Hop til indhold

min mor har allergi hjælp!


Gæst allergi2121
 Share

Recommended Posts

Gæst allergi2121

hej jeg kunne rigtig godt tænke mig en hund og det skal være en allergivenlig hund vi har tænkt på en ruhåret-gravhund eller en westie:mrgreen:

 

hvordan finder man ud af hvad min mor er allergisk for på hunden:shock:

 

og nogen der har afaring med .ruhåret som har allergi

 

plzz hjælp mig ! vil meget gerne ha en hund

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis din mor er allergisk overfor hunde, så er det ikke gravhund eller westie I skal have..

 

En coton de tulear eller en puddel er vist et par af de FÅ allergivenlige hunde

 

Mange gange er det ikke hårene der er allergifremmende.. Men skæl..

 

Alle bichonerne er allergivenlige - Bicon havanais, Bicon frise, Bolognese, Malteser, Löwchen og Coton de Tulear (tro det var dem alle). Der ud over mener jeg, at pudlen er den hund allerflest allergikere kan tåle :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst allergi2121

ja men en ruhåret gravhund burde være allergi venlig se på denne liste

og så gå ind under allergi venlige hunde:arrow:

 

den ene hund du sagde så meget sød ud [Löwchen]... bare uden pudel klip

:vinken:den er sødest i sort er den virkelig allergivenlig:confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

ja men en ruhåret gravhund burde være allergi venlig se på denne liste

og så gå ind under allergi venlige hunde:arrow:

 

den ene hund du sagde så meget sød ud [Löwchen]... bare uden pudel klip

:vinken:den er sødest i sort er den virkelig allergivenlig:confused:

'

 

 

Jeg har en lille sort löwchen - og hun er bare lækker - og hun fælder overhovedet ikke - og ja - hun er allergivenlig :)

 

Og så har hun et fantastisk temperement - hun er en frisk lille fyr :mrgreen:

 

Nu ved jeg ikke, hvor i verden du er, men hvis du beslutter dig for en lille løve, så vil jeg anbefale dig at kigge ved Kennel Lions of Denmarkmoz-screenshot.jpg Der er min løve fra og de er supersøde og gør en masse for deres hunde der oppe :)

Link til indlæg
Del på andre sites

'

 

 

Jeg har en lille sort löwchen - og hun er bare lækker - og hun fælder overhovedet ikke - og ja - hun er allergivenlig :)

 

Og så har hun et fantastisk temperement - hun er en frisk lille fyr :mrgreen:

 

Nu ved jeg ikke, hvor i verden du er, men hvis du beslutter dig for en lille løve, så vil jeg anbefale dig at kigge ved Kennel Lions of Denmarkmoz-screenshot.jpg Der er min løve fra og de er supersøde og gør en masse for deres hunde der oppe :)

 

Dem læste jeg ellers et dårlig indlæg om forleden herinde...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst allergi2121

du har vel ikke barberet din hund sådan bag til vek det ser ret dumt ud syntes jeg:???:

 

men jeg tror at jeg vil sende min mor til lægen og teste hvad hun er allergisk over for på hunden... og hvis det er pelsen hun ikke kan tåle så kan man få en hund og hvis det er dt andet kan vi ik:-P

Link til indlæg
Del på andre sites

du har vel ikke barberet din hund sådan bag til vek det ser ret dumt ud syntes jeg:???:

 

men jeg tror at jeg vil sende min mor til lægen og teste hvad hun er allergisk over for på hunden... og hvis det er pelsen hun ikke kan tåle så kan man få en hund og hvis det er dt andet kan vi ik:-P

 

sådan skal de barberes hvis de skal udstilles :-D jeg synes faktisk det er charmerende .... men måske er det bare fordi jeg kender Bella hunden og altid kun har set hende i "løveklip"...

 

Imba herinde har en löwchen der ikke er klippet, han hedder Milo - du kan se ham i Imbas albums

Link til indlæg
Del på andre sites

du har vel ikke barberet din hund sådan bag til vek det ser ret dumt ud syntes jeg:???:

 

men jeg tror at jeg vil sende min mor til lægen og teste hvad hun er allergisk over for på hunden... og hvis det er pelsen hun ikke kan tåle så kan man få en hund og hvis det er dt andet kan vi ik:-P

 

Jo - jeg udstiller Bella - så jeg har hende i løveklip som Amocca også skriver - og jeg har vænnet mig til det på en sådan måde, at jeg ikke kunne forestille mig det anderledes ... men i starten var jeg også noget forbeholden overfor det ... men som sagt - så vænner man sig til det ;D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...