Hop til indhold

Hvilket tal er jeres hund?


Ascha
 Share

Recommended Posts

Vinnie er en 5'er og jeg er en 1'er, og intet af det passer på os, synes jeg.

 

Men nu er numerologi også noget af det, jeg har sværest ved at tage alvorligt :)

 

Det var somend også kun ment som et sjovt indslag, som du under ingen omstændigheder behøver at forholde dig til.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 56
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jacki er (og Lucki var i øvrigt også):

1`ere: Elsker ros, positiv, stædig, initiativrig, viljestærk, stor vitalitet og frihedstrang.

- hvilket vist passer fint :-D

 

Bondo var:

8`ere: Egenrådig, styrke, målrettet, excentrisk, indesluttet, misforstået, sår på sjælen.

- hvilket desværre også passede meget godt, især de 3 sidste :cry:

 

Jeg er :

3`ere: Egenrådig, målbevidst, udholdende, diktatorisk og perfektionistisk.

- hvilket dem der kender mig nok vil påstå også passer :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Toffi er en 2´er:

2`ere: Fest og farver, nydelse, harmoni, følsom, melankolsk, venlig, glad, rastløs, forvirret og flyvsk.

 

-Det passer ikke specielt godt på hende, i hvert fald ikke "rastløs, forvirret og flyvsk"

 

Jeg er en 9´er:

9`ere: Dominerende, hårdtarbejdende, temperamentsfuld, viljestærk, egenrådig, virke hård og kold og vil have kontrol.

 

Halvdelen af ordene passer rigtigt godt på mig:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Sheila er: 8`ere: Egenrådig, styrke, målrettet, excentrisk, indesluttet, misforstået, sår på sjælen..

 

Jeg ved ikke rigtigtom jeg synes det passer, på nær måske de sidste 2..

 

 

Mysla er 4`ere: Mod, udholdende, hader autoriteter, være på tværs, anderledes idèer og manglende selvtillid

 

Det passer til gengæld meget godt noget af det:)

 

Jeg er: 5`ere: Skiftende, rastløs, hurtig tankegang, dristig, kontakt skabende og i vigør.

Og det passer vist også helt fint. Min hest er også en 5´er og påham passer det egentlig også meget godt.

 

Jeg synes det er sjovt med sådan noget, for hvisman så sidder og prøver at finde en af de andre numre omden skulle passe bedre, så kan det alligevel også være svært.. Jeg synes dog at sheila mere passer på en 1´er..

Link til indlæg
Del på andre sites

Easy og Janka er 1´ere:

 

1`ere: Elsker ros, positiv, stædig, initiativrig, viljestærk, stor vitalitet og frihedstrang.

Tayson er en 7´er:

 

7`ere: Spirituelle evner, rastløs, eventyrlysten, usikker, frihedstrang.

 

Cille og Kazan er 8´ere:

 

8`ere: Egenrådig, styrke, målrettet, excentrisk, indesluttet, misforstået, sår på sjælen.

Og jeg selv er en 9´er

9`ere: Dominerende, hårdtarbejdende, temperamentsfuld, viljestærk, egenrådig, virke hård og kold og vil have kontrol.

:shock: ret spookey :cool: - Meeen det er nu heller ikke alle ord der passer lige godt - hverken på mig eller hundene :engel::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Jørgen Larsen

Laika;

1`ere: Elsker ros, positiv, stædig, initiativrig, viljestærk, stor vitalitet (-frihedstrang.)

 

Mig:

4`ere: Mod, udholdende, hader autoriteter, være på tværs, anderledes idèer (- manglende selvtillid. )mangler bestemt ikke selvtilid

 

er ikke den store matmatikker så i må selv regne ud hvad jeg er

udover at jeg er ved at være for gammel :-P

min fødsels dato er 14 - 12 48

ups bliver gammel om få dage øv altså

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak, sådan har jeg også forstået det. Derfor kan jeg ikke forstå at 3+3 ikke = 6 :confused::confused::confused:

 

3+3 er = 6 :-D

 

Men i denne lille "leg" skal man kun bruge "dagen" - det er uden betydning hvilken måned individet er født.

 

Min hund er født d. 19/11 - men jeg skal kun bruge d. 19 (1+9=10 som bliver til 1+0=1 - da vi skal have det "kogt ned" til et étcifret tal).

 

Groa er født d. 3 og det er uden betydning hvilken måned det er, så hun er en 3ér :-D

 

Hjalp det??

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor

Pelle er en 5'er og jeg kan absolut ikke genkende de kvaliteter hos ham sådan én skulle have.

 

Derimod er jeg en 6'er og kan genkende mig selv - lige bortset fra det med "magnetisk" udstråling, som jeg også skulle have ifølge mit horoskop, men ikke mærker noget til :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Cujo er en 5`ere: Skiftende, rastløs, hurtig tankegang, dristig, kontakt skabende og i vigør.

 

Og det passer faktisk fint alt sammen... rastløs hvis han ikke får aktivitet nok. Ellers sover han jo bare :roll:

 

jeg er en 7`ere: Spirituelle evner, rastløs, eventyrlysten, usikker, frihedstrang.

 

men det passer da ingen steder....

Link til indlæg
Del på andre sites

3+3 er = 6 :-D

 

Men i denne lille "leg" skal man kun bruge "dagen" - det er uden betydning hvilken måned individet er født.

 

Min hund er født d. 19/11 - men jeg skal kun bruge d. 19 (1+9=10 som bliver til 1+0=1 - da vi skal have det "kogt ned" til et étcifret tal).

 

Groa er født d. 3 og det er uden betydning hvilken måned det er, så hun er en 3ér :-D

 

Hjalp det??

 

Tak, det gjorde det.

Kan slet ikke kende Groa i en 3'er, bortset fra hun er udholdene.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er en 6èr om det passer ved jeg ikke...06

Rollo er en 5èr må vende tilbage om det passer...23

manden er også en 5èr nok derfor han fladt for Rollo det er jo ham der valgte ham 14

og hesten er sørme også en 5èr 23

 

Humm gadvide om jeg bare godt kan lide 5ère:shock: men det ville alt i alt passe bedre hvis vi byttede om... så de blev 6ère og jeg en 5èr...

 

5`ere: Skiftende, rastløs, hurtig tankegang, dristig, kontakt skabende og i vigør.

 

6`ere: Blid, magnetisk udstråling, naiv, mægler, stædig, stejl og underholder.

Link til indlæg
Del på andre sites

Pelle er en 5'er og jeg kan absolut ikke genkende de kvaliteter hos ham sådan én skulle have.

 

Derimod er jeg en 6'er og kan genkende mig selv - lige bortset fra det med "magnetisk" udstråling, som jeg også skulle have ifølge mit horoskop, men ikke mærker noget til :mrgreen:

 

I forhold til dyr passer det vel meget godt??? :blink: Og eftersom du har svaret på tråden "Hvilket tal er din hund" så må vi formode at det retter sig mod dyrene :engel: eller nowet :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
[/b]

 

I forhold til dyr passer det vel meget godt??? :blink: Og eftersom du har svaret på tråden "Hvilket tal er din hund" så må vi formode at det retter sig mod dyrene :engel: eller nowet :mrgreen:

 

Ich bin nicht helt med hier?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...