Hop til indhold

min lille vagthund - hvornår . . . . . .


Dinah
 Share

Recommended Posts

skal der roses?

 

Cleo er en lille vagthund, når vi er gået i seng og i særdeleshed, hvis min mand kommer lidt senere i seng.

Hun knurrer og smågør, selvom hun fx ligger på siden, når hun hører lidt puslen. Hvis vi har glemt at slukke et lys nedenunder falder hun ikke til ro og småknurrer jævnligt, til vi har fået det slukket.:5up:

Hvis min mand kommer meget sent hjem, og vi er gået i seng, så ligger hun vagt og knurrer/gør, hvis hun hører bare et lille knæk.

 

De sidste to aftener har jeg sagt stop, og når hun stoppede - lidt tilfældigt tror jeg, så fik hun en godbid, men jeg føler lidt alligevel, at jeg roser hende for vagtadfærden:???:

 

Hvad kan jeg ellers gøre?

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det r hun kan høre din mand kommer hjem??

 

Jeg ville nok gå med hende op og hilse på manden, ligesom lære hende at når de og de lyde er der er det bare far der kommer hjem. Måske kan han komme hjem med en godbid, så hun efterhånden selv kommer ned og hilser på ham.

 

Mine hunde er også nogle værre vagtdyr om natten. Nogen gange kan jeg berolige dem ved at smaske, gabe og sukke højlydt. Lidt sådan, jaja, jeg har hørt det, men jeg tager det så afslappet at jeg hygger mig:)

 

Andre gange bliver de ved og så gør jeg som dig, siger tak/slut og giver en godbid. Hvis du føler du roser for gøen, så bed hende i stedetgøre en øvelse, som du så belønner:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...