Hop til indhold

DECEMBER billeder 2008


PinPoynter
 Share

Recommended Posts

He he, jeg fik taget julebilleder af Noomi i går og sidder nu og kæmper med at vælge ud til postkort :shock: Det er sgu ikke så nemt endda :ivrig:

 

Nå, men jeg syntes at I skulle se nogle af dem, hun ser godt nok lidt bøvet ud her og der, men jeg synes at det er sjove billeder alligevel :blink:

  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 165
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

He he, jeg fik taget julebilleder af Noomi i går og sidder nu og kæmper med at vælge ud til postkort :shock: Det er sgu ikke så nemt endda :ivrig:

 

Nå, men jeg syntes at I skulle se nogle af dem, hun ser godt nok lidt bøvet ud her og der, men jeg synes at det er sjove billeder alligevel :blink:

det sidste billed er da for lækkert :lun: var da også på tide vi nok billeder af tøsen (altså noomi :blink:)

 

Hun er totalt møsseklar.... men dog ikek alle billeder hun ser ud til at nyde den udklædning der :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

det sidste billed er da for lækkert :lun: var da også på tide vi nok billeder af tøsen (altså noomi :blink:)

 

Hun er totalt møsseklar.... men dog ikek alle billeder hun ser ud til at nyde den udklædning der :hmm:

 

Nej, det er det jeg synes der er så skægt :lol: Jeg overvejede seriøst at sætte det på julekortene en kort overgang, men det er nok ikke alle der kan se det sjove i det... :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

He he, jeg fik taget julebilleder af Noomi i går og sidder nu og kæmper med at vælge ud til postkort :shock: Det er sgu ikke så nemt endda :ivrig:

 

Nå, men jeg syntes at I skulle se nogle af dem, hun ser godt nok lidt bøvet ud her og der, men jeg synes at det er sjove billeder alligevel :blink:

 

 

:lun:

 

Hvor har du en over lækker hund, karma til Noomi for at hun finder sig i dig!!!!

 

Heldigv is for os :blink:

 

3 eller 4 :lun:

 

Hvor er hun absolut bare dejlig.

 

Og tak til nollike for et kæmpe smil på en træls dag.

Link til indlæg
Del på andre sites

He he, jeg fik taget julebilleder af Noomi i går og sidder nu og kæmper med at vælge ud til postkort :shock: Det er sgu ikke så nemt endda :ivrig:

 

Nå, men jeg syntes at I skulle se nogle af dem, hun ser godt nok lidt bøvet ud her og der, men jeg synes at det er sjove billeder alligevel :blink:

 

Husk jeg skal have et:engel: stemmer på nummer to

Link til indlæg
Del på andre sites

:lun:

 

Hvor har du en over lækker hund, karma til Noomi for at hun finder sig i dig!!!!

 

Heldigv is for os :blink:

 

3 eller 4 :lun:

 

Hvor er hun absolut bare dejlig.

 

Og tak til nollike for et kæmpe smil på en træls dag.

 

Det gjorde hun jo så heller ikke helt :lol: Jeg har adskillige hvor hun lige har fået vippet hornene af og sådan :mrgreen: Dem sætter jeg på på et andet tidspunkt :blink:

 

Nå, jeg må videre i dagens tekst, det holdt hårdt at vælge, så jeg endte op med 4 forskellige slags :shock: SÅ har jeg da også nok, eftersom det mindste antal man kan bestille er 10...! :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det gjorde hun jo så heller ikke helt :lol: Jeg har adskillige hvor hun lige har fået vippet hornene af og sådan :mrgreen: Dem sætter jeg på på et andet tidspunkt :blink:

 

Nå, jeg må videre i dagens tekst, det holdt hårdt at vælge, så jeg endte op med 4 forskellige slags :shock: SÅ har jeg da også nok, eftersom det mindste antal man kan bestille er 10...! :shock:

 

 

Hvis du ender med at have et billed for meget, så vil aslan sikkert gerne be om et :blink::oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja altså..fotohandleren skal jo lige have dem klar til mig :-D

 

Nårh, jeg troede at du allerede HAVDE sendt ud og at jeg var blevet snydt :megaked:

Så venter jeg bare lidt endnu :mrgreen:

 

Mine bliver altså ikke få fancy, jeg startede hos VistaPrint, men da de skulle have 100,- i forsendelse + x antal mange penge alt efter hvor hurtigt (eller rettere langsomt det skulle gå, de skulle have 172,- oven i hatten hvis man skulle have dem inden for 3 dage :shock:) så bestilte jeg hos Bilka i stedet. Men så kunne jeg også få flere forskellige slags :5up: :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...