Hop til indhold

Min hund laver mange gange i døgnet


AgH
 Share

Recommended Posts

Hej

Jeg ville lige høre jer ad om hvor mange gange jeres hunde laver på en dag. Min hund er en blanding mellem en jack russell og en dansk svensk gårdhund. I dag lavede hun 12 gange, og uden at det var hverken diarré eller foder af dårlig kvalitet, da det er Hills. Jeg ville desuden også godt høre jer om hvad der kan forårsage det. 

 

Link til indlæg
Del på andre sites

1 time siden, emil20211996 skrev:

Hm, det lyder godt nok mærkeligt. Har du givet den en anden slags foder end den er vant til? Dette kan nemlig godt være oversagen... Som ovennævnte siger, så kan det sagtens være at det er forkert eller måske for meget foder. 

 

https://bedzzz.dk/

Hvorfor slutter du indlægget med et link til en hjemmeside, der sælger senge :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

På 6.10.2021 den 20:40 , pivpiv skrev:

nok fordi han får x antal kroner og ører pr klik på linket, desværre

Det har du nok ret i. Men om ikke andet er det et åndssvagt sted at gøre det. Og i den forbindelse undrer jeg mig også over hvad administratorerne laver. Der er godt nok mange reklamer herinde og jeg forstår ikke, at de ikke bliver slettet 🤔

Link til indlæg
Del på andre sites

16 timer siden, Therese skrev:

Det har du nok ret i. Men om ikke andet er det et åndssvagt sted at gøre det. Og i den forbindelse undrer jeg mig også over hvad administratorerne laver. Der er godt nok mange reklamer herinde og jeg forstår ikke, at de ikke bliver slettet 🤔

jeg tror bare forum får lov at køre og de intet gør, desværre

  • Confused 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...