Hop til indhold

DECEMBER billeder 2008


PinPoynter
 Share

Recommended Posts

  • Svar 165
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hmm... det ved jeg ikke heeelt om jeg tror på. Jeg synes I supplerer hinanden meget godt. :mrgreen:

 

Alene det indlæg beviser da at det er den anden vej rundt :engel::mrgreen:

 

Kan man ikke bruge den der med et aggresivt virus der har smittet mig :engel:

 

Så er det nemlig Nollikes skyld igen :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

:hmm: nu hersker der ingen tvivl længere!!

 

 

Det er mig der er have mennesket i dette hjem.

Aslan har vidst lige hygget sig lidt for meget imens jeg var i Århus....eller monstro det var kæresten der LOD ham hygge sig.....en ting er sikkert, hygget sig det har han.

Samt gravet et kææææææææææææmpe hul inde under græntræet.

 

Til ære for Simba og Lexus har jeg nu ryttet alle dødsfælderne op og dækket de livsfarlige huller til :mrgreen:

 

 

Men sødt lige at ligge en lille julegave til mor :evil::rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har Samson og Tyson igen været på skovtur.

 

Tyson var helt oppe at køre i et stressfelt i en grad, som jeg aldrig før har oplevet. Han gøede og gøede, også når der ikke var noget at gø af. :roll: Måske en efterreaktion på den 24./25., som var noget stressende for ham? I hvert fald havde jeg flere gange lyst til at kværke ham. :oops:

 

Nå, men det blev heldigvis lidt bedre senere på turen, og nu ligger han smasktræt herhjemme og bobler. :sove:

 

Samson er heldigvis helt kold over for Tysons gøen, han hyggede sig bare med at grave store huller og hoppe i mudderpøle. På første billede kan man se et af hans mere artige øjeblikke.

 

Billede nr. 2: En enkelt gang blev Tyson ret træt af at vente på, at Samson fik gravet sit hul færdigt, så jeg satte ham til at hoppe på sten og balancere på væltede træstammer imens.

 

Mor her havde leverhapser i lommen - mens ens egne godbidder er jo aldrig lige så spændende som dem, den anden hund får, så Tyson ville da allerhelst have det tørfoder, som Buju havde med. På det sidste billede kan man se, hvilken kæmpe tiggeprins han er (det er Bujus ben på billedet).

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har fundet ud af, at det få taget en nissehue-billede af Liva vist er et tomandsjob. Én der gør Liva klar og en, der står klar med kameraet. Men jeg gjorde et forsøg alligevel

 

Dette er vist de "bedste" billeder jeg fik ud af det.

 

[ATTACH]4931[/ATTACH]

 

[ATTACH]4932[/ATTACH]

 

Jeg fik et enkelt af hele hunden og hele huen :blink:

 

[ATTACH]4933[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...