Hop til indhold

Rottweilere søger nye hjem!


Gæst lillefod
 Share

Recommended Posts

  • 8 months later...

Sad lige og kiggede Rottweilerforummet igennem og fandt den her - ved godt den er gammel, men har lige et spørgsmål :D

 

Er det ren tilfældighed, at det er hanhundene, der er til omplacering?

 

Tænker bare på om hunhundene bare er lettere generelt set at have med at gøre. Ville rigtig gerne have en rottweiler en dag :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lillefod
Sad lige og kiggede Rottweilerforummet igennem og fandt den her - ved godt den er gammel, men har lige et spørgsmål :D

 

Er det ren tilfældighed, at det er hanhundene, der er til omplacering?

 

Tænker bare på om hunhundene bare er lettere generelt set at have med at gøre. Ville rigtig gerne have en rottweiler en dag :)

 

Det er helt tilfældigt i dette tilfælde at der kun er hanhunde. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Den sidste hund derinde siger ejeren "han har bidt mig" Jeg tror ikke at det er tilfældigt at det er han hunde i tros alderen.

 

og jeg tror ikke på trodsalderen, men jeg tror godt man kan drive en hund (tæve eller han) ud, hvor den ikke har så mange andre muligheder end at bruge gebisset :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst ThomasTBO
og jeg tror ikke på trodsalderen, men jeg tror godt man kan drive en hund (tæve eller han) ud, hvor den ikke har så mange andre muligheder end at bruge gebisset :blink:

 

Ja, og specielt hvis man har en af de racer, hvor folk nærmest står i kø for at sige "Sådan en der, skal altså opdrages hårdt. De skal vide hvem der bestemmer, helt fra dag et. Ellers tager de magten"

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst johnny9900
Ja, og specielt hvis man har en af de racer, hvor folk nærmest står i kø for at sige "Sådan en der, skal altså opdrages hårdt. De skal vide hvem der bestemmer, helt fra dag et. Ellers tager de magten"

 

Venligt men bestemt er det ikke et nøgleord,Min mor havde en rottweiler kennel igennem 43 år i sverige,så hende aldrig bruge vold og det var fantastiske familje hunde,og mange rottweiler hanner har en trods alder når de når 18-24 måneders alderen,Ville gerne ha haft en rottweiler men den passer ikke ind i en lejlighed på tredje sal.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lillefod
Og den første er bare så lækker:-D og så bor han tæt på, priceman har savlet over ham hele dagen:mrgreen:

 

Jamn her er lige et bonusbillede af Figo, som der ikke var plads til på opslaget. Så kan Priceman bare savle løs :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman
Jamn her er lige et bonusbillede af Figo, som der ikke var plads til på opslaget. Så kan Priceman bare savle løs :mrgreen:

 

 

Tuuuuusind tak . Det manglede jeg da bare lige. :rolleyes::mrgreen:

 

Havde dog set et par billeder på DbA.

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=61765503[url=http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=61765503][/url]

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...