Hop til indhold

Tynd mave


Migogminhund
 Share

Recommended Posts

Godaften :-) 

vores lille hvalp på 10 uger har fået tynd mave. Det startede i går som noget tykt grødet afføring, og i løbet af i dag er det blevet meget tyndere. Vi var i gang med overkøring til nyt foder, og var i går begyndt på 3/4 af det nye og 1/4 af det gamle. Ved ikke om det er det som har givet udslag? Han har ikke fået tørfoder siden i går aftes, og i dag har han kun fået kogt ris med kylling. Vi har været ude og købe nyt foder i dag (acana puppy og junior). Er der noget vi kan/skal gøre? Har tidligere haft to hunde som ALDRIG har haft en eneste dag med dårlig mave, så er lidt på bar bund. Han er ikke påvirket af det, han drikker, spiser, leger og er som han plejer. 

På forhånd tak for hjælpen :) 

Link til indlæg
Del på andre sites

1 time siden, Sille12 skrev:

Hej,

Jeg plejer at give zoolac ved dårlig mave, det hjælper her i huset sammen med kogt ris og kylling.

Da min var lille hvalp fik hun også af og til tynd mave, men fortsæt i en dags tid med kogt kylling og ris og så start gradvist op med foderet igen .

V.H. Sille

Tusind tak for svar :-) Kan Zoolac købes noget fysisk sted, eller skal man bestille det over nettet? :-) 

Link til indlæg
Del på andre sites

9 timer siden, pivpiv skrev:

Prokolin eller zoolac eller canicur (der er forskel på hvad man har succes med) 

Det kan købes i maxizoo, ved dyrlæge, med24 (de er vist billigst, vi køber så vi altid har en tube på lager) og så mener jeg også du kan få det på apoteket.

God bedring

Tusind tak :-) 

Heldigvis går det MEGET bedre i dag. I dag har han kun skidt tre gange siden klokken 8 i morges, og de er formede, stadig en lille smule bløde, men med form :) 

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...