Hop til indhold

Svar fra dyrlægen


linda-hvid
 Share

Recommended Posts

Ja det passer meget godt på akkupunkturen, Brutus falder også nogle gange i søvn der ude.

 

bantus

 

Jamen sådan rolig i flere dage? Hvornår kan så forvente at øglen er tilbage? Det er meget hyggeligt med en stille hund men alligevel, vil nu hellere have han er som han plejer :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 157
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jamen sådan rolig i flere dage? Hvornår kan så forvente at øglen er tilbage? Det er meget hyggeligt med en stille hund men alligevel, vil nu hellere have han er som han plejer :-D

 

Ja det ved jeg så ikk. men jeg ved at Gudrun også behandler hunde som er meget stresset, og de pleje somregel at falde til ro igennem akkupunktur. Du må lige sige næste gang du er ved Gudrun, for så kunne det være vi kunne mødes og gå en tur, hvis du har lyst.

 

Bantus

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det ved jeg så ikk. men jeg ved at Gudrun også behandler hunde som er meget stresset, og de pleje somregel at falde til ro igennem akkupunktur. Du må lige sige næste gang du er ved Gudrun, for så kunne det være vi kunne mødes og gå en tur, hvis du har lyst.

 

Bantus

 

Jeg skal derned den 22/12:-)

 

Gryn og Luckyluna har også foreslået at mødes, så måske ender det med et helt lille træf :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har skyndt mig alt hvad jeg kan :-D Er trådt ind af døren for mindre end ti minutter siden :-D

 

dejlig dejlig eftermiddag vi har haft, jeg skal vist æde en hat eller to med hensyn til Hokuspokus læger hvis alt det hun har sagt det ellers virker :-D

 

Hun virkede meget positiv og mente ovenikøbet at vi kunne undgå at han skulle have behandlingen med sprøjterne :klap2:

 

Så han fik sat nogle nåle i (det var Tacco temmelig uimponeret af, de kunne jo ikke spises så de kunne fint sidde der i benet på ham ), vi fik lavet en kost plan, han fik nogle vitaminer og urter, noget andet shampoo og lidt ørerens. Nå ja og så en ny tid lige inden jul :5up:

 

Som jeg forstod så skulle alt det her bringe ham i bedre balance og gøre hans immunforsvar så stærkt at han selv skulle kunne klare at tåle husstøvmiderne, så det lyder jo super godt :-)

 

Desuden sagde hun at han stadig måtte sove i soveværelset og vi ikke behøvede at tage noget hensyn som sådan til allergien, bare vi overholdte de aftaler der er lavet angående fodder og ikke kommer til at give ham noget af det han ikke må få.

 

De næste ti dage må han kun få grøntsager, ris og kogt kylling eller fisk og så hans tørkost.

 

Så alt i alt er vi positivt overraskede :5up:

 

nå ja og så lovede jeg lige Jannik at skrive at han er meget glad for at i har rådet mig til at tage derned og alt snak om aflivning er foreløbigt lagt på hylden! Så må i heller ikke være sure på ham mere, siger han :-D

han var meget imponeret af Gudrun hvor jeg nok var meget skeptisk og stadig gerne vil se et resultat før jeg er helt overbevist.

Jannik har prøvet akupunktur før så hun var godkendt da hun fandt nålene frem :5up:

 

Hvor er det dejligt at høre :5up:

 

Tænk at jeg fuldstændig har overset at kigge ind i den her tråd :oops:

 

Jeg krydser for at det hjælper og Gudrun har ret :-D Det ville nu være rart at høre, at Tacco sin problemas kan ligge på jeres soveværelset og ikke behøver de dersens indsprøjtninger :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Groa er træt når hun har været ved gudrun, og hun kan godt være rolig i 2-3 dage efter.

Kan forstå Tacco også får anden kost, det kan også være årsagen.

 

Hm så vender øglen nok tilbage i morgen :-)

det er kun lidt ris og kylling og grønt han får ved siden af nu. Og så urter og vitamin, men det kan selvfølgelig også være noget af det der har gjort det.

Dejligt at vide i hvert fald at jeres hunde også er trætte, så er der nok ikke noget galt med ham. Humøret fejler i hvert fald ikke noget :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hm så vender øglen nok tilbage i morgen :-)

det er kun lidt ris og kylling og grønt han får ved siden af nu. Og så urter og vitamin, men det kan selvfølgelig også være noget af det der har gjort det.

Dejligt at vide i hvert fald at jeres hunde også er trætte, så er der nok ikke noget galt med ham. Humøret fejler i hvert fald ikke noget :-D

 

Det mad han får er mere tungt end tørfoder, det trækker energien ind i kroppen (sagde gudrun), så klart han er lidt sløv. Han er nok også ved at få en masse medicin ud af kroppen.

Håber det hele hjælper så pletøglen snart får det bedre.

Link til indlæg
Del på andre sites

Pletøglen er tilbage i sin fulde form igen :-D:mrgreen:

 

Og jeg er for alvor ved at eksperimentere med det hjemmekogte mad :-D:mrgreen:

 

 

Så der skal nok blive noget at se til i weekenden :-)

 

Dejligt :-D

 

jeg glæder mig altid over, at maden blot skal koges og man skal ikke forsøge at få det til at smage af noget :blink: meget nemmere end den normale madlavning :mrgreen:

 

God arbejdslyst :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejligt :-D

 

jeg glæder mig altid over, at maden blot skal koges og man skal ikke forsøge at få det til at smage af noget :blink: meget nemmere end den normale madlavning :mrgreen:

 

God arbejdslyst :vinken:

 

Ja det er jo en fordel. Nu lever jeg jo af at lave mad så det er ikke det stoer problem for mig :mrgreen: ( eller det burde det i hvert fald ikke være :-D )

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er jo en fordel. Nu lever jeg jo af at lave mad så det er ikke det stoer problem for mig :mrgreen: ( eller det burde det i hvert fald ikke være :-D )

 

:megaked::megaked: Jeg er en skovl i et køkken :megaked::megaked:

 

Du må gerne flytte ind ved mig :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

hey top :-D:mrgreen:

 

Så lufter du pletøglen :5up:

 

Ps jeg har Jannik med, i er jo alligevel så enige :mrgreen:

 

(og en baby i maven )

 

Bare i orden - Intet problem at lufte hund her :mrgreen: jannik kommer bare med - han kan slå græs osv. (har havetraktor ;-))

 

Den sidste finder vi nok også noget til :blink: Og TILLYKKE :klap::klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Bare i orden - Intet problem at lufte hund her :mrgreen: jannik kommer bare med - han kan slå græs osv. (har havetraktor ;-))

 

Den sidste finder vi nok også noget til :blink: Og TILLYKKE :klap::klap:

 

Jannik elsker at slå græs, og du skal ikke lade dig narre af at han siger han har høfeber. Godt nok ser han forfærdelig ud hele sommeren men han skal bare holdes i gang :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

det er mandag den 22. 12 :-)

Ellers kører vi gerne ned og går en tur med jer.

Den skov er da ikke den ved Engesvang? eller måske er jeg bare sted blind. Det tager ikke så lang tid at køre ned til skoven som ud til Gudrun syntes jeg :-)

 

nej, nej moesgård skov:-DMen det er jo mandag kom jeg tanke om, så jeg er jo på job, æv:(

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...