Hop til indhold

Månedens hund december 2008 "Møgbeskidt hund"


Administrator
 Share

Recommended Posts

  • Svar 62
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

skal se om jeg kan få et billede af Rollo når han har leget med sin bror hjemme på gården... men det bliver i badekaret så i kan se at jeg mente det :lol:

 

For sort og mudder gør det ikke så synligt :mrgreen:

 

Men hvor er det nogle fine billeder er vild med dem:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

sikke nogle sjove billeder!!

:mrgreen:

Glæder mig til at stemme på månedens hund denne måned :blink:

 

Herr Flick er helt sikker på at han hverken kan tåle vand eller mudder og hvis han skulle blive beskidt går han helt i koma over det og begynder at vaske sig på stedet :mrgreen: (når det sker kommer jeg altid til at tænke på Jack Nicolson i "Det bliver ikke bedre!" )

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var så skægt for den anden dag da jeg så den tråd her, sad eg og grinte lidt indeni mig slv, nogle sjove billeder, men havde ikke selv nogle af slagsen for min pige af en hund, går pænt udenom ogbliver egentlig aldrig rigtig møg beskidt, så følte mig heldig.... Men den lykke varede kun lige indtil i dag for har en lille hvalp en ausralian shepherd og han holder sig ikke tilbage hvis derskulle ligge lidt mudder, hmm og det gjorde der vidst så.. Så efter 5 min alene i haven og til jeg kom ud var det ikke et kønt syn jeg mødte hehe... Så det blev lige til store bade dag så begge hunde fik et bad, så det da gjort (:

Redigeret af Linda
Skulle slette to af billederne
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst gadekryds

yes her kan vi være med fpr når tyson har været i haven og lege med sin bold så er han beskidt og det har han lige været så her er et dug frisk billed af mit bud på en møjbeskidt hund jeg har taget et par stykker men man må jo kun sende et

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe...grinern kategori! Og skønne billeder! Må ha fat i min far og få de billeder af Lumi, hvor hun kom til at hoppe op i den store spand med vand fra drivhusets nedløbsrør - og så drøne rundt i køkkenhaven. Tror ikke vi nåede at tage billeder af der hvor hun var grøn - før hun blev sort..hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var så skægt for den anden dag da jeg så den tråd her, sad eg og grinte lidt indeni mig slv, nogle sjove billeder, men havde ikke selv nogle af slagsen for min pige af en hund, går pænt udenom ogbliver egentlig aldrig rigtig møg beskidt, så følte mig heldig.... Men den lykke varede kun lige indtil i dag for har en lille hvalp en ausralian shepherd og han holder sig ikke tilbage hvis derskulle ligge lidt mudder, hmm og det gjorde der vidst så.. Så efter 5 min alene i haven og til jeg kom ud var det ikke et kønt syn jeg mødte hehe... Så det blev lige til store bade dag så begge hunde fik et bad, så det da gjort (:

 

Du kan kun delt billede så du skal nok slette to af dem. det vil jo være ærgeligt hvis du ikke får et billede med i konkurrencen.;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har slettet mit første indlæg/billede, for nu lykkedes det mig faktisk at få et billede fra hvalpetræffet hvor Noomi i den grad var møgbeskidt!! :mrgreen:

Da billedet er taget havde hun endnu ikke nået at få smurt selve hovedet så meget ind endnu, men tro mig, det lykkedes :roll: Hun var beskidt helt ind i ørerne :lol: Nå, men here goes:

Link til indlæg
Del på andre sites

yes her kan vi være med fpr når tyson har været i haven og lege med sin bold så er han beskidt og det har han lige været så her er et dug frisk billed af mit bud på en møjbeskidt hund jeg har taget et par stykker men man må jo kun sende et

hmm, hvorfor er der egentligt så få billeder af tyson!! han har så meget udtryk i sine øjne og hængemule, forlanger billed tråd af tyson NU!! :evil::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så fik jeg lige lidt redigeringshjælp :mrgreen: Tak Berner-azuro

 

Her er så mit bud, på et møgbeskidt hund :lol: Han havde været i hundeskov i over en time på dette tidspunkt, og leget med adskillige hunde. Blandt andet hans venide Abbey, som lokkede ham ned i et vandløb :lol:

 

[ATTACH]4486[/ATTACH]

 

Må sige, at det ikke var den værste at side og redigere :lun: Han er bare dajlig på det billede :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...