Hop til indhold

Det er så imponerende at se på!!


Gæst Dogue1
 Share

Recommended Posts

Da vi gik eftermiddagsturen mødte vi en han hund som jeg ikke anere hvilken race det er..Den ligner lidt en blanding af schæfer/lab eller schæfer/collie :hmm::confused:

 

Nå men. Lexus og Aston er nøjagtig lige gamle. Aston er dominerende og prøvede at humpe Lexus de første 2-3 gange forsøger lexus at komme væk. Men Aston fortsætter, og lexus brummer og løfter læben, aston slipper taget men forsøger igen. Nu har lexus tilsyneladene fået nok han vender rundt og bruger hele sin kropsvægt til at vælte Aston som nu ligger halvt på siden og havlt på ryggen og lexus står nu over ham, meget DYB knurrende og blottede tænder, aston ligger halen mellem benene og blotter fuldstændig hals medens han små piver lidt. Lexus går lidt væk, nu kommer Aston hen og ligesom ber lexus om godt vejer og de begynder at løbe sammen uden problemer. De får lov til at løbe rundet i ca 10 minutter som om intet var sket:hmm: :-D

 

Jeg må indrømme at jeg blev en smule nervøs for aston da lexus stod over ham. Men damen bad mig slappe af og bare se på... Jeg ved sq ikke om hun kunne se noget jeg ikke kunne eller om hun er hunde et eller andet, men hun var helt rolig og overhovedet ikke bekymret for aston.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ih hvorfor gør han ikke også sådan ved Dumle? :lol:

 

Får han for meget der render han bare hen til mig... "Hey! Tag lige din møgunge, jeg gider ham ikke mere" :roll:

 

Han er så dygtig til hundsk ham Lexus :5up:

Jeg ved ikke hvorfor han ikke gør det ved dumle? Måske fordi vi blander os når lexus kommer?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus

det er også sådan Jason reagerer når nogen forsøger at humpe ham han har bare en meget kortere lunte: én advarsel med krænget læbe, så knurren og så hakker han ud med tre-fire "bid" ud i luften lige ved den anden hunds hoved. Andre hunde kan gøre næsten alt ved ham uden han reagerer, men man skal IKKE forsøge at humpe ham, dét har han for meget selvværd (= et andet ord for EGO :mrgreen:)

Link til indlæg
Del på andre sites

det er også sådan Jason reagerer når nogen forsøger at humpe ham han har bare en meget kortere lunte: én advarsel med krænget læbe, så knurren og så hakker han ud med tre-fire "bid" ud i luften lige ved den anden hunds hoved. Andre hunde kan gøre næsten alt ved ham uden han reagerer, men man skal IKKE forsøge at humpe ham, dét har han for meget selvværd (= et andet ord for EGO :mrgreen:)

Jeg tror det kunne være grunden til at lexus ikke gør det ved dumle. Dumle er jo ikke høj nok til at komme helt op på ryggen af lexus imodsætning til aston

Link til indlæg
Del på andre sites

Ai, du kommer altså bare med drømme historierne med ham Lexus!

 

 

 

Monstro hun havde hørt alle de gode ting om Lexus.............ude i byen :blink:

 

Eller også var hun vandt til hele denne proces :mrgreen:

Drømme historie ved jeg nu ikke rigtig. Det var ikke særlig sjov at se på. Men på den anden side meget imponerende, den måde hundene stillede sig op af hinanden på bagben og se hvordan de "moslede" rundt.

 

Der var lige et par sekunder hvor jeg tænkte så nu er det lights out aston:cry:

Jeg blev MEGET glad OG imponeret da lexus gik fra den slagne aston og og han gik til lexus med lav og lidt logrende hale hovedet lidt vendt med siden til og "nyssede lexus' mundvig... de "ente" som venner:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Drømme historie ved jeg nu ikke rigtig.

 

 

 

Det er det da, den store stygge farlige DDB spiste ikke den lille humper :blink:

 

 

Det er da en drømme historie at ens hudn siger fra, men at den siger fra uden at der er nogen der kommer til skade! :-D

 

Eller er det bedre at ens hund aldrig siger fra og så en dag står af?

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er det da, den store stygge farlige DDB spiste ikke den lille humper :blink:

 

 

Det er da en drømme historie at ens hudn siger fra, men at den siger fra uden at der er nogen der kommer til skade! :-D

 

Eller er det bedre at ens hund aldrig siger fra og så en dag står af?

:lol: Ja set på den måde så er det da en drømmme oplevelse ingen tvivl om det:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...