Hop til indhold

Svar fra dyrlægen


linda-hvid
 Share

Recommended Posts

Så har vi været ved Gudrun igen og der er stadig kun fremskridt at spore hos pletøglen :5up:

 

pels og ører er så fine og han holder vægten så det kunne ikke være meget bedre.

 

Så nu skal vi først komme igen om 6 uger :klap2:

 

de 6 uger bliver lidt spændende for de græsser han ikke kan tåle begynder at blive aktive nu så det er lidt spændende om vi er kommet så langt at hans krop selv kan overvinde allergien men ellers må vi jo ned til Gudrun en ekstra gang :-)

hvis hun kan kurere græsallergi, så kan hun godt starte med MIG bagefter...:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 157
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

har aldrig smagt det :hmm: men det er nok billigere end alt det medicin fra apoteket :hmm:

 

 

Ja det kan der være noget om :-)

 

jannik har også græs allergi og overvejer faktisk en alternativ behandling for det. Men lad os nu se om han gør det når det kommer til stykket. men det er da spændende om det også kunne virke på mennesker :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det kan der være noget om :-)

 

jannik har også græs allergi og overvejer faktisk en alternativ behandling for det. Men lad os nu se om han gør det når det kommer til stykket. men det er da spændende om det også kunne virke på mennesker :-)

ja jeg har selv luret på dette

http://www.allergikompagniet.dk/

 

har prøvet sprøjten hos lægen for at blive afvendt, men de kunne ikke øge dosen, så de måtte opgive til sidst, jeg reagerede for voldsomt ved indsprøjtningen.

På en skale på 1-10 havde jeg 10 med pil op sagde lægen :hmm: og er blevet immun over for 2 mærker indtil videre....:megaked: :damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

ja jeg har selv luret på dette

http://www.allergikompagniet.dk/

 

har prøvet sprøjten hos lægen for at blive afvendt, men de kunne ikke øge dosen, så de måtte opgive til sidst, jeg reagerede for voldsomt ved indsprøjtningen.

På en skale på 1-10 havde jeg 10 med pil op sagde lægen :hmm: og er blevet immun over for 2 mærker indtil videre....:megaked: :damn:

 

 

Det ser nu spændende nok ud. Fra at have taget afstand til alt alternativ behandling er jeg nu alligevel blevet lidt nysgerrig. Dermed ikke sagt at jeg er overbevist om at det er vejen frem men jeg er alligevel lidt mere åben overfor det :-)

 

Gudrun bruger jo "bare" urter og akupunktur og jeg tænker at det da ikke kan skade at prøve det. Måske det så ikke virker men hvis det er det værste der kan ske så....

 

Fuld tilfredshed eller pengene spildt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...