Hop til indhold

Jamen det er da en hanhund


Trei
 Share

Recommended Posts

Nej nej, du blander dem sammen, det er Lexi der går med pink ;-)

dette er Akita

akitahead3.jpg

 

Ih undskyld, jeg kan da slet ikke finde ud af det. *smiley der banker sig selv i hovedet*

 

Hvad farve går Akita med så? Bare så jeg kan kende hende en anden gang. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er også mange, der mener at Vinnie er en han. Det har sikkert også noget med størrelsen at gøre - eller med at her ude på landet kalder folk enten deres hund "den" eller "han" uanset køn. Mødte for nogle uger siden en familie, der omtalte deres egen tæve som "han" :roll:

 

På Fyn er folk rigtig gode til at kalde alle dyr for han - syntes jeg :-D

 

Det er vist også den eneste del af landet hvor: hunni ha' har fået hvalpe :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

På Fyn er folk rigtig gode til at kalde alle dyr for han - syntes jeg :-D

 

Det er vist også den eneste del af landet hvor: hunni ha' har fået hvalpe :mrgreen:

 

Folk på fyn taler altså sjaaaawt. :mrgreen: Stakkels tævehunde på Fyn, de er sikkert helt kønsforvirrede fordi de hele tiden bliver kaldt han. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Folk på fyn taler altså sjaaaawt. :mrgreen: Stakkels tævehunde på Fyn, de er sikkert helt kønsforvirrede fordi de hele tiden bliver kaldt han. :lol:

 

Nogle synger bedre end andre :blink: Indrømmer gerne jeg ikke altid forstår de "gamle bønder" :-D

 

men nu er jeg selvfølgelig også fraflyttet øen for nogle år siden :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...