Hop til indhold

DECEMBER billeder 2008


PinPoynter
 Share

Recommended Posts

  • Svar 165
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

He he, jeg fik taget julebilleder af Noomi i går og sidder nu og kæmper med at vælge ud til postkort :shock: Det er sgu ikke så nemt endda :ivrig:

 

Nå, men jeg syntes at I skulle se nogle af dem, hun ser godt nok lidt bøvet ud her og der, men jeg synes at det er sjove billeder alligevel :blink:

 

Ahahahaha - mega sjove billeder. Nu siger du godt nok LIDT bøvet...

 

Jeg stemmer klart for nummer et eller to - de er simpelthen for sjove (men kunne nok skaffe dig et besøg af dyrenes beskyttelse på halsen):mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige fået tømt kameraet, så der skulle nok også kunne blive til et par stykker fra december. Jeg finder i hvert fald nogle frem :mrgreen:

 

Først et par stykker af Milo i sin kurv, som er blevet godt julet ovenpå :lol: Han har også (mens billedet blev taget) fået besøg af min porcelæns julemand (Ja, jeg er sær :lol:), og man kan virkelig på billede 2 se Milos skepsis overfor julemanden :roll:

 

[ATTACH]4412[/ATTACH]

 

[ATTACH]4413[/ATTACH]

 

Trucker Milo:

[ATTACH]4414[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst gadekryds
Sheila vinker! Taget igår aftes:)

 

Og så fra en aften i sofaen. Der er ALTID plads til sheila, det handler bare om at indtage den rigtige stilling;-)Og mysla kan også:-)

 

nr. 3 er et kanont billed det er jo ligefør der går knude på den :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige fået tømt kameraet, så der skulle nok også kunne blive til et par stykker fra december. Jeg finder i hvert fald nogle frem :mrgreen:

 

Først et par stykker af Milo i sin kurv, som er blevet godt julet ovenpå :lol: Han har også (mens billedet blev taget) fået besøg af min porcelæns julemand (Ja, jeg er sær :lol:), og man kan virkelig på billede 2 se Milos skepsis overfor julemanden :roll:

 

[ATTACH]4412[/ATTACH]

 

[ATTACH]4413[/ATTACH]

 

Trucker Milo:

[ATTACH]4414[/ATTACH]

 

Hi hi, han ligner altså et tøjdyr. :-D Håber ikke jeg ryger på listen over dine hadekommentarer. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige fået tømt kameraet, så der skulle nok også kunne blive til et par stykker fra december. Jeg finder i hvert fald nogle frem :mrgreen:

 

Først et par stykker af Milo i sin kurv, som er blevet godt julet ovenpå :lol: Han har også (mens billedet blev taget) fået besøg af min porcelæns julemand (Ja, jeg er sær :lol:), og man kan virkelig på billede 2 se Milos skepsis overfor julemanden :roll:

 

[ATTACH]4412[/ATTACH]

 

[ATTACH]4413[/ATTACH]

 

Trucker Milo:

[ATTACH]4414[/ATTACH]

 

 

Hvor er han altså nuser :lun:

 

Trucker-Milo :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hi hi, han ligner altså et tøjdyr. :-D Håber ikke jeg ryger på listen over dine hadekommentarer. :blink:

 

Nej bare rolig. Jeg kom også kun til at hade den anden kommentar, fordi hun var så insisterende omkring det, og bare blev ved og ved og ved selvom jeg prøvede at få hende til at holde op.

 

Hvor er han altså nuser :lun:

 

Trucker-Milo :confused:

 

Tak :-D

 

Ja, jeg syntes han så trucker agtig ud, men albuen der hviler på armlænet. Det var bare en fjollet tanke, men kunne nu godt se det for mig i en lastbil :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej bare rolig. Jeg kom også kun til at hade den anden kommentar, fordi hun var så insisterende omkring det, og bare blev ved og ved og ved selvom jeg prøvede at få hende til at holde op.

 

 

 

Tak :-D

 

Ja, jeg syntes han så trucker agtig ud, men albuen der hviler på armlænet. Det var bare en fjollet tanke, men kunne nu godt se det for mig i en lastbil :lol:

 

Nå på den måde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige fået tømt kameraet, så der skulle nok også kunne blive til et par stykker fra december. Jeg finder i hvert fald nogle frem :mrgreen:

 

Først et par stykker af Milo i sin kurv, som er blevet godt julet ovenpå :lol: Han har også (mens billedet blev taget) fået besøg af min porcelæns julemand (Ja, jeg er sær :lol:), og man kan virkelig på billede 2 se Milos skepsis overfor julemanden :roll:

 

[ATTACH]4412[/ATTACH]

 

[ATTACH]4413[/ATTACH]

 

Trucker Milo:

[ATTACH]4414[/ATTACH]

 

 

 

Jeg er altså ikke til små hunde, men Milo :lun: jeg vil gerne have en lille Milo dreng en dag :lun:

 

Genialt at man kan se på ham at den der julemand, den hører ikke til i kurven :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst gadekryds
He he, jeg fik taget julebilleder af Noomi i går og sidder nu og kæmper med at vælge ud til postkort :shock: Det er sgu ikke så nemt endda :ivrig:

 

Nå, men jeg syntes at I skulle se nogle af dem, hun ser godt nok lidt bøvet ud her og der, men jeg synes at det er sjove billeder alligevel :blink:

 

jeg forstår ikke at i kan få jeres hunde til at finde sig i det tyson ville bestemt ikke :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er altså ikke til små hunde, men Milo :lun: jeg vil gerne have en lille Milo dreng en dag :lun:

 

Genialt at man kan se på ham at den der julemand, den hører ikke til i kurven :mrgreen:

 

Tak :oops::oops: Jeg bliver sådan helt lille-barn-i-mors-arme-bliver-interviewed-på-live-tv-genert når folk siger sådan noget. Men han er også vores lille skat

:lun: Kunne nu også også godt tåle at bo med en Aslan :lun:

 

Ja, det er mega skægt det udtryk han havde da jeg lagde den ind. "Hov mor- jeg lå lige og slappede af... Hva ska den der store kolde ting her?!"

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...