Hop til indhold

At sluge kameler .................


a9
 Share

Recommended Posts

  • Svar 88
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nå ja - vil da bare lige sige, at jeg tror kamelen smager godt :mrgreen:

 

Om den smager godt :hmm: resultatet bekommer mig :mums: :mums: men det var godt nok en stor mundfuld at skulle sluge :shock::oops:

 

- faktisk er det lidt at sammenligne med en slanketur :shock: :shock: ikke så sjovt mens det står på, men lækkert at kunne knappe bukserne igen :blink: :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tilslutter mig resten af koret - Som er FOR at en schæferhunds ører SKAL stritte :5up:- Meeen det vidste du jo godt. (har jo prikket til dig længe nu)

 

- Hun ser altså mere "rigtig" ud nu. Ved godt at hun stadigvæk er den samme indeni. Men hun ser sgu godt ud :5up:- en rigtig lille smuksak :lun:

 

Synes det er godt at du fik det gjort - og jeg tror også på at du vil glæde dig over det på sigt. :mrgreen:

- Og Jacki virker bestemt ikke mærket af det - tværtimod. - For hun er jo stadigvæk "flyvende" - (det så jeg jo i søndags hmmm :engel: :blink:).

 

:5up: :5up: :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil altså godt lige pointere, at jeg sådan set er med i gruppen som synes at schæferører skal stå op!!! Det er bare lige den tæve som A9 har vist et billede af jeg synes ser kær ud med flapører, hun får sådan et blidt udtryk i ansigtet :hjerte: (men det havde hun såmænd nok haft alligevel, hun har utrolig skønne øjne :lun:)

Jeg ville have gjort det samme som A9 :5up: Det klæder Jacki med stritører :5up: Flapører hører hvalpene til, ikke de voksne :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil altså godt lige pointere, at jeg sådan set er med i gruppen som synes at schæferører skal stå op!!! Det er bare lige den tæve som A9 har vist et billede af jeg synes ser kær ud med knæk-ører, hun får sådan et blidt udtryk i ansigtet :hjerte:

Jeg ville have gjort det samme som A9 :5up:

 

helt enig . . . hun ser så uskyldig ud med de knækkede ører :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tilslutter mig resten af koret - Som er FOR at en schæferhunds ører SKAL stritte :5up:- Meeen det vidste du jo godt. (har jo prikket til dig længe nu)

 

- Hun ser altså mere "rigtig" ud nu. Ved godt at hun stadigvæk er den samme indeni. Men hun ser sgu godt ud :5up:- en rigtig lille smuksak :lun:

 

Synes det er godt at du fik det gjort - og jeg tror også på at du vil glæde dig over det på sigt. :mrgreen:

- Og Jacki virker bestemt ikke mærket af det - tværtimod. - For hun er jo stadigvæk "flyvende" - (det så jeg jo i søndags hmmm :engel: :blink:).

 

:5up: :5up: :5up:

 

Flyvende :confused: Jacki :confused: :confused: :shock::engel: :blink: :mrgreen:

 

Som hun startede turen, sluttede hun turen :roll: :roll: Tror du, jeg kan få implanteret elastik i armene :hmm: :rolleyes::oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

altså jeg er principielt imod at man ændrer hundens naturlige udseende, men kan da godt se at hun lignere mere en voksen pige med stritører. Personligt kan jeg også bedst lide stritøre-racer. Hvad sker der hvis du vil avle på hende og alle eller flere af hvalpene ender med at få hængeører? Er det ikke at skjule en kosmetisk fejl hos tæven? (spørger af ren nysgerrighed).

Link til indlæg
Del på andre sites

altså jeg er principielt imod at man ændrer hundens naturlige udseende, men kan da godt se at hun lignere mere en voksen pige med stritører. Personligt kan jeg også bedst lide stritøre-racer. Hvad sker der hvis du vil avle på hende og alle eller flere af hvalpene ender med at få hængeører? Er det ikke at skjule en kosmetisk fejl hos tæven? (spørger af ren nysgerrighed).

 

Som den reele og ærlige person A9 er tør jeg vædde hvad det skal være, på at det svar der kommer til dig er: At hun ikke vil avle på hunden, netop fordi den har en graverende fejl og dette ikke vil gavne racen. :-D

 

Hvis man får sådan en hund avlskåret/godkendt så har man jo bevidst snydt og vi ved jo alle hvem der skal lide under det - racen og ingen andre :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Som den reele og ærlige person A9 er tør jeg vædde hvad det skal være, på at det svar der kommer til dig er: At hun ikke vil avle på hunden, netop fordi den har en graverende fejl og dette ikke vil gavne racen. :-D

 

Hvis man får sådan en hund avlskåret/godkendt så har man jo bevidst snydt og vi ved jo alle hvem der skal lide under det - racen og ingen andre :-D

 

Nemlig :5up:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

altså jeg er principielt imod at man ændrer hundens naturlige udseende, men kan da godt se at hun lignere mere en voksen pige med stritører. Personligt kan jeg også bedst lide stritøre-racer. Hvad sker der hvis du vil avle på hende og alle eller flere af hvalpene ender med at få hængeører? Er det ikke at skjule en kosmetisk fejl hos tæven? (spørger af ren nysgerrighed).

 

Kommer ørerne op at stå (hvilket de sandsynligvis gør :5up:), vil hun - afhængigt af resultatet - faktisk godt kunne avlsgodkendes / avlskåres :-D

 

MEN jeg vil aldrig avle på hende, netop p.g.a. de bløde ører :neutral: også selvom det ikke er en genetisk "fejl" hos hende, der har forårsaget de bløde ører :neutral:

 

Min indstilling til avl er, at man kun avler på det bedste af det bedste, og selv om Jacki på alle andre områder (naturligvis :blink:) falder ind under den kategori :engel::lun: har hun trods alt en lille "brist" ved ørerne, som i min mening disker hende til avl :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Som den reele og ærlige person A9 er tør jeg vædde hvad det skal være, på at det svar der kommer til dig er: At hun ikke vil avle på hunden, netop fordi den har en graverende fejl og dette ikke vil gavne racen. :-D

 

Hvis man får sådan en hund avlskåret/godkendt så har man jo bevidst snydt og vi ved jo alle hvem der skal lide under det - racen og ingen andre :-D

 

Nemlig :5up:

 

Iiiiih, hvor har I høje tanker om mig :engel: :kys: :engel: og I kender mig endda :shock: :shock:

 

 

:blink: :mrgreen:

Redigeret af a9
Link til indlæg
Del på andre sites

Iiiiih, hvor har I høje tanker om mig :engel: :kys: :engel: og I kender mig endda :shock: :shock:

 

 

:blink: :mrgreen:

 

:scared::scared: NAZAK: Skal jeg sørge for en fælles tid hos lægen til os :scared::scared:

 

Eller skal vi blot påstå det er juleånden der er kommet over os :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

:scared::scared: NAZAK: Skal jeg sørge for en fælles tid hos lægen til os :scared::scared:

 

 

JA for filan :5up:

- Er spændt på hvad diagnosen bliver :shock: :shock: :shock: - hmmmm :hmm::engel:

 

Eller skal vi blot påstå det er juleånden der er kommet over os :engel:

 

Tjah vi kan da godt prøve at komme med den påstand :roll: - Men tror du hun køber den :hmm:

 

:cool::mrgreen: :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Kommer ørerne op at stå (hvilket de sandsynligvis gør :5up:), vil hun - afhængigt af resultatet - faktisk godt kunne avlsgodkendes / avlskåres :-D

 

MEN jeg vil aldrig avle på hende, netop p.g.a. de bløde ører :neutral: også selvom det ikke er en genetisk "fejl" hos hende, der har forårsaget de bløde ører :neutral:

 

Min indstilling til avl er, at man kun avler på det bedste af det bedste, og selv om Jacki på alle andre områder (naturligvis :blink:) falder ind under den kategori :engel::lun: har hun trods alt en lille "brist" ved ørerne, som i min mening disker hende til avl :???:

 

 

er bare helt enig det kunne ikke siges bedre :5up::vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kommer ørerne op at stå (hvilket de sandsynligvis gør :5up:), vil hun - afhængigt af resultatet - faktisk godt kunne avlsgodkendes / avlskåres :-D

 

MEN jeg vil aldrig avle på hende, netop p.g.a. de bløde ører :neutral: også selvom det ikke er en genetisk "fejl" hos hende, der har forårsaget de bløde ører :neutral:

 

Min indstilling til avl er, at man kun avler på det bedste af det bedste, og selv om Jacki på alle andre områder (naturligvis :blink:) falder ind under den kategori :engel::lun: har hun trods alt en lille "brist" ved ørerne, som i min mening disker hende til avl :???:

 

Nu bliver jeg altså nød til at spørge... Ved du om det er en genetisk fejl eller ej?

 

For den måde du har skrevet det på, så synes jeg ikke, at det lyder som om, det er en genetisk fejl. Og hvis det bare er en skade, som er sket på grund af et eller andet uheld og det derfor ikke har noget med hendes gener at gøre, så ville det da være en skam ikke at avle på hende, hvis hun viser sig 100% perfekt ellers - og du selvfølgelig har lysten :blink:

 

Men igen, det kan også være mig, der har misforstået noget :mrgreen: Enlighten me, please :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...