Hop til indhold

Kræsen, tandløs, gammel hund


Beyond
 Share

Recommended Posts

Min hund bliver 15 år en af de nærmeste dage... hip hip hurra for ham 🇩🇰🇩🇰🇩🇰

Han er Pekingeser og har altid har problemer med tænderne, da det er almindeligt med en underlig tandstilling for den race. Nu er der stort set ingen problemer mere, da dyrlægen efterhånden har fjernet alle hans tænder (næsten).

PROBLEMET er så at han ikke gider spise noget af det mad jeg køber til ham. Hverken dåsemad eller tørfoder.

Er der nogen, der kan foreslå noget foder hunde rigtig godt kan lide? Gerne med ekstra kalorier i, da han altid har været fintspisende..

Link til indlæg
Del på andre sites

13 timer siden, Beyond skrev:

Har du en opskrift? Jeg vil gerne være sikker på at han får hvad han har behov for. Dyrlægen lod ikke til at synes det var en god ide 🤔

Nej det kan du godt bilde mig ind at dyrlægen ikke syntes var en god ide. De vil jo gerne sælge deres foder. Min dyrlæge var også i mod det - men det er han ikke mere. Tværtom er han begejstret over hvor fine mine hunde er og deres blodprøver viser at de har fine værdier.

Husk det er noget du styrer og ikke din dyrlæge.

 

du kan læse mine opskrifter her:  http://www.beaglepack.dk/hjemmelavet-mad/

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

1 time siden, Beaglepack skrev:

Nej det kan du godt bilde mig ind at dyrlægen ikke syntes var en god ide. De vil jo gerne sælge deres foder. Min dyrlæge var også i mod det - men det er han ikke mere. Tværtom er han begejstret over hvor fine mine hunde er og deres blodprøver viser at de har fine værdier.

Husk det er noget du styrer og ikke din dyrlæge.

 

du kan læse mine opskrifter her:  http://www.beaglepack.dk/hjemmelavet-mad/

Ej det ser supergodt ud! Dét vil jeg også prøve til min vaps 😊 

Hvor plejer du at hente inspiration fra? Alternativt, hvor kan man læse mere om hvad hunde gerne må få og ikke må få?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har opskriftsbøger liggende som jeg har købt på nettet - disse er på engelsk da der ikke rigtig findes noget på dansk.

Men udover det er der masser af inspirationer på amerikanske netsider.

Hvis du googler homemade food for dogs - så vil der komme en masse op. Jeg har også hentet inspirationer den vej rundt og så skræddersyet menuen sammen så den passer til mine hunde.

De opskrifter jeg ligger på min side er beregnet ud fra at langt de fleste hunde vil kunne tåle dem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...