Hop til indhold

Spørgsmål omkring FB


Damsen
 Share

Recommended Posts

Hej på forum, ny her👋 jeg ved det ikke er spørgsmål der lige er til at svare på, men klør mig selv lidt i hovedet og tænker jeg ville spørge. Jeg har læst en del om FB det sidste stykke tid fordi jeg syntes det virker som en god og sjov første hund, selvfølgelig med nogle sygdomme at have i baghovedet, og det her det hopper af for mig fordi at jeg læser om det er en fantastisk hund men alligevel føler jeg man bliver skremt væk med alle de sygdomme, allergi, dyre dyrelæge regninger som lyder til er fuldstændig uundgåeligt.

 

Hvor "slem" er denne hund hvad ser i, jer som er ejer af racen er man virkelig så oftere til dyrelæge med alle de skavanker. Håber I forstår hvad jeg mener med det jeg skriver🙂

Link til indlæg
Del på andre sites

Efterhånden er det en race hvor der er avlet på alt og det er ikke en sund race.
Det er, delvist, pga dårlig avl. Men ja - der er enormt mange skavanker ved racen.
En nær veninde havde en og det var fra en enormt dygtig opdrætter, men i guder alt det den hund fejlede med allergier, vejrtrækning og så videre.
 

Som racen ser ud nu ville jeg aldrig anbefale folk den.

 

Nå ja og ja det er en sjov hund, men det er fisme også en hund der kræver træning og er stædig og tvær. Den kan nemt være en "sur gammel mand" bare fordi den kan. Det er en skøn race, men den kræver arbejde, meget arbejde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...