Hop til indhold

hund til mig


Gæst AnneRinggaard
 Share

Recommended Posts

Dvs. at jeg virkelig skal fremtone overfor hende at, det er fedt at se gæsterne?.

Be dem om at ignorere hende?

(hun knurrer ikke, men går skræmt væk)

 

Har du FLere FIF?:5up:

 

Synes fra uge til uge at hun virkelig falder mere og mere til hér, men hun er stadig meget MOR-syg (mig:5up:)

JA det ville jeg gøre.. og bede dem ignorere hende. Hvis hun så selv tager kontakt kan de snakke med hende hvis hun vil.. Men lad hende selv komme hen og snuse. Fidusen er jo at hun bare skal tro at du har styr på det hele. Hvis I møder mennesker på vejen som hun bliver bange for så træk hende om bag dig så du står forrest mod det farlige.

 

Det mor-syge der.. nu kender jeg ikke meget til de coton-fiduser men de er jo lidt i familie med løverne.. Og løverne er meget mor-syge. De render i hælene på mig hele tiden. Når jeg sidder fx ved computeren lægger de sig ned, men så snart jeg gør anstød til at rejse mig, er de oppe og i hælene på mig igen. Det er en af de ting som irriterer Isabella allermest ved dem. Det er jo hende der handler dem på udstillinger. Og de kan næsten ikke bære at kunne se/høre mig udenfor ringen og så skulle følges med hende.. Så måske er det bare en mor-syg hunderace du har fået dig?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 52
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Annonceteksten fra DBA:

 

Chihuahua, 6 mdr. , hanhund, Chihuahua, chippet, ormekur, vaccineret, loppekur,

ægte, han, langhåret, fra tyskland uden stamtavle søger nyt hjem uden børn,

han er vant til børn her, men kan godt finde på at knurre af børn hvis de løfter eller vil fytte på ham, hvis han sover eller ligger.

 

tilbehør medfølger, sele + snor + pude + tæppe + mad/legetøj.

 

rigtige flot han født d. 29.05.2008 ligner en mini ræv i farverne, han er passet med alt.

 

kan være alene hjemme, og er næsten renlige.

kan ses efter aftale

 

søger et kærligt og blivne hjem.

 

er her vant til anden hund, man kan være tilbageholdne ved fremmede mennesker som dyr samt nye ting og steder.

 

---------

 

Der er jo ikke noget underligt i, at han knurrer, hvis børnene får lov at løfte ham op, når han ligger og sover. Det ville jeg sgu også gøre :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...