Hop til indhold

Undersøgelse/Spørgeskema - Hundes tænder og tandkød


Megastuff
 Share

Recommended Posts

Hej alle sammen,

Jeg er spritny herinde på forummet. Da jeg er i gang med at lave en mindre undersøgelse inde for hunde og deres tænder/tandkød, foreslog en veninde, at jeg spurgte efter hjælp herinde.

Jeg har altså, som sagt, et spørgeskema som jeg ønsker, at jer vidunderlige hundeejere går ind og svarer på. Det ville være en kæmpe stor hjælp!!

I må naturligvis gerne dele linket andre steder. Jo flere besvarelser, jo bedre! På forhånd tak :)

Linket til spørgeskemaet: https://da.surveymonkey.com/r/X5DLZ25?fbclid=IwAR06hrnp2WInVexumsZ2Q0PDnYfKaTdZFZpYaKYpGXEsjdCroyl9nWVqytQ

 

Bedste hilsner fra mig og hunden!

Link til indlæg
Del på andre sites

Må jeg gætte. Du kommer fra pedigree og vil gerne reklamere for dentastix?
Det er jo ikke en undersøgelse man kan bruge til noget når alt handler om dentastix og så kun det sidste omhandler (fede) svine og okseører.

Jeg har svaret på din undersøgelse, men det er slet ikke noget jeg vil anbefale andre. Du skal enten reklamere tydeligt eller sætte dig bedre ind i hvad der er sundt og godt for hundene ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

1 time siden, Megastuff skrev:

Så håber jeg, at du kunne bruge det til noget, at gå herind kun for at skrive en negativ kommentar, Beaglepack :)

 

 

 

Jeg syntes nu ikke jeg skriver negativt - jeg vil gerne at folk forstår at disse stixs ikke er som pegigree gerne vil de skal være

Ingredienser:
Korn, Kød og animalske produkter, produkter af vegetabilsk oprindelse, mineraler (min 2.6% tripolifosforanu natrium, minutter. 0.11% zink sulfat)

Analyse:

Total protein

10%

Rå aske

10%

Olier og fedtstoffer, rå

1%

Rå fiber

3%

Indholdsfortegnelsen siger vel det hele

 

 

Redigeret af Beaglepack
Link til indlæg
Del på andre sites

1 time siden, Megastuff skrev:

Tak for din hjælp Pivpiv :)  Det virker nærmest anklagende. Men nej, jeg er ikke fra Pedigree ;) 

 

Så håber jeg, at du kunne bruge det til noget, at gå herind kun for at skrive en negativ kommentar, Beaglepack :)

 

Det hele behøves ikke at være så negativt, venner :) 

Siden du så kun nævner pedigree så er der bare noget der får en i de tanker.

Hvorfor nævner du ikke andre bedre og sundere produkter. Det skema handler jo kun om dentastix og jeg kan slet ikke se hvad du kan bruge det til, men det kan være du vil fortælle om?

Rent generelt så er dentastix bare negativt, så det er svært at være positiv over det ;-)

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Beaglepack; Hvis du gerne vil have, folk forstår det, så kan du med fordel skrive det ind i din besvarelse på spørgeskemaet - Konstruktiv kritik er ALTID mere end velkommen! :)

 

Pivpiv; Jeg kan godt forstå, hvad du mener, og hvorfor du synes, at det virker sådan - Om hvorvidt Pedigree er godt eller dårligt, vil jeg forholde mig neutralt til, da jeg er i gang med en undersøgelse. :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har personligt også svært ved at blive ophidset over pedigree og diverse andre dental sticks. Som jeg skrev i undersøgelsen, så har jeg svært ved at se, at en tyggestang (som i mit tilfælde ville være væk i løbet af to sekunder - man var vel labrador!) kan rense tænderne bedre end rå knogler - eller ja, griseører osv. som der også nævnes. 

Folk kan gøre helt som de vil. Jeg synes bare kun dental sticks skal bruges som snacks. Jeg tror ikke, at man skal bilde sig ind, at de renser tænderne ret godt :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

9 timer siden, Megastuff skrev:

Pivpiv; Ja, og "Dentastix" nævnes på absolut intet tidspunkt i spørgeskemaet ;)

Så må jeg da have misforstået noget, alt fik mig da til at tænke dentastix.

Nå men jeg spørger igen, hvad skal spørgeskemaet bruges til og hvad er dit grundlag til at du kun undersøger ganske få ting og ikke en bredere vifte af hvad sunde ting man kan få til hundene (evt både sunde og usunde)

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Pivpiv; Og det kan jeg som sagt godt forstå :) Jeg forbeholder mig retten til ikke at fortælle om spørgeskemaets formål, før det er færdigt og analyseret, da jeg ikke ønsker at påvirke nogens besvarelse i en bestemt retning :) 

 

Beaglepack; Det kan da vel ikke være min eller spørgeskemaets skyld, at google foreslår dét - Måske har du søgt for meget på "Dentastix", og nu tror den, at det er det, du vil have ;) 

Link til indlæg
Del på andre sites

3 timer siden, Megastuff skrev:

 

 

Beaglepack; Det kan da vel ikke være min eller spørgeskemaets skyld, at google foreslår dét - Måske har du søgt for meget på "Dentastix", og nu tror den, at det er det, du vil have ;) 

Magen til vås skal man lede længe efter  Hvis du gad at google ville den også komme op med det samme. Jeg søgte i øvrigt på dental stix - (som du kan læse længere oppe)  -  og som du selv nævner i dit spørgeskema. 

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...