de forskellige selskaber eller plejer de at lægge i nogenlunde samme prisleje? kan se jeg skal give ca. 2000 kr for en hund xtra (altså både ansvar, livs og sygdomsforsikring) der hvor jeg er nu (if forsikring) - det meget normalt?   

Findes der en side ligesom https://www.dff-s.dk/ hvor man kan sammenligne hundeforsikringer, både på pris og dækning - uden man har en sælger i røret 2 min efter? 

Er der noget man skal være særlig opmærksom på er med i prisen? 

Jeg vælger aldrig nogensinde mit almindelige forsikringsselskab til at forsikre hundene igen, De ved simpelthen for lidt om tingene og ved at hunden faktisk bruger forsikringen så stiger prisen og ringer man for at spørge om noget så fortæller de at de ikke aner noget om det men at de dækker det dyrlægen vurderer er nødvendigt og bagefter får man så lige en stigning på enten pris eller den del man selv skal betale.
Så selvom vi har verdens bedste forsikring (runa/lærestandens), så vil jeg ikke vælge dem til næste hund, de ved ikke nok!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...