Hop til indhold

Bichon frise på 6 år


Mette04
 Share

Recommended Posts

Jeg har overtaget en bichon frise af en gammel dame som ikke kunne passe den. Da jeg hentede hende var hun usoigneret, lugtede af røg og hendes pels var nærmere gul end hvid😢 hun er 6 år gammel, og en forsigtig hund men meget kælen og kontaktsøgende. Vi er helt vilde med hende, men alligevel har jeg nok fortrudt lidt😔 jeg sover ikke om natten fordi hun pusler rundt, og hun kan ikke gå ned af trapper, så hun må bæres ned fra 4. Sal når vi skal gå tur. Den dame hun boede hos lukkede hende kun ud i lille flise have og der tissede og sked hun. Her er der en del gåture, der minimum varer 30 min. Men alligevel pisser hun på gulvet om natten.. jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre! Nogle gode råd???

Link til indlæg
Del på andre sites

Du kan ikke sove om natten fordi hun pusler rundt, og hun tisser på gulvet...

Hun pusler sikkert rundt fordi hun skal tisse, så hvis nu du stod op og gik ned med hende, ville hun højest sandsynligt ikke tisse på gulvet, og hun ville stoppe med at pusle rundt - Win/Win tænker jeg 👍
Det ville man jo også gøre, hvis man fik en lille hundehvalp...

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...