Hop til indhold

Øv.. trædepude


JeanetteH
 Share

Recommended Posts

Luna har i dag fået skrabet lidt af sin trædepude på venstre bagben:(

 

Ikke lige den bedste tid på året at gøre det:???:

 

Og så selvfølgelig efter dyrlæger og dyrehandelers lukketid, så man ikke kan få fat i en sko/støvle

 

Jeg har renset og givet kopattesalve på.. Og så må jeg se, om jeg kan fikse noget med en gammel sok og plastpose på næste tur:( Kender jeg hende ret, bliver hun HELT handicappet og vil slet ikke støtte på benet

 

Men der er jo ikke meget andet man kan gøre, vel? Vi bor ud til grønt område med grussti imellem.. Så der er alle de dejlige ting: grus, mudder, vand og salt..

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak skal I have:-)

 

Vi var godt nok smarte tidligere, da tøsen skulle ned:-D

 

Først puttede jeg lidt potevoks på, så en gammel sok, så en frostpose udover, som jeg lige tapede med gaffa tape. Og så en sok udenover..

 

Luna mente at sådan ku man bare ikke gå!!! så benet strittede ud til venstre :lol:

 

Da vi kom ned, stod hun stille.. men jeg gik bare videre, og så måtte hun jo følge med:mrgreen:

 

Så hun fik da lavet hvad hun skulle.. og så kan jeg sige, at man ikke kan skrabe græsplænen op med sårn sok på:cool::lol::lol:

 

Nu er sokken heldigvis ved at være tør. Så kan den blive våd på næste tur og så tørre natten over...

 

Men jeg skal nok give nus videre og hilse fra Sookie:-)

 

Vores tur i mosen i morgen er jo så aflyst, men så tager jeg da bare til Retriever udstilling i Næstved i stedet for:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad er det for noget forbinding?? Hvor kan man få fat i det henne? (Hvis uheldet skulle være ude, gud forbyde det :shock:)

Dyrlægen har det. Det var noget jeg købte engang da Billie havde jokket et glasskår op i poten. Det er noget selvklæbende elastik forbinding man bruger til heste mener jeg

Link til indlæg
Del på andre sites

Dyrlægen har det. Det var noget jeg købte engang da Billie havde jokket et glasskår op i poten. Det er noget selvklæbende elastik forbinding man bruger til heste mener jeg

 

Det gode ved det er at det bliver siddende hvis det er lagt ordentligt, men det kræver stadig pose og sokker når man skal have hunden ud.

Desuden skal man stadig være obs på om dyret vil pille og slikke i det - alt savlen kan rimelig hurtigt få blødt "limen" op.

 

Hovsa: God bedring til Luna :o)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...