Hop til indhold

Når hvalpe spiser julestjerner


Gæst Mille hunden
 Share

Recommended Posts

Gæst Mille hunden

Hej alle sammen

 

Jeg vil lige høre om der er nogen af jer der har nogen erfaringer med hvalpe der spisr julestjerne? Altså planten der hedder julestjerne.

De to hvalpe på nu 11 uger spiste noget af en julestjerne i går og jeg ved bare at det er rigtig giftigt for dem. Hvor mange dage skal vi være bekymret? Hvis de ville dø af det vil det så ikke ske inden for det første døgn??

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej alle sammen

 

Jeg vil lige høre om der er nogen af jer der har nogen erfaringer med hvalpe der spisr julestjerne? Altså planten der hedder julestjerne.

De to hvalpe på nu 11 uger spiste noget af en julestjerne i går og jeg ved bare at det er rigtig giftigt for dem. Hvor mange dage skal vi være bekymret? Hvis de ville dø af det vil det så ikke ske inden for det første døgn??

 

Jeg ved ikke selv noget om det, men googlede det og fandt dette på netdyredoktor http://www.netdyredoktor.dk/sw837.asp det kunne godt lyde som om du skal holde meget godt øje med dem i nogle dage eller måske ringe til dr. dyr.

Link til indlæg
Del på andre sites

Alle planter som har ekstra farve ud over grøn, er som udgangspunkt giftige i større eller mindre grad. Netop julestjerner er det i mild grad, de kan få "hurtig mave" og afhængig af hvor meget dyret har spist, opkast, feber, mavesmerter og i ekstremt sjældne situationer også dødsfald.

 

Men det kommer meget an på, hvor stor hunden er, en lille håndtaske hund, kan få større problemer end eks en GD.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...