Hop til indhold

Hundehave/hundebørnehave


Magnus Hinge
 Share

Recommended Posts

Hej med jer.

Som professionel hundelufter gennem rigtig mange år kan jeg sige, at alle de hunde der har gået i min og Hellerup Dog Walk's Hundehave (over 200 til dato) har elsket det! :)

De fleste af hundene i min Hundehave har ejere, der har massere af tid til dem, men ejerne er samtidig opmærksomme på, at deres hunds sociale behov for at leve et ballanceret flokliv blandt artsfæller, ikke altid er nemt at opfylde som hundeejer. En tur i hundeskoven er bare ikke det samme som at tilbringe 2,5 time i naturen med ti af ens bedste hundevenner, som hunden har kendt siden den var hvalp og mødes med uge efter uge igennem mange år.

hn_ib23m8l0v8h1gzjbq9mwqbrfhfw0xems_500_296.jpg#id=ib23m8l0v8h1gzjbq9mwqbrfhfw0xems&format=5

Da jeg startede Helleup Dog Walk tilbage i 2014 gik jeg bare småture med hundene her i Hellerup. Nu er vi mange hundeluftere, som henter hunde hver dag i København, Storkøbenhavn, Frederiksberg, Vestegnen og Nordsjælland helt op til Hillerød, Ålsgårde og Helsingør.

Vi har nogle fantastiske dage sammen i vores store private og sikkert indhegnede hundefold i Nordsjælland og hvis man som hundeejer på nogen måde kan finde plads til det i budgettet, så er livet i Hundehaven et hundeliv som intet andet!

Hvis nogen skulle være interesseret i at læse mere om mig og min Hundehave, så tag et kig forbi min og Hellerup Dog Walk's hjemmeside: www.hellerupdogwalk.dk

Venlige vovse-hilsner
Magnus Hinge - pack-leader og hundelufter i Hellerup Dog Walk
 

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er da dejligt, at det går godt for dig i din hundebørnehave, Magnus :) Du skal da bare fortsætte med det, du gør så :thumbup:

Til gengæld forstår jeg ikke helt behovet for at reklamere på et hundeforum, når det nu går så godt - du må vel have kunder nok eller hvad? :hmm:

Men ja, tillykke med succesen herfra i hvert fald ;-)

  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...

Sorry to say - men bare ordet "pack-leader" gir mig myrekryb!!! Jeg ville aldrig - som i ALDRIG NOGENSINDE - overlade min hund til en fremmed, for at få den kastet ind i en flok på 10 andre hunde.

I øvrigt har jeg hund for selv at gå tur med den, træne med den osv. så den har ikke brug for en pack-leader 🥴

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

På 7/7/2020 den 09:44 , Hofferne skrev:

Sorry to say - men bare ordet "pack-leader" gir mig myrekryb!!! Jeg ville aldrig - som i ALDRIG NOGENSINDE - overlade min hund til en fremmed, for at få den kastet ind i en flok på 10 andre hunde.

I øvrigt har jeg hund for selv at gå tur med den, træne med den osv. så den har ikke brug for en pack-leader 🥴

Halleluja!

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...