Hop til indhold

Westie søger nyt hjem


Jacob Muusmann
 Share

Recommended Posts

Jeg har en 4 år gammel Westie-han der søger et nyt og kærligt hjem.

Han er en glad og nysgerrig hund (født 13/11/2014). Han er glad for andre hunde og mennesker.

Han er en rask og sund hund, der ikke er plaget af øre eller pelsproblemer som mange af sine artsfæller

Jeg synes han er for meget alene i dagligdagen, hvor vi har mange gøremål i familien og har derfor sat denne proces igang.

Har dette vakt interesse så skriv endelig.

Mvh. Jacob

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Han skal da bare med på jobbet, min lå i min firma bil og var med rundt, men til sidst var han på kontoret og passede på madpakken, desværre kunne hjertet ikke mere sidste år han blev 14½ han er savnet,

Når vi gik tur var det ikke mig som styrede hvor vi skulle hen det var Ham som kontrollede turen så det var forbi de bedste duftsteder 😎.

Har du evt. et foto af westien.

B.

 

 

Link til indlæg
Del på andre sites

Han ser skøn ud han ligner min den gamle dreng, med det udtryk i øjet, er klar til endnu en tur far 🙄, her har vi skov strand indenfor en 5 km rækkevidde samt en stor have, som man kan boltre sig i,  så hvis lysten er der kunne han sagtens passe på her, og komme med på kontoret hver dag for at passe på madpakkerne, Jeg bor på midt sjælland, der er ingen børn så han ville få den fulde opmærksomhed.

Jeg fortrød aldrig da jeg fik min første westie for 14½ år siden, livet med en westie er bare sjovere aldrig en dag hvor man aldrig keder sig, for det skal den nok fortælle at Nu skal der altså ske noget 😊 og det er ligemeget om det er i regn eller slud ^^ og i den sidste ende er det jo meget rart at komme ud i naturen og slappe af.

Hilsen B.

 

 

 

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 year later...

Tusen takk for den interessante bloggen som hjalp meg med å finne svar på spørsmålene mine. absolutt fortjener oppmerksomhet. Jeg vil gjerne dele denne informasjonen med vennene mine.Jeg vil også gi deg utmerket informasjon angående fotografering av kjæledyr. Jeg er sikker på at det for deg vil være veldig interessant og informativt

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 7 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...