Hop til indhold

hvor meget aktivering


Sille12
 Share

Recommended Posts

Hej,

Hvor meget aktivering/oplevelser/træning ja kald det hvad I vil ;-) men hvor meget har en hvalp på 12 uger brug for????

Jeg har nemlig glemt alt om hvalpetiden til trods for at hun ikke er min første hund.

Som det er nu går vi til hvalpetræning 1 gang om ugen. 

Og til daglig står vi op 2 timer før jeg kør. Først tisser hun lige af på græsplænen og så får hun sit foder spredt på græsplænen.

Så spiser jeg morgenmad og derefter snakker vi lidt og så går vi en lille tur på 10 -15 min. Turen er mest en snuse/oplevelsestur men vi øver også lidt småting eks sid ved kantsten før vi går over.

Indimellem leger hun med sit legetøj og så kører jeg på arb. Når jeg kører har hun sine legesager og en foderbold. Jeg giver hende ikke en kong da hun er helt renlig og ikke besørger mens vi er væk og jeg tænker at det nok er bedst ikke at give hende ekstra mad.

Når jeg kommer hjem får hun igen mad på gr.plænen, vi træner lidt og går en lille tur og hygger generelt.

Til aften får hun igen maden spredt og kommer i haven og tisser. 

Det er i store træk hvad der sker på en dag( vi er også med jævne mellemrum ude og opleve sønnens gymnasium, banegården, gågaden og forskellige nye ting.

Men hvad tænker I ?? er det nok/for meget?? Hun er nemlig en lille ballademager når hun er alene hjemme.

V.H. Sille

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...