Hop til indhold

Aslans første sne


Aslan
 Share

Recommended Posts

Ja, som overskriften siger............... og han elsker det.

 

Men nu kan den bette jo også godt li at ligge ude i regnen, så hvorfor skulle han ikke kunne li sne?

 

Vi startede ud i haven og ventede på at kæresten kom hjem, da han ikke kom hjem, gik vi på tur alene, og der var absolut INGEN hjemme :roll: til at starte med anyway!

 

Det der så glæde rmig allermest er, at da kæresten kom hjem, gik vi over på det lille grønne område, og jeg fik lov at slippe aslan, og de to hyggede sig bare helt vildt, mens mor stod "vagt" og kiggede efetr biler og andre interessante ting der kunne fange hans koncentration :mrgreen:

Og gær lige hvem der kom da mor kaldte fordi der kom en bil :blink::blink::blink:

 

 

IMG_3838.jpg

 

IMG_3827.jpg

 

IMG_3848.jpg

 

[media]

[/media]

 

 

[media]

[/media]

 

 

 

Og så blev hans legetøj pludselig hvalpe farligt :shock:

 

 

[media]

[/media]

 

 

 

Da vi kom hjem fra turen, ville han ud i haven, og der gik han rundt i meget meget lang tid, han verken gøede eller teede sig, han tøffede bare rundt og legede med sneen :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

DET har vi også.

Helt specielt at have aslan løs mens den paniske kæreste også er der, og han var slet ikke panisk, tror faktisk det var det bedste ved hele dagen, og så BAGEFETR at aslan og jeg hr hygget os i haven og på gå turen :-D

 

:5up: SKØNT

Link til indlæg
Del på andre sites

yea :banan: abenumsen med kraftig accent og en Aslan med gummiben i sne :mrgreen::lun:

 

Han hygger sig bare BIGTIME jo, super skønne Aslan :lun:

 

Her er det for mørkt når vi er hjemme om aften til ude billeder :roll: :hmm:

 

men godt i ikke er paniske :mrgreen: det havde vi været hvis snoren røg af Cujo udenfor haven :shock:

 

 

Nååååååååååå, så fandt du herned :mrgreen:

 

 

Med hensyn til panik....det legetøj vi har, det gør underværker, det gør mig tryg, og hvis jeg er tryg, så tror jeg aslan er mindre udspekuleret ( :mrgreen: ) og så er det kanon at fange hans opmærksomhed med HVIS det skulle gå galt :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Århhh, Aslan er altså en dejlig sne-vapper. :lun:

 

 

 

Og hyggeligt med lidt fynsk dialekt, jeg følte mig helt hjemme (kommer fra Svendborg). :mrgreen:

 

Tak

 

 

 

Det fame også kun MEGET LIDT dialekt!

Basta!

 

Og så snakker vi ikke mere om det.....hvornår skulle du jo egentlig lige besøge hende halvsøsteren?

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi er som sagt MEGET dårlige til at ses på den side af familien. Jeg har lige sendt hende et julekort, og det er vist det tætteste, vi kommer på at ses i år. :blink:

 

 

Jamen det er jo med at slå 2 fluer med et smæk :blink: hende..... og så aslan og jeg :klap2:

 

Det er snart på tide med en familie komsammen....jeg kan mærke det :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nårrh Aslan :hjerte: Jeg håber at der kommer mere sne han kan lege i :5up:

 

 

Det håber jeg også.

 

 

 

Måske det bare var et tilfælde, men der hvor han løb løs på videoen, der peeeeeeb han i dag, da jeg slap ham, løøøøøøøøøøøb hen til det eneste lille bitte stykke sne og spiste det!

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, som overskriften siger............... og han elsker det.

 

Men nu kan den bette jo også godt li at ligge ude i regnen, så hvorfor skulle han ikke kunne li sne?

 

Vi startede ud i haven og ventede på at kæresten kom hjem, da han ikke kom hjem, gik vi på tur alene, og der var absolut INGEN hjemme :roll: til at starte med anyway!

 

Det der så glæde rmig allermest er, at da kæresten kom hjem, gik vi over på det lille grønne område, og jeg fik lov at slippe aslan, og de to hyggede sig bare helt vildt, mens mor stod "vagt" og kiggede efetr biler og andre interessante ting der kunne fange hans koncentration :mrgreen:

Og gær lige hvem der kom da mor kaldte fordi der kom en bil :blink::blink::blink:

 

 

IMG_3838.jpg

 

IMG_3827.jpg

 

IMG_3848.jpg

 

[media]

[/media]

 

[media]

[/media]

 

 

Og så blev hans legetøj pludselig hvalpe farligt :shock:

 

 

[media]

[/media]

 

 

Da vi kom hjem fra turen, ville han ud i haven, og der gik han rundt i meget meget lang tid, han verken gøede eller teede sig, han tøffede bare rundt og legede med sneen :lun:

 

 

Tak for nogle dejlige billeder og små klip. :5up:

 

Han er da godt nok blevet en flot herre :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...