Hop til indhold

Hvad vejer...


Zaz-zaz
 Share

Recommended Posts

Det er ikke personen som sådan, de går efter men ærmet :-), så hvem der er figurant gør ikke så meget.

 

Hæ hæ, er med på, at det ikke er figurenten som sådan de sætter tænderne i. Så var der nok slet ingen, der meldte sig til tjansen :mrgreen: !!! Det jeg tænkte på var om kræene ville lege "bide i figurenten" med hvem som helst, fordi de reagerer på en kommando eller om de kun vil lege den der sjove leg med en bestemt person, nemlig den, de altid har leget det med under træning...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hæ hæ, er med på, at det ikke er figurenten som sådan de sætter tænderne i. Så var der nok slet ingen, der meldte sig til tjansen :mrgreen: !!! Det jeg tænkte på var om kræene ville lege "bide i figurenten" med hvem som helst, fordi de reagerer på en kommando eller om de kun vil lege den der sjove leg med en bestemt person, nemlig den, de altid har leget det med under træning...

 

Nå ja måske formulerede jeg mig ikke tydeligt nok. Men dengang vi trænede bidearbejde, da så min hund kun ærmet, hvem der havde det på var hun totalt ligeglad med. Altså at se magen til stolt hund når hun fik lov at løbe en "æresrunde" med ærmet i munden:-).

 

Selvfølgelig reagerede hun også på kommandoen, men jeg er ikke sikker på at hun ville have bidt, hvis figuranten havde haft ærmet skjult under tøjet. Det nåede vi dog ikke at prøve, så jeg kan jo ikke være sikker.

 

Mange hilsner Gitte

Link til indlæg
Del på andre sites

Hæ hæ, er med på, at det ikke er figurenten som sådan de sætter tænderne i. Så var der nok slet ingen, der meldte sig til tjansen :mrgreen: !!! Det jeg tænkte på var om kræene ville lege "bide i figurenten" med hvem som helst, fordi de reagerer på en kommando eller om de kun vil lege den der sjove leg med en bestemt person, nemlig den, de altid har leget det med under træning...

 

Der er hunde der "kun" vil bide i træningsfigurenten - Men det er jo så et spørgsmål om forkert træning, eller en hund der ikke har selvtillid nok :mrgreen:

 

Det er mit bud - der er nok nogle andre der kan putte de rigtige (og fine) betegnelser/ord på :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er hunde der "kun" vil bide i træningsfigurenten - Men det er jo så et spørgsmål om forkert træning, eller en hund der ikke har selvtillid nok :mrgreen:

 

Det er mit bud - der er nok nogle andre der kan putte de rigtige (og fine) betegnelser/ord på :oops:

 

Det er såmen fint nok til min forståelse af sagen. Så må vi bare vente og se, hvad der sker for den lille runde Berner. I første omgang skal han jo overhovedet fatte, at han skal bide :mrgreen:

 

Men var det virkelighed ville en vovse, der ikke ville bide hvem som helst vel bare ikke go´ nok...skulle man tro...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Så må du prøve med Berneren en gang, hvis han nogensinde får det lært. Dét er jo så absolut ikke en Rotte. Jaaaaa, jeg er skam flink i aften og tilbyder dig at prøve med en anden vovse aha ha ha :mrgreen::engel:

 

Hvilket minder mig om: De der hunde, der nu kan det der bide-i-folk-noget, kan de med alle mulige figurenter eller kan de bare med en ? Er det et fedt, hvem de guffer i, fordi de reagere på kommandoer eller hvordan funktionere det egentlig sådan ude i virkeligheden ?!?

 

 

jeg tror jeg takker nej :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Hæ hæ, er med på, at det ikke er figurenten som sådan de sætter tænderne i. Så var der nok slet ingen, der meldte sig til tjansen :mrgreen: !!! Det jeg tænkte på var om kræene ville lege "bide i figurenten" med hvem som helst, fordi de reagerer på en kommando eller om de kun vil lege den der sjove leg med en bestemt person, nemlig den, de altid har leget det med under træning...

 

 

mine leger gerne med hvem som helst også uden ærme med skjult ærme eller overdel

og de fungere ganske fint udenfor træning

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...