Hop til indhold

jason


jason
 Share

Recommended Posts

Hej jeg har fornyeligt købt en 10 måned gammel hund. For det første må jeg sige at hunden har det rigtigt godt hjemme hos os, og han har faldet rigtigt godt ind med rest af familien.Ved den tidligere ejer var hunden utrolig bange for dens ejer og ligeså smart hun løftet armen op kunne man se at den var meget bange for hende og prøvede at gemme sig, hævede stemme havde den samme effekt. Siden hunden har været hjemme hos os kan vi se en helt positive ændring i hundens holdning, den er ikke længe bange og den giver os en hel masse af kærlighed.

Problemet er nu at den tidligere ejer har fortrudt salget og vil gerne købe ham tilbage. Deres begrundelse for at komme af med ham var at han har "en særlig karakter" og at deres baby pige er bange for ham når han vil lege. Efterffølgende er vi blevet tilbudt penge (mere end vi betalt)eller et andet hund samme race 8 til 9 uge gammel fra Litauen.

Hvad kan jeg gør?

Mvh Jason

 

Link til indlæg
Del på andre sites

Hunden er din - du har købt den, og nu er den ikke til salg. Længere er den historie vel ikke....

En hund er ikke noget man sælger,  fortryder og køber tilbage. En hund er et levende væsen, som skal respekteres - hvilket det ikke virker som om tidligere ejer har forståelse for.

Hvad er det for en race - hvorfor tilbyder de en hvalp fra Litauen? Det lyder som noget af en hundehandler :hmm:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...