Hop til indhold

Nå, så er de begyndt at skyde kanonslag af


Gæst Dogue1
 Share

Recommended Posts

De er begydt at skyde af her nu. Lexus er græsk katolsk:klap::klap2::banan:, han ligger på sfoen sammen med lene og ser en eller anden dansk film...

Jeg tager lige et billede hvis jeg må for lene :blink:

Glemte så lige at spørge først:lol::blink::mrgreen:

Redigeret af Dogue1
Link til indlæg
Del på andre sites

De er begydt at skyde af her nu. Lexus er græsk katolsk:klap::klap2::banan:, han ligger på sfoen sammen med lene og ser en eller anden dansk film...

Jeg tager lige et billede hvis jeg må for lene :blink:

Glemte så lige at spørge først:lol::blink::mrgreen:

 

Det burde altså være forbudt at sætte foto´s ind af Lexus :blink: jeg glemmer jo helt hva tråden handler om :oops: han er altså bare for lækker og fotogen:5up:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det må jeg give dig ret i - han ser ret så græsk katolsk ud :mrgreen:

 

Hvor må det være fedt for jer :5up: Det må jo nærmest være enhver hundeejers frygt, at ens hund ender som et nervevrag nytårsaften (det er i hvert fald min frygt, selvom jeg kun er kommende hundeejer :oops: )

Ja det er dejligt at han tager det på den måde. Men det bliver jo noget andet selve nytårsaften der strækker det sig jo over hele dagen og natten. Men nu ser vi;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

super seje lexus :5up: vi har ikke oplevet kanonslag endnu her, der har været noget fyrværkeri - det har hun ikke reageret på overhovedet.... men det er jo alligevel noget andet nytårsaften når der er bulder og brag oevralt....

 

puha... jeg frygter lidt den dag må jeg være ærlig at sige...

Jeg tror det betyder meget hvordan vi selv reagere, ikke at det er alt afgørende..

Link til indlæg
Del på andre sites

Det burde altså være forbudt at sætte foto´s ind af Lexus :blink: jeg glemmer jo helt hva tråden handler om :oops: han er altså bare for lækker og fotogen:5up:

Jeg undskylder mange gange, jeg skal forsøge ikke at gøre det igen. Men det er INGEN garanti!:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg undskylder mange gange, jeg skal forsøge ikke at gøre det igen. Men det er INGEN garanti!:blink:

 

Jeg tror lige du bliver nødt til at lave en hurtig cost/benefit-analyse inden du beslutter noget som helst ...

 

Hvis du sætter billeder ind får du FOX på nakken ... Hvis du lader være får du resten af HF på nakken ... :pift:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror lige du bliver nødt til at lave en hurtig cost/benefit-analyse inden du beslutter noget som helst ...

 

Hvis du sætter billeder ind får du FOX på nakken ... Hvis du lader være får du resten af HF på nakken ... :pift:

 

hi hi vi har skrevet samtidig :mrgreen::mrgreen: kig lige et indlæg tilbage .......

 

Forøvrigt er jeg den heldige ejer af 2 stk. hunde der overhovedet ikke registrer når "krigen" bryder ud den 31. december :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

hi hi vi har skrevet samtidig :mrgreen::mrgreen: kig lige et indlæg tilbage .......

 

Forøvrigt er jeg den heldige ejer af 2 stk. hunde der overhovedet ikke registrer når "krigen" bryder ud den 31. december :-D

Jeg håber Lexus heller ikke reagere på det. Det gjorde han ikke ret meget sidste år, der havde han nok at se til med aktivitetsbolde:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

ja boommm siger det med jevne mellemrum.

der var et for noget tid siden vor jeg kunne merke det i gulvet:shock:.

bor lige ved siden af vagnagår og der spares der ikke på gruttet

eller di udboret knallertere om sommeren det kan være temlig belastene.

det verste er nu af jeg ikke kan gå i fred på stigsystemet bliver passet op

af nogle temlig modbydlige tyber in imellem. så stigerne holler jeg mig fra

når jeg ikke er på cykel. irterne det skal være sådan.

Link til indlæg
Del på andre sites

ja boommm siger det med jevne mellemrum.

der var et for noget tid siden vor jeg kunne merke det i gulvet:shock:.

bor lige ved siden af vagnagår og der spares der ikke på gruttet

eller di udboret knallertere om sommeren det kan være temlig belastene.

det verste er nu af jeg ikke kan gå i fred på stigsystemet bliver passet op

af nogle temlig modbydlige tyber in imellem. så stigerne holler jeg mig fra

når jeg ikke er på cykel. irterne det skal være sådan.

Det er da noget ØV! Vi har det lidt på samme måde her. De køre stærkt på knallert på stierne og jeg kan i mage tilfælde ikke holde min mund:(

Der var en dag 4 knægte stoppede på knallert og spurgte om jeg skulle have bank, jeg siger så til den største af dem. "HAHAHA I er jo kun 4 så hvem skal hjælpe jer med den opgave??" de kørte igen... snot unger:evil::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Juhuuu! :banan: Dumle glæder sig allerede (ja det er da slet ikke fordi jeg glæder mig til at se Bettemanden igen :mrgreen: )

Nej du ka' jo slet ikke li' lexus:rolleyes: Vi glæder os også, jeg tror enda lene kommer med...Vi ser lige om den magiske bil har øl med til os, det er jo altid spændene om det er en bette bajer:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er da noget ØV! Vi har det lidt på samme måde her. De køre stærkt på knallert på stierne og jeg kan i mage tilfælde ikke holde min mund:(

Der var en dag 4 knægte stoppede på knallert og spurgte om jeg skulle have bank, jeg siger så til den største af dem. "HAHAHA I er jo kun 4 så hvem skal hjælpe jer med den opgave??" de kørte igen... snot unger:evil::lol::lol:

 

godt sagt:5up:.

 

har en fornemmelse af di steller sådan nogle dumme spørgsmål for af jeg så skal fornerme dem så di har en grud til af slå en i gulvet. ja der er ikke

mange asjer i glasset.:evil:

 

det mest latterlige jeg har veret ude for er af jeg kom cyklene med en HVS

maskine (video maskine) som ikke dur. og så blev jeg passet op af 4-5 stygger som vil have VHSen og den vil jeg selvfølig ikke udlevere da jeg skulle have den med jem til af under søge da den kunne køre let med mekanikken. og så blev jeg troet med tesk siden har jeg ikke transporteret

AV HI FI OG IT udstyr på cykel på stigerne så køre jeg en om vej. ps jeg fik VHSen med jem men den var helt død da den havet været en tur på

fliserne. og stod ikke sådan lige til af rede. og det kunne heller ikke betale sig,.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er da noget ØV! Vi har det lidt på samme måde her. De køre stærkt på knallert på stierne og jeg kan i mage tilfælde ikke holde min mund:(

Der var en dag 4 knægte stoppede på knallert og spurgte om jeg skulle have bank, jeg siger så til den største af dem. "HAHAHA I er jo kun 4 så hvem skal hjælpe jer med den opgave??" de kørte igen... snot unger:evil::lol::lol:

Et kosteskaft i hjulet plejer at hjælpe:pift:

 

Hehe, Emma plejer at gå hen til glasdøren for at se på fyrværkeriet, men når det kommer hen over huset og ligger lavt, kan hun godt finde på at brokke sig, men hun har aldrig være bage af sig...

 

Det er mere mig der tager sig af de flossede nerver nytårsaften:scared:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej du ka' jo slet ikke li' lexus:rolleyes: Vi glæder os også, jeg tror enda lene kommer med...Vi ser lige om den magiske bil har øl med til os, det er jo altid spændene om det er en bette bajer:blink:

 

Nej da, slet ikke :rolleyes:

Dejligt, så kan jeg også få sagt tillykke til hende :blink:

Jamen hvis nu bilen har mistet sine magiske evner kan det da være vi kan trylle lidt for en gangs skyld :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror lige du bliver nødt til at lave en hurtig cost/benefit-analyse inden du beslutter noget som helst ...

 

Hvis du sætter billeder ind får du FOX på nakken ... Hvis du lader være får du resten af HF på nakken ... :pift:

Nå ja,ja ok så er det vist afgjort:lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dogue, jeg tror simpelthen at jeg kommer over og holder nytår hos jer :mrgreen:

Jeg er lidt spændt på hvordan Noomi tager selve nytårsaften. Indtil videre har der ikke været de store problemer, men det er jo ikke til at vide, hvad hun synes om når det pludselig går helt amok :shock:

Så jeg tænker at Lexus vil være perfekt for hende (og mig :oops::mrgreen:) at være sammen med, så kan hun koncentrere sig om ham og når han ikke er bange så... :mrgreen:

 

 

 

 

 

 

 

(Orv, det var så en drejning du ikke lige havde forventet på den tråd hva'? :mrgreen:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Dogue, jeg tror simpelthen at jeg kommer over og holder nytår hos jer :mrgreen:

Jeg er lidt spændt på hvordan Noomi tager selve nytårsaften. Indtil videre har der ikke været de store problemer, men det er jo ikke til at vide, hvad hun synes om når det pludselig går helt amok :shock:

Så jeg tænker at Lexus vil være perfekt for hende (og mig :oops::mrgreen:) at være sammen med, så kan hun koncentrere sig om ham og når han ikke er bange så... :mrgreen:

 

 

 

 

 

 

 

(Orv, det var så en drejning du ikke lige havde forventet på den tråd hva'? :mrgreen:)

HAhahha.... Jamen i kommer da bare. Lene og jeg skal bare være her. Måske kommer der 2 venner thats it:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...