Hop til indhold

Gåtur på søndag d. 14. (Sjælland!)


BlackGSD
 Share

Recommended Posts

  • Svar 59
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Tak for hyggeligt samvaer.. :)

 

Det siger jeg også...

 

Hun er vel nok bare nuser! Nus, nusere, nusest må være bøjeformen for sådan en lille smuksak.

 

Jeg troede Pelle ville gå ud som et julelys efter knap to timer i fuld aktivitet og et pænt niveau af opkørthed, men næh :shock:

 

Han er tilpas, men ikke træt så han "brummesover".

 

Dejligt

Link til indlæg
Del på andre sites

tak for en super hyggelig formiddag. Godt nok var det koldt og blæsende, men en rigtig god dag.

 

Og Berner-Rikke tusind tak for billederne i albummet - de er bare blevet kanongode.

 

Og kender i det nu sidder jeg hjemme igen i varmen og så har jeg lyst til -hmmmmm de der havregrynskugler som Susi havde lavet :oops:

 

Ha en god aften alle sammen :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tusind tak for en god dag til jer alle, som var med :-D

 

Jeg nød det, selvom jeg nu godt kunne tænke mig også selv at have en hund med, men det vare jo ikke så længe længere :mrgreen:

 

Angående billeder, så er jeg ved at lave en tråd, hvor jeg sætter nogle i + videoer... Så bliver de ikke væk :lol:

 

Dog kommer alle videoerne nok ikke på én gang, da det tager sååååå lang tid at uploade dem på youtube - men skal ikke klage, det er jo heldigvis gratis :lol:

 

Og tak for kommentar til billederne Fox :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...