Hop til indhold

Kiropraktor kontra alm. dyrlæge kontra alternativ dyrlæge


Gæst Tanten
 Share

Recommended Posts

det må jeg have anede ikke der var et max:confused::confused:

 

Jeg sidder faktisk lige nu og tænker på jeg vist er ret tæt på de 18.000 der vist er max/år i min forsikring :scared: "Godt" de ikke dækker kiropraktoren :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Jeg sidder faktisk lige nu og tænker på jeg vist er ret tæt på de 18.000 der vist er max/år i min forsikring :scared: "Godt" de ikke dækker kiropraktoren :blink:

 

 

er det 18.000 om året eller generelt

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie

Jeg har brugt samme alternative dyrlæge i snart 2 år og jeg har lavet disse opskrifter med hjælp fra Gudrun, mad har fyldt meget i vore samtaler http://www.hunde-forum.dk/foder/453-hjemmelavede-madvarer-og-godbidder-til-hunden.html

 

Mine hunde har levet af hjemmelavet mad i snart 2 år, inden da ca halvt hjemmelavet, halvt eaglepack :-)

 

Gudrun er uddannet indenfor traditionel kinesisk medicin for hunde, katte og heste, hun har den ''fulde pakke'', dvs akupunktur (det de fleste dyrlæger vælger at skille fra resten),urtememedicin m.m..

 

Se fx her http://www.ontcm.com/healthy/foods.htm

 

Derudover er hun en dygtig dyrlæge og hun har haft egen stor praksis i det sydlige Århus i mange år, før hun uddannede sig indenfor TKM :-)

 

Jeg kan let følge det Tanten skriver vedr behandlingen, held og lykke med behandlingen fremover :kys:

 

Susi er blevet hjulpet meget vedr falsk drægtighed, jeg kalder det en bivirkning, jeg har skrevet en hel del om Gudrun og hendes behandling tidligere :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes bare, at det var spændende læsning og så er jeg også lidt af den mening, at det ikke betyder en pind om man kalder noget alternativ behandling bare skidtet virker. Så altså; Tak for beretningen ! :-D

 

Velbekomme :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

mener bestemt ikke de har betalt mig 18.000 kr på et år men er ikke sikker

 

Det variere også fra selskab til selskab.

 

Men jeg har netop i dag fået brev om at de kaster en slat penge ind på min konto i løbet af et par dage :klovn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Det variere også fra selskab til selskab.

 

Men jeg har netop i dag fået brev om at de kaster en slat penge ind på min konto i løbet af et par dage :klovn:

dejligt gid det var min konto:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
De smider da ikke en ud, bare fordi man et år ryger op på max ? :???:

 

Dejligt at det har hjulpet med Bali :-D

 

 

joo hvis de mener man i nogle år har brugt dem mere end de mener så røg jeg ud uden mulighed for at feks hæve selvrisikoen eller noget

Link til indlæg
Del på andre sites

joo hvis de mener man i nogle år har brugt dem mere end de mener så røg jeg ud uden mulighed for at feks hæve selvrisikoen eller noget

 

Ja det ved jeg, at de kan gøre. Men tror nu ikke, det kun handler om maxbeløb. De kan være nogle "svin" de selskaber, så snart en hund får fx en kronisk sygdom :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Ja det ved jeg, at de kan gøre. Men tror nu ikke, det kun handler om maxbeløb. De kan være nogle "svin" de selskaber, så snart en hund får fx en kronisk sygdom :(

 

 

forsikringsselvskaber tjener kassen den smule de udbetaler for en dyrlægeregning er småtingsafd for den og ja hvor de selv skal spare skal de nok være der:evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan tilføje, at jeg altid har fået en ekstrem god behandling af mit forsikringsselskab - jeg har netop indsendt en regning på små 10.000,00 kr. og jeg har end ikke hørt et pip fra dem, jeg mener det er ca 1½ uge siden jeg smed brevet i postkassen og idag har jeg modtaget svar - Det syntes jeg er super service :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har både gode og dårlige erfaringer. Da jeg havde Futte var han forsikret hos Codan, men blev smidt ud da han blev 10 år :evil: Jeg fik bare sådan et brev med "tak for pengene, hav det godt" nærmest. Og gæt lige hvornår regningerne begyndte at hobe sig op :roll:

 

Tilgengæld havde jeg Baloo forsikret hos Dyrekassen Danmark og jeg fik pengene retur da jeg ikke havde ham mere, fordi vi ikke havde gjort brug af den. Nu er Noomi forsikret samme sted og indtil videre har jeg fået mere retur end jeg har betalt og der ligger en regning mere og venter på at blive sendt afsted. Jeg fik pengene lynhurtigt efter at jeg havde sendt regningen ind sidst, så ingen klager herfra :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har både gode og dårlige erfaringer. Da jeg havde Futte var han forsikret hos Codan, men blev smidt ud da han blev 10 år :evil: Jeg fik bare sådan et brev med "tak for pengene, hav det godt" nærmest. Og gæt lige hvornår regningerne begyndte at hobe sig op :roll:

 

Tilgengæld havde jeg Baloo forsikret hos Dyrekassen Danmark og jeg fik pengene retur da jeg ikke havde ham mere, fordi vi ikke havde gjort brug af den. Nu er Noomi forsikret samme sted og indtil videre har jeg fået mere retur end jeg har betalt og der ligger en regning mere og venter på at blive sendt afsted. Jeg fik pengene lynhurtigt efter at jeg havde sendt regningen ind sidst, så ingen klager herfra :5up:

 

Jeg har Alm. Brand og de dækker hele hundens levetid :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

pst, ved du hvornår hunden senest kan oprettes så?

 

Jeg kan ikke lige finde nogle steder i policen hvor der står noget om en max. alder for tegning. Men min egen var ca. 1 år og derfor skulle jeg have en dyrlægeerklæring med også - dette resulterede så i en klausul på det øje hun havde haft en skade i (hvilket jeg finder forståeligt). Prøv at ringe til dem (35 47 47 47)

Link til indlæg
Del på andre sites

Pelle blev meldt ind i Dyrekassen da han var over 1 år og han skulle ikke have nogen dyrlægeerklæring.

 

Jeg skulle bare oplyse hvad han havde haft fejlet og min dyrlæge sagde hvad jeg skulle skrive for at det skulle være korrekt.

 

Pelle var jo blevet opereret og behandlet for ledinfektion og meniskensdefekt forinden.

Der er ingen problemer med det. De har én gang kontaktet dyrlægen som forklarede og derefter betalte de regningen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan tilføje, at jeg altid har fået en ekstrem god behandling af mit forsikringsselskab - jeg har netop indsendt en regning på små 10.000,00 kr. og jeg har end ikke hørt et pip fra dem, jeg mener det er ca 1½ uge siden jeg smed brevet i postkassen og idag har jeg modtaget svar - Det syntes jeg er super service :-D

 

Tjaaa, og jeg venter stadig på pengene efter de 2 "episoder", Jacki var udsat for i starten af oktober :???: - så er knap så imponeret af deres service :roll: det er min bankmand i øvrigt heller ikke :oops:;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tjaaa, og jeg venter stadig på pengene efter de 2 "episoder", Jacki var udsat for i starten af oktober :???: - så er knap så imponeret af deres service :roll: det er min bankmand i øvrigt heller ikke :oops:;-)

 

Hmmmmm - skal jeg have dårlig samvittighed nu? :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmmmmm - skal jeg have dårlig samvittighed nu? :oops:

 

Tjaaa, det ved jeg såmænd ikke :neutral:

 

Alm. Brand bliver ved med at fastholde, at begge skader har samme opmand (ophund ;-)) - den seneste "ophund" skaden d. 16. okt. - og ikke 2 forskellige :mad:

 

Jeg kan ikke få dem overbevist om noget andet :roll: og imens må jeg bare vente og vente på erstatningen :mad: :mad:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...