Hop til indhold

Tulle kunne dårligt komme ud af sin kurv i morges :(


Freudika
 Share

Recommended Posts

Min lille hund har ondt :(

 

I morges lå hun bare i sin kurv og peb - og da jeg satte mig ned og talte med hende, var det som om, at hun ville tage sig sammen og komme ud af kurven - og så kom der sådan et rigtig højt piv ... men så stavrede hun ud og tissede og satte sig og kiggede op på sin yndlingsplads på kanten af sofaen bagefter - og samlede energi til at komme der op - og da drengene kom for at hente sønnen - gik hun ikke ned - hun blev bare liggende ... Nu har vi fået en tid ved Gudrun her i eftermiddag - så håber jeg, at hun kan hjælpe - jeg kan slet ikke bære at de går og har ondt de små :(:megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er bedre nu end det var i morges - men hun er noget medtaget alligevel - hun er hurtigere til at sige fra over for Bimsen som jo ikke helt kan forstå, at de ikke skal lege ... hun er også efter drengene når de leger for vildt med hinanden - noget hun som regel ikke blander sig i ... men jeg tænker at hun er noget besværet - jeg håber at Gudrun har en magisk nål og en pille der kan hjælpe min søde hund ...

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er bedre nu end det var i morges - men hun er noget medtaget alligevel - hun er hurtigere til at sige fra over for Bimsen som jo ikke helt kan forstå, at de ikke skal lege ... hun er også efter drengene når de leger for vildt med hinanden - noget hun som regel ikke blander sig i ... men jeg tænker at hun er noget besværet - jeg håber at Gudrun har en magisk nål og en pille der kan hjælpe min søde hund ...

 

 

Jeg tænker lidt om hun har ligget forkert i nat eller evt fået noget træk igår, der har gjort hende liv stiv og øm i det?

Link til indlæg
Del på andre sites

Tullen har en skævhed i ryggen der bliver ved med at vende tilbage - selvom det er bedre nu end det var for en måned siden ... men hun fik en nål og fik lidt massage og klarede bare besøget hos Gudrun så meget bedre end hun plejer ... og så har hun fået nogle urter med lidt smertelindrende effekt ... så håber jeg at det går fremad ...

Link til indlæg
Del på andre sites

Tullen har en skævhed i ryggen der bliver ved med at vende tilbage - selvom det er bedre nu end det var for en måned siden ... men hun fik en nål og fik lidt massage og klarede bare besøget hos Gudrun så meget bedre end hun plejer ... og så har hun fået nogle urter med lidt smertelindrende effekt ... så håber jeg at det går fremad ...

 

det var da altid noget at hun kunne gøre noget ved det :-)

God bedring til Tullen :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Æv - nu var hun lige kommet op og ligge på sønnens kontorstol - og så skulle hun ned igen - det var svært for hende at overvinde (og jeg må ikke bære hende fordi det kun er 4 uger siden jeg blev opereret) - så sønnen bar hende ned - og det var fint nok - så ville jeg have hende ind og ligge hos min mand som ligger i sengen - så skulle sønnen bære hende der ind - og så fik han åbenbart forkert fat - så hun næsten skreg :megaked:

 

Jeg duer virkelig ikke til at have en hund der ikke er på toppen ...

Link til indlæg
Del på andre sites

Æv - nu var hun lige kommet op og ligge på sønnens kontorstol - og så skulle hun ned igen - det var svært for hende at overvinde (og jeg må ikke bære hende fordi det kun er 4 uger siden jeg blev opereret) - så sønnen bar hende ned - og det var fint nok - så ville jeg have hende ind og ligge hos min mand som ligger i sengen - så skulle sønnen bære hende der ind - og så fik han åbenbart forkert fat - så hun næsten skreg :megaked:

 

Jeg duer virkelig ikke til at have en hund der ikke er på toppen ...

 

 

Hvor meget vejer Tulle?

 

I er et kønt par :rolleyes: jer to :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...