Hop til indhold

Gåtur på søndag d. 14. (Sjælland!)


BlackGSD
 Share

Recommended Posts

jeg skal nok tage kaffe med. (hvis jeg når det er der også en ny omgang klejner med :blink:)

 

Jeg kom lige i tanke om, at der er vejarbejde på Skovvej, men når i er på Skovvej skal i bare dreje til højre ad Tranegilde Strandvej og venstre ad Birkevej, venstre ad Strandvangen og så til højre så er i igen på Skovvej, lyder besværligt men er nemt :blink:

 

Og Susi - jeg skal nok lige sende mit mobilnr til dig - Nollike har det også hvis noget går galt. Ses i morgen tidlig:vinken:

 

Jeg er stået helt af, jeg ANER ikke hvor det er vi skal mødes :oops: Skulle vi ikke bare mødes nede ved stranden på en parkeringsplads???

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 59
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg er stået helt af, jeg ANER ikke hvor det er vi skal mødes :oops: Skulle vi ikke bare mødes nede ved stranden på en parkeringsplads???

 

Det kan du tro vi skal :mrgreen: men kommunen har lige pt lukket skovvej ned mod stranden så man skal liiige igennem parcelhuskvarteret - det var ment som en lille vejledning til dem, der ikke har været her før :-D

 

og jo du skal bare køre ned til den Ishøj Strand, du kender :blink: Hvis du farer vild skal jeg nok komme og hente dig :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan du tro vi skal :mrgreen: men kommunen har lige pt lukket skovvej ned mod stranden så man skal liiige igennem parcelhuskvarteret - det var ment som en lille vejledning til dem, der ikke har været her før :-D

 

og jo du skal bare køre ned til den Ishøj Strand, du kender :blink: Hvis du farer vild skal jeg nok komme og hente dig :ae:

 

Tak, så er jeg mere rolig :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ellers så kan vi to bare mødes ved starten af skovvej, og så kan du køre efter mig - jeg har gps´en med - så det burde ikke kunne gå helt galt :blink:

 

Men jeg ved ikke hvad Skovvej er for en :megaked: Og jeg bliver ikke meget klogere af at kigge på Krak :cry: Jeg kører ned til "Futte" og så regner jeg med at Fox henter mig, hvis det ikke er det rigtige sted :mrgreen: Hun ved nemlig godt hvor Futte ligger :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak :kys: Så kan jeg nemt finde det :5up: Hvilken parkeringsplads mødes vi på? Den lige ved Futte eller længere ude?

 

grusparkeringen helt for enden af vejen - det er den nemmeste for dem der ikke har været her før. Så altså når der ikke er mere asfalt på Skovvej fortsætter i (forsigtigt) ud på en grus-parkering så er i det rigtige sted :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så husk lige batterier og en brugsmanual denne gang :blink:

 

Sorry, kunne ikke dy mig...:engel:

 

Hva'ba?

 

Jeg havde da batterier med sidst og de virkede :megaked:

 

Og det er da ikke min skyld at den kamera er ti lange år om at udløse den der dumme flash :mrgreen:Forbandede kamera! :evil:

 

Men skal nok sørge for det hele, - brugermanual - den gider jeg sq ikke at slæbe på :lol:

 

 

 

Til gengæld... Eller bliver det for meget? Men har nogle rutebiler, som jeg er helt villig til at tage med - sådan nogle chokolade-luft-kiks, der smager af sukker :-P

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maustique

Hvor ville jeg oenske at jeg kendte nogen af jer saa jeg havde et nummer... Jeg kan simpelthen aldrig finde vej nogen som helst steder hen...

 

Saa jeg kommer til at holde i en vejkant et sted og bakse med min gps og bande over mig selv mens I andre gaar tur...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor ville jeg oenske at jeg kendte nogen af jer saa jeg havde et nummer... Jeg kan simpelthen aldrig finde vej nogen som helst steder hen...

 

Saa jeg kommer til at holde i en vejkant et sted og bakse med min gps og bande over mig selv mens I andre gaar tur...

 

Du har da i det mindste en GPS :mrgreen: Jeg krydser i den grad fingre for at jeg får en i julegave som jeg har ønsket mig, den ville gøre mit liv væsentligt nemmere :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...