Hop til indhold

Pelle og Noomi


Nollike
 Share

Recommended Posts

Tak for budet Irene. :-D

Hvis vi køre her fra kl 04 så kan vi nok nå det:lol::blink:

 

Det tager kun ca. 4 timer fra Silkeborg :mrgreen: og hva gør man ikke for BlackGSD´s havregrynskugler og mine hjemmebagte klejner (og vi vil rigtig gerne se Lexus irl)

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejlige billeder :mrgreen: Sikke en dejlig lege have, den ser kæmpe ud på billederne :-D

 

Det er en ganske almindelig parcelhusgrund som bare ikke er blevet tilplantet endnu - til min store ærgrelse, men god til at lege i og hundene kan løbe hele vejen rundt om huset og få fart på.

Det er der bare ingen der har opdaget endnu :-P

Link til indlæg
Del på andre sites

Skønne billeder, de klæder hinanden de to :love:

 

Dejligt som Pelle har udviklet sig, sikke store de begge er:shock:

 

Du har ret, de klæder faktisk hinanden :lun: Og de har det dejligt sammen :hjerte:

 

 

Jeg blev virkelig overrasket over hvor rolig og sød Pelle var blevet (ej, han har altid været sød, men man ser det endnu mere nu hvor han også er blevet mere rolig og velovervejet), han var simpelthen så kær ved Noomi :lun: At se de to bære den samme lille lege-blomst og se dem ligge sammen i Pelles seng, det kunne altså smelte hjertet på Noomis "mor" :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du har ret, de klæder faktisk hinanden :lun: Og de har det dejligt sammen :hjerte:

 

 

Jeg blev virkelig overrasket over hvor rolig og sød Pelle var blevet (ej, han har altid været sød, men man ser det endnu mere nu hvor han også er blevet mere rolig og velovervejet), han var simpelthen så kær ved Noomi :lun: At se de to bære den samme lille lege-blomst og se dem ligge sammen i Pelles seng, det kunne altså smelte hjertet på Noomis "mor" :oops:

 

Det var også meget sødt. Det ligger også i Pelles hahundegener at være en gentleman, så tøserne kan bare snuppe hans politistænger, hans abe og hans blomsterlegetøj - han er nemlig ikke en misundelig hund ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...