Hop til indhold

R.I.P. lille Toffi


Gæst Vivi
 Share

Recommended Posts

Gæst snevinter

Jeg er så ked af det på dine vegne :( At være så tæt knyttet, og have kæmpet så brav en kamp sammen, og så miste toffi lige pludseligt alligevel - hvor må det gøre ondt. Jeg håber det bedste for jer og er ked af at i har det så hårdt lige nu :(

 

Men hvor var toffi sej! Sikke en stor hund i en lille krop. Hun tog da virkelig kampen op med sygdommen og sammen med dig, gjorde hun hvad hun kunne. Mon hun i sine sidste sekunder forsøgte at få din opmærksomhed for at sige farvel? Det var min første tanke. Hele vejen igennem lyder det bare som om at hun var lige så meget ved din side, som du var hendes, i kampen mod hendes meningitis. Hun var en stærk lille pige :ae:

 

...jeg er bare overrasket og kan slet ikke forstå det :( ...Men hun har det godt nu og der er mange som passer på hende. Jeg vil tænke på jer ofte og sender mange positive tanker og krammer til jer :ae:

 

Farvel lille Toffi :(

 

They say memories are golden

well maybe that is true

I never wanted memories,

I only wanted you.

 

A million times I needed you,

a million times I cried.

If love alone could have saved you

you never would have died.

 

If tears could build a stairway

and heartache make a lane,

I'd walk the path to heaven

and bring you back again.

 

Our family chain is broken,

and nothing seems the same.

But as God calls us one by one,

the chain will link again.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Jørgen Larsen
Toffi fik fred i nat. Hun vaklede et par skridt ved mit hovedgærde og faldt pludselig om. Vi havde været ved dyrlægen om eftermiddagen fordi vi ikke kunne få mad og medicin i hende, og hun havde det skidt, hun blomstrede dog op om aftenen, men det skulle så kun være for en kort tid.

 

Kære lille Toffi

 

Du har været den dejligste hund for mig, vi var næsten altid sammen, du var min hunde-soulmate. Du passede så godt ind i vores lille familie Jeg føler at ingen nogensinde vil kunne udfylde din plads.

Jeg vil altid elske dig.

 

Nu er du en englehund, pas godt på dig selv til vi ses deroppe.

 

Din menneskemor

 

Toffi havde meningitis, se denne tråd http://www.hunde-forum.dk/sygdomme/3235-toffi-fik-meningitis.html

 

Jeg føler med dig, at du har miste en hund, og så den kære lille Toffi, er en katastrofe,

kender godt dine følelser og din sorg, det var jo en del af hverdagen, og en del af den daglige tumerum,

og den lille bøn du har skrevet den sagde jeg også da jeg mistede min Kikki, og at der ikke er nogen der kan udfylde Toffi

er så sandt som det er sagt, der er ingen der kan det overhovedet, og sorgen er en lang proces at komme igennem,

særligt når man elsker sin dejlige lille hund, men du skal se, der kommer en anden lille hund i dit liv, tror jeg,

og så vil du kaste din kærlighed til den, men du vil bestemt ikke glemme din lille Tiffi

jeg mistede min Kikki for 1 1/2 år siden men savner hende stadig, og det vil du også gøre med Toffi,

og du vil altid bære mindet om Toff i dit hjerte og mindes dine og Toffi's oplevelser sammen

 

Jeg føler af hele mit hjerte med dig i din sorg

Link til indlæg
Del på andre sites

Åhhhh neeeeej Vivi :megaked::megaked: Hvor ER det bare uretfærdigt!!! Det har været et langt og sejt forløb og I havde afgjort fortjent en happy ending! :megaked: :ae:

 

I har kæmpet bravt begge to, lille Toffi har overkommet mere end hvad man kunne forvente og du har kæmpet mere end de fleste, så du kan se tilbage med oprejst pande og vide med dig selv, at du har gjort ALT hvad der var muligt for din lille ven :ae:

 

Jeg er frygteligt ked af det på dine vegne, det er så rædselsfuldt at miste en man holder så meget af :megaked:

 

d020.gif Toffi

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det bare sørgeligt:megaked::megaked:

 

Og sådan som i har kæmpet for toffi:( Men toffi kunne ikke have haft en bedre familie i den tid hun fik lov at få.

 

Hvor er jegked af det for jer, jeg håber i snart kan mindes toffi med smil og ikke kun huske den sidste tid, men også alle de gode tingmed jeres liv med toffi:ae::ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg blev bare så trist da jeg læste det :cry: Det fortjente I virkelig ikke, ikke efter alt det, I har gjort! Men det fortjener ingen...

 

Til gengæld var der noget virkelig stort og varmt over dit brev til hende, som jeg føler også har hjulpet dig lidt at skrive. Det var i hvert fald meget betydningsfuldt at læse,og jeg kan kun forsøge at forestille mig dit tab.. Men vil helst ikke :cry:

 

Håber, at alle jeres gode minder med hende kan hjælpe til at holde smerten nede. Om et stykke tid i hvert fald :ae::ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg håber du har det bedre, selvom der ikke er gået lang tid. Pas godt på jer selv. :ae:

 

Tak, det går bedre. Jeg kan nu ind imellem fjerne tankerne ved at foretage mig nogle ting, være aktiv med ting som jeg ikke forbinder voldsomt meget med Toffi. For jeg kan ikke holde ud at gå og græde hele tiden.

Det kommer bag på mig at det er så svært, for jeg synes jo at jeg var forberedt efter 4 måneders sygdom.

Men jeg tror at man aldrig er forberedt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej hvor blev jeg ked af det da jeg læste din signatur i en anden tråd!

 

Jeg har med stor fornøjelse læst dine tråde om lille Toffi, hun har altid mindet mig om min egen My.

Hun var en speciel lille hund med specielle behov pga sin sammensatte natur en rigtig lille ener!

 

Så hvis alt det her overhovedet skal give mening, må det være at Toffi endte i jeres familie hvor i havde tid, kærlighed og indsigt til at give hende en rigt liv både før og efter hun blev syg!

 

I har min dybeste medfølelse :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst snevinter
Tak, det går bedre. Jeg kan nu ind imellem fjerne tankerne ved at foretage mig nogle ting, være aktiv med ting som jeg ikke forbinder voldsomt meget med Toffi. For jeg kan ikke holde ud at gå og græde hele tiden.

Det kommer bag på mig at det er så svært, for jeg synes jo at jeg var forberedt efter 4 måneders sygdom.

Men jeg tror at man aldrig er forberedt.

 

 

Jeg synes, du klarer det rigtigt flot.

 

Pas godt på jer selv :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...