Hop til indhold

Når man ikke må tigge ved bordet.....


Gæst Gucci
 Share

Recommended Posts

.........så tigger man da bare i sofaen :mrgreen:

 

Fie fik at vide til fødselsdagen at hun ikke skulle tigge ved spisebordet. Den lettere egenrådige dame hoppede da bare op i sofaen 1 meter derfra i stedet for, smed forpoterne på ryglænet og fandt hundeøjnene frem :lun:

 

 

Hvis jeg nu stirrer længe nok, så bemærker de nok, at jeg er en sulten prinsesse:

 

Fietiggelille.jpg

 

 

Åhhh Mikkel - jeg vil så gerne smage lidt af dit morgenbrød:

 

Fietiggelille1.jpg

 

 

#¤%&&&//(/(((¤#¤"#¤ Maria - er du sød at lægge det kamera fra dig - jeg er i gang med at tigge!! :evil::

 

Fietiggelille2.jpg

 

 

Og såå fortsatte Fie - sød så hun nu ud:

 

Fietiggelille3.jpg

 

 

"Nogen" kom så til at dele lidt pølse med hende :oops::engel: Men "nogen" måtte jo gerne, da Fie jo ikke tiggede ved bordet :mrgreen:

 

 

Jeg æææælsker Fie - hun er noget så skøn :lun:

 

 

:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol: det gælder om at vide hvordan man kan omgå reglerne :5up:

 

Ja og DET ved Fie :lol:

 

HAH, hun er genial :lun:

 

 

En riiiiiiiiiigtiiiiiiiiiiiiiig lille prinsesse pige :hjerte:

 

Ja - en snedig lille prinsesse :mrgreen:

 

hun er da ikke helt tabt bag en vogn :mrgreen::mrgreen:

 

Nej ikke når det gælder mad :rolleyes: Med alt andet er hun ikke altid for skarp :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror Fie studerer jura i sin fritid, og har fundet det der hedder "et hul i loven" :lol:

 

Haha ja :lol:

 

Men hun får nu mad ved bordet af hendes mor dagligt og derfor er hun ret forfalden til at skrabe på gæsters ben og tigge. Og når den så ikke går, så finder hun på andre måder at få os i fedtefadet på :lun:

 

Jeg messer ofte for mig selv: Hun er ikke min hund, så hun kan godt få lidt ;-) Men når jeg selv får hund, så får han/hun bestemt ikke noget :engel::rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Aha ha ha, hvor er hun bare FOR sød og FOR udspekuleret...dygtig, dygtig vovse !!! :mrgreen:

 

Forøvrigt; Hvad hedder sådan en slags vovse som Fie er ?

 

Hun er en 10-årig Cavalier King Charles Spaniel i Black/tan :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hihi hvor er hun smart... hun er meget koncentreret om operation tigning. :-D

 

Hehe :mrgreen: .. Det kalder jeg for en smart hund:5up:

 

Aiiii, hvor er hun skøn og hvor kan hun dog se uskyldig ud:blink:

 

Haha, hun er en klog lille hund!

 

 

Tak skal i have - jeg ved så tilgengæld ikke, hvad Mikkel laver på billederne :lol:

 

Pga hendes enorme Cavalier øjne kan hun virkeligt se lidende ud - og så skraber hun på den sødeste måde, imens hun charmerer een :mrgreen:

 

 

Hun er ved at være gammel og dermed har jeg slækket lidt på mange ting, når jeg er i nærheden af hende :engel:Hun er meget knyttet til Mikkel og jeg efterhånden og det er bare så skønt at forkæle hende med en masse nussen og opmærksomhed.

 

 

Havde Cavalier´erne været mere sunde - så ville det være min kommende hund :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...