Hop til indhold

Svar fra dyrlægen


linda-hvid
 Share

Recommended Posts

Ja lige præcis. Som Jannik og jeg snakkede om så hjælper alternativ behandling jo mest på de mennsker der tror på det. Fordelen ved hunden er jo så at det egentligt er ligemeget om Jannik og jeg tror på det. Hvis vi følger hendes råd og det virker så er det jo fantastisk og hvis ikke det virker så er der ingen der ved hvordan han ville have haft det uden hendes behandling alligevel :-)

 

Opdatering kommer selvfølgelig :5up:

 

Jeg tror nu nok at hun har ret godt styr på det med allergi ;-) Så jeg venter på en positiv opdatering :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 157
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

God bedring ønsker varmer også :-)

 

Og mig der ellers altid har syntes at sådan noget "hokus pokus" behandling var noget tosset noget. Det ender med at jeg bliver omvendt :-D:mrgreen:

Bare det hjælper pletøglen så er jeg glad :5up:

 

Man kan flytte sine grænser :pift: hmmmm :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jep og mine grænser er flyttet en hel del bare ved at lave en tid. Men jeg vil gå langt for at undgå alle de indsprøjtninger og medicin!

Så jeg er godt nok spændt på hvad hun vil sige, måske mine forventninger når at blive for høje inden mandag :neutral:

 

Den første gang jeg trykkede hendes nummer tænkte jeg: Nu rabler det squ for dig søster lystig :roll::mrgreen:

 

Du skal blot huske på, at du kan risikere hun ikke kan gøre noget - der er jo desværre ingen garanti :( Men jeg mener helt klart det er en god beslutning du har taget. Uanset så har du da prøvet den mulighed også :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Den første gang jeg trykkede hendes nummer tænkte jeg: Nu rabler det squ for dig søster lystig :roll::mrgreen:

 

Du skal blot huske på, at du kan risikere hun ikke kan gøre noget - der er jo desværre ingen garanti :( Men jeg mener helt klart det er en god beslutning du har taget. Uanset så har du da prøvet den mulighed også :-D

 

 

Sådan har jeg det også lidt :-D

 

Ja men så længe jeg ved jeg har prøvet de muligheder der er, så kan jeg også aflive ham med god samvittighed, hvis der ikke er noget lykkedes :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Den første gang jeg trykkede hendes nummer tænkte jeg: Nu rabler det squ for dig søster lystig :roll::mrgreen:

 

Du skal blot huske på, at du kan risikere hun ikke kan gøre noget - der er jo desværre ingen garanti :( Men jeg mener helt klart det er en god beslutning du har taget. Uanset så har du da prøvet den mulighed også :-D

 

nemlig :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er der bestilt tid hos Gudrun så med mindre at Jannik går helt i baglås over det så skal vi derned på mandag kl 16.30 :-)

 

Selv om du nok lige knapt er kommet hjem endnu :oops: bliver jeg nødt til at spørge:

 

Hvad sagde damen? :neutral: Forhåbentligt noget godt :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har skyndt mig alt hvad jeg kan :-D Er trådt ind af døren for mindre end ti minutter siden :-D

 

dejlig dejlig eftermiddag vi har haft, jeg skal vist æde en hat eller to med hensyn til Hokuspokus læger hvis alt det hun har sagt det ellers virker :-D

 

Hun virkede meget positiv og mente ovenikøbet at vi kunne undgå at han skulle have behandlingen med sprøjterne :klap2:

 

Så han fik sat nogle nåle i (det var Tacco temmelig uimponeret af, de kunne jo ikke spises så de kunne fint sidde der i benet på ham ), vi fik lavet en kost plan, han fik nogle vitaminer og urter, noget andet shampoo og lidt ørerens. Nå ja og så en ny tid lige inden jul :5up:

 

Som jeg forstod så skulle alt det her bringe ham i bedre balance og gøre hans immunforsvar så stærkt at han selv skulle kunne klare at tåle husstøvmiderne, så det lyder jo super godt :-)

 

Desuden sagde hun at han stadig måtte sove i soveværelset og vi ikke behøvede at tage noget hensyn som sådan til allergien, bare vi overholdte de aftaler der er lavet angående fodder og ikke kommer til at give ham noget af det han ikke må få.

 

De næste ti dage må han kun få grøntsager, ris og kogt kylling eller fisk og så hans tørkost.

 

Så alt i alt er vi positivt overraskede :5up:

 

nå ja og så lovede jeg lige Jannik at skrive at han er meget glad for at i har rådet mig til at tage derned og alt snak om aflivning er foreløbigt lagt på hylden! Så må i heller ikke være sure på ham mere, siger han :-D

han var meget imponeret af Gudrun hvor jeg nok var meget skeptisk og stadig gerne vil se et resultat før jeg er helt overbevist.

Jannik har prøvet akupunktur før så hun var godkendt da hun fandt nålene frem :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

:bana: tak for updaten :5up:

 

uanset hvad hun har sagt så synes jeg stadigvæk i skal overholde de små fif i har fået der er gratis :-) dem os med allergi hunde/børn har givet. (det er også sundt for os der ikke har allergi :blink:)

 

Men super god feedback :mrgreen::mrgreen:

 

vi er ikke sure mere på Jannik :evil::mrgreen:

 

Det gør vi bestemt også, mange af dem er ting der er ret nemt at ændre så dem følger vi selvfølgelig. Men ting som at flå gulvtæppet af, rykke betonen op og lægge gulvvarme og trægulv, det kommer så til at vente lidt :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det bare dejlig at høre. :-D

 

Jeg kender ikke Gudrun. Men med den begejstring som andre herinde har omtalt hende, så tror jeg på den.

 

Jeg tror på at pletøglen klarer den.

 

Tro kan flytte bjerge og den kan jeg høre at du og Jannik har. :-D

 

Jeg glæder mig på jeres vegne. :-D:vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mange tak for opdateringen :5up:

 

Jeg kan fra egen hund berette, at hvis man gør som der er aftalt, så har det en gavnlig effekt :mrgreen:

 

De der urtepiller (EPO) kommer I garanteret af med igen. Min egen er holdt med dem og en af mine kollegaers hund (allergi) får dem heller ikke mere, der kan være perioder hvor de skal indgå i kostplanen igen for lige at rette ordentligt op. Så mon ikke I også kommer af med dem igen :blink:

 

Jeg håber det virker og I har tålmodigheden til at vente på resultatet. Her i huset blev der set forbedringer meget hurtigt.

 

Held og Lykke - og kom gerne med opdateringer :vinken:

 

Gryn: Vi skal også på juletur til Beder d. 22/12 :mrgreen:

 

P.S. Tanten har hele tiden været enig i Jannik's tankegang ;o)

Redigeret af Tanten
Glemte jo Jannik......
Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det dejligt at høre. er det den 22/12 i skal der ud? det skal vi nemlig, kunne jo være vi kunne sige hej til hinanden så.

 

Jeg var også skeptisk i starten, men Gudrun kan altså et eller andet andre ikke kan.

 

Ja det er mandag den 22. kl 10.30 :-)

 

jeg er stadig lidt skeptisk men tvivlen får lov at komme hende til gode og så æder jeg mine ord i mig igen hvis han bliver rask :mrgreen::-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det dejligt at høre:5up:

 

Hvis i har tid og tacco må, så vil vi da gerne komme og gå en tur på stranden med jer næste gang, hvis det er en dag jeg har fri? Skovenvivar i til hundetræf ligger jo lige overfor gudrun:)

 

det er mandag den 22. 12 :-)

Ellers kører vi gerne ned og går en tur med jer.

Den skov er da ikke den ved Engesvang? eller måske er jeg bare sted blind. Det tager ikke så lang tid at køre ned til skoven som ud til Gudrun syntes jeg :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Mange tak for opdateringen :5up:

 

Jeg kan fra egen hund berette, at hvis man gør som der er aftalt, så har det en gavnlig effekt :mrgreen:

 

De der urtepiller (EPO) kommer I garanteret af med igen. Min egen er holdt med dem og en af mine kollegaers hund (allergi) får dem heller ikke mere, der kan være perioder hvor de skal indgå i kostplanen igen for lige at rette ordentligt op. Så mon ikke I også kommer af med dem igen :blink:

 

Jeg håber det virker og I har tålmodigheden til at vente på resultatet. Her i huset blev der set forbedringer meget hurtigt.

 

Held og Lykke - og kom gerne med opdateringer :vinken:

 

Gryn: Vi skal også på juletur til Beder d. 22/12 :mrgreen:

 

P.S. Tanten har hele tiden været enig i Jannik's tankegang ;o)

 

vi følger planen til punkt og prikke ( ellers kunne det jo også være ligemeget med at tage derned ) og hun har sagt vi skal komme 5 gange indtil videre så det prøver vi også håber på en forbedring.

 

 

Jannik takker :-D:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så kommer første besværlige spørgsmål fra mig :-) (nå ja så den første i denne her tråd )

 

Kan det passe at Tacco er blevet sløv ovenpå akupunktur? han har været så mærkelig rolig her de sidste par dage. Han er vældig glad og vil gerne lege med andre hunde osv men når vi er hjemme ligger han bare og kigger og vader ikke rundt som han ellers gør.

 

Tænkte nogen måske havde et godt bud?

Link til indlæg
Del på andre sites

Så kommer første besværlige spørgsmål fra mig :-) (nå ja så den første i denne her tråd )

 

Kan det passe at Tacco er blevet sløv ovenpå akupunktur? han har været så mærkelig rolig her de sidste par dage. Han er vældig glad og vil gerne lege med andre hunde osv men når vi er hjemme ligger han bare og kigger og vader ikke rundt som han ellers gør.

 

Tænkte nogen måske havde et godt bud?

 

Ja det passer meget godt på akkupunkturen, Brutus falder også nogle gange i søvn der ude.

 

bantus

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...