Hop til indhold

Rottweilere søger nye hjem!


Gæst lillefod
 Share

Recommended Posts

Gæst lillefod

Hvis man ikke har tiden eller overskuddet til en lille charmetrold/bandit på 8 uger, kan løsningen være at overtage en ældre og måske endda en trænet hund!

Det er uden tvivl en stor fordel at overtage en Rottweiler hvor sundhedsstatus, sind, temperament, børnevenlighed osv. er kendt. Kort sagt - Man ved hvad man får!

 

Mangler du et nyt medlem til familien og kan du sagtens undvære den kritiske hvalpetid vil jeg anbefale at kigge forbi denne side:

http://www.rottweilers.dk/omplaceringer.htm

 

Her er alle hunde med DKK/FCI stamtavle. Dvs. at man med stambogsnummeret via hundeweb kan tjekke oplysninger om feks. HD/AD status, mentaltest, prøve og udstillings resultater osv. på hunden inden man tager kontakt til sælger. Ligeledes også på evt. søskende og linierne bag...

 

 

Hvis du selv er i den situation at du skal have din Rottweiler omplaceret, vil jeg anbefale at du prøver ad i denne tråd :-)

 

Rottweiler.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

totalt unfair at smide sådan et billed på :evil: nu får jeg jo lyst til at give Cujo en lege kammerat? fy skamme dig..

 

Ja, et virkelig skønt billede. Og nogle venner af familien har også en dejlig dejlig rottweiler, så de skal vist holde godt på ham næste gang jeg kommer forbi :lun: Ellers forsvinder han sammen med Milo i cykeltasken (:confused::neutral:) :-D:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst ThomasTBO
Hvis man ikke har tiden eller overskuddet til en lille charmetrold/bandit på 8 uger, kan løsningen være at overtage en ældre og måske endda en trænet hund!

Det er uden tvivl en stor fordel at overtage en Rottweiler hvor sundhedsstatus, sind, temperament, børnevenlighed osv. er kendt. Kort sagt - Man ved hvad man får!

 

Mangler du et nyt medlem til familien og kan du sagtens undvære den kritiske hvalpetid vil jeg anbefale at kigge forbi denne side:

http://www.rottweilers.dk/omplaceringer.htm

 

Her er alle hunde med DKK/FCI stamtavle. Dvs. at man med stambogsnummeret via hundeweb kan tjekke oplysninger om feks. HD/AD status, mentaltest, prøve og udstillings resultater osv. på hunden inden man tager kontakt til sælger. Ligeledes også på evt. søskende og linierne bag...

 

 

Hvis du selv er i den situation at du skal have din Rottweiler omplaceret, vil jeg anbefale at du prøver ad i denne tråd :-)

 

Rottweiler.jpg

 

Åh nej... du må altså ikke lægge sådan et billede op. Det er da ikke til at stå for, men jeg SKAL altså ikke have en hund til, nej, jeg skal ej!!! :-P

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh nej... du må altså ikke lægge sådan et billede op. Det er da ikke til at stå for, men jeg SKAL altså ikke have en hund til, nej, jeg skal ej!!! :-P

 

ThomasTBO, vi må stå sammen om det her og buuuhe lillefod ud!! Han kan altså ikke være det bekendt :evil::engel: Måske vi kan få Admin til at give ham en advarsel for urent trav??? :mrgreen: Kan man anmelde et indlæg for pression? :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Føøøjjjj en grimme hund :badr:

 

Øjnene er for lyse (den bliver aggresiv) og aftegningerne går for højt op på det kilometer lange snudeskaft!! Hvor er stoppet???

 

den er da lige til en aflivning :badr:

 

 

 

 

 

 

:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Min sengekammerat :lun:

 

:blink:

 

Ja, det blev den så ikke mindre sød af :lun:

 

 

 

 

Nå, nu går jeg da helt i selvsving, nu bør jeg gå i seng :mrgreen:

 

Sov godt :mrgreen: bare rolig - de bliver allesammen store, grimme og dumme :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...