Hop til indhold

Andersledels alene hjemme spørgsmål.


Tikkilasse
 Share

Recommended Posts

Hej, jeg er blevet den stolte ejer at en dejlig blandings hvalp. Mor lab/schæfer far lab/golden.

Hun er min tredje hund.  Har tidligere haft shetland sheepdog og ren lab. Fik hende små 2 uger efter min lab ret hurtigt døde af en svulst i en alder af 7 år.

Jeg tog selvfølgelidt 1,5 ugers fri da jeg hentede Ronja og hun er meget lærernem men har tendens til at bliver hyper aktiv, hvis hun ikke får opmærksomhed.

Efter 1,5 uges træning kunne hun side i hunde buret i bilen og kunne sove i det i op til 4 timer uden problemer, da vi gik stille og roligt frem.

Så efter min korte ferie, så begyndte vi at køre på arbejde, gå en tur og så ind i bilen igen, så en 4 timers fri rum og så en trænings tur hvor vi øver, så 4 timer mere i bilen og så tager vi en god lang gå tur før vi kører hjem.

Nu er hun 13 uger, det går rigtigt godt, hun springer faktisk næsten ind i bilen i weekenderne, da hun jo har travlt med at følge efter mig og mine bygge opgaver på huset. Så kører faktisk tit en tur, bare så hun kan komme ind i hundeburet og sove, får hun går ud som et lys.

Nu kommer mit spørgsmål.

Vi går jo ikke imod varmere tider, så når det bliver for koldt, så kan jeg jo ikke tage hende med på arbejde mere. 

Derfor må hund jo ind i huset og være, som hun jo også er når jeg er hjemme. Men kan jeg forvente at hun kan klare 9 timer alene som 15-16 ugers hvalp. 

Jeg syntes mine overvejelser og valg ind til nu har givet mening og har fungeret godt.

 

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...