Hop til indhold

Månedens hund december 2008 "Møgbeskidt hund"


Administrator
 Share

Recommended Posts

MÅNEDENS HUND DECEMBER 2008

 

Denne månedes kategori: "Møgbeskidt hund" billeder

 

Her lægges billeder online som man ønsker at deltage med i:

"Månedens hund" december 2008.

 

HUSK at kandidat billederne skal være online i denne tråd senest den 15. december kl. 21.00 for at deltage, da afstemningen på de indsendte billeder starter umiddelbart herefter.

 

KUN ét billede af samme hund, og kun én hund på billedet, kan deltage pr.måned i konkurrencen, og du skal selv eje den afbillede hund. For at begrænse billederne og forøge stemmerne på de indsendte billeder, er det kun tilladt at deltage med én hund. Vil du have flere billeder online af din(e) hund(e), skal den/de i fotoalbummet:wink:

 

Denne måneds kategori, er ønsket af sidste måneds vinder, og kan oplyse at der menes ualmindeligt beskidt hund i denne kategori :-)

 

OBS: Vær opmærksom på sidste frist er den 15. dec. da vi korter et par dage af pga. Årets Hund ikke skal for sent i gang.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 62
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jamen her er Oscar, så håber jeg hans billede kommer med i denne omgang :blink: Hvad siger du Aslan?? :mrgreen:

 

Nu kan man jo kun lige se hans ansigt, men "snavset" fortsatte ned ad siden på ham, og godt i selen også. Vældig lækkert snavs... Han havde nemlig rullet sig i noget lækkert græs, der var gødet helt specielt... der var nemlig en kloakledning der var i stykker... :mums:

 

 

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skulle lige til at skrive, at Tyson ikke kunne være med i denne måneds kategori - og så gik det op for mig, at det var en stor, fed løgn. :mrgreen: Jeg har nemlig nogle dejlige mudderbilleder fra en af vores ture i Hareskoven med Buju og Samson.

 

Det er det første billede, der skal med i konkurrencen. Det andet har jeg bare sat på for at vise, hvor dejlig mudret til han var over det hele. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejligt med nogle møgbeskidte hunde :mrgreen:

 

 

Det er altså ikke helt til at se, men Bjørn vil gerne stå inde for at Dumle var møgbeskidt her (han skulle lige vente en halv time inden han måtte komme i bilen igen og det er Bjørn ellers ikke kræsen med :oops::lol: ).

 

[ATTACH]4248[/ATTACH]

 

 

Hold da ferie nogle poter :shock:

 

Kan godt forstå han skulle tørre lidt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MissRiie
Cleo kommer aldrig med her. Hun hopper glædeligt udenom al vand og mudder og finder enhver udvej, for ikke at komme igennem det:mrgreen:

 

Hvor er du heldig.

Rico gør ALT for at hoppe ind i det. ;b

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...