Hop til indhold

Vågne nætter


Maj
 Share

Recommended Posts

Min hvalp på 9 uger havde åbenbart blærebetændelse da jeg fik ham og jeg opdagede det ved at han drak og tissede vildt meget og han sov kun kortvarigt om natten hos mig. Så fik han antibiotika og der kom lidt mere ro. Nu drikker og han tisser han temmelig meget igen og er rastløs om natten men sover som en sten om dagen i min mors gamle hunds kurv under et bord i stuen. Han er ellers glad og aktiv og elsker at lege, men nætterne er hårde da jeg ikke får ret meget søvn, på nær 2-3 dage hvor vi sov lidt mere igennem. 

Kan det være pga. varmen eller måske stress fordi vi bor i min mors hus i denne uge og passer hendes to hunde imens hun er på ferie.😳

Link til indlæg
Del på andre sites

16 minutter siden, Maj skrev:

Jeg har været nede med en urinprøve og den er undersøgt og han fik antibiotika for blærebetændelse. Kuren blev afsluttet i forgårs. Men tak for indlægget

Så du afleverede en prøve for nyligt, altså i går eller sådan noget? Man kan godt have fået antibiotika og så det ikke slår det ned og der skal noget andet til.
Hvis prøven er afleveret da behandlingen startede så ville jeg gå ned med en ny, for noget er der galt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...