Hop til indhold

Hund tisser i sengen når jeg ikke er hjemme


Mie m
 Share

Recommended Posts

Hej jeg har en hun hund på 5 måneder som hver gang jeg forlader min lejlighed tisser i min seng 

er det mulig der er nogen der har nogen ideer til hvordan jeg lærer hende og stoppe eller har en ide til hvorfor hun gør det? 
 

jeg ligger noget plastik ud over sengen hver gang jeg går men det stopper hende ikke

Redigeret af Mie m
Link til indlæg
Del på andre sites

Hun er en blanding af 4 racer 

bor i en et værelse lejlighed og har det lidt svært med at lukke hende ude i gangen for tænker om det ikke er for lidt plads altså kun at være i et lille rum 

hun har ikke de stor problemer med at være alene hjemme ud over at tænderne kan klø lidt men det er ikke så slemt  

Link til indlæg
Del på andre sites

Det at hun tisser i sengen vil jeg gætte på er et alene hjemme problem, hvis altså ikke hun har blærebetændelse eller lign - men så tisser hun meget.

Gangen kan være ganske fint hvis ikke hun kan administrere hele lejligheden.

Nogle racer har mere tildenser til alene hjemme problemer, det var derfor jeg spurgte hvad slags hun er.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun har ikke blærebetændelse. Hun går ikke og tisser hele tiden, så det må være et alene hjemme problem 

Hmm okay kan være jeg skal give gangen en chance 

Tænker det må være svært og gå ud fra når hun er sådan en stor blanding 

tusind tak for svar og hjælp 

 

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvordan aktiveres hun i løbet af en dag?
Når hun åbenbart er så stor en blanding som du siger, så kan nogle af de racer der er mixet have instinkter der modarbejder hinanden, så det er en god ide at få aktiveret ordenligt, gå til hundetræning, droppe kaste lege (bold og pind). Lad hende bruge hjernen, så hun bliver træt i hovedet.
men husk også at så ung en hund skal sove omkring 18 timer i døgnet hvis jeg husker rigtigt, det er i hvert fald MANGE timer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...