Hop til indhold

To trætte mænd


Gæst Gucci
 Share

Recommended Posts

Nååårh - dét er da råhygge!

 

Ja det er skøøønt :mrgreen:

 

Nåårhh :lun: Du får vist lov til at passe Thailo en anden gang tror jeg :blink:

 

Squtte når hun opdager, hvad vi har købt til ham i dyrehandleren :lol::oops::mrgreen:

 

Nogle giver deres families børn trommesæt, vi har fundet noget ligeså larmende legetøj :pift:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det har hun rigtig godt af :5up: :lol: Jeg håber at Thailo er RIGTIG glad for gaven :blink:

 

Jeg kalder det, the pink sqeak toy from hell :lol:

 

Så kan i selv tænke jer til resten - jeg er ved at tisse i bukserne af grin, når han leger med det legetøj :oops::mrgreen:

 

Det kan generere pivetoner, jeg aldrig troede var muligt :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åhr, det ser ud til at have været hyggeligt :lun:

 

Og det der pivelegetøj - det har du sikkert glemt at optage på video, mens Thailo legede med det :evil:

 

Ja min mobil fucker up, havde svært nok ved at tage de billeder, sry :blink: vi må tage rigtigt cam med næste gang og optage :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Squtte når hun opdager, hvad vi har købt til ham i dyrehandleren :lol::oops::mrgreen:

 

Nogle giver deres families børn trommesæt, vi har fundet noget ligeså larmende legetøj :pift:

 

Hvad?. Er det en "gave",....altså sådan en beholde ting?. :shock::???: Han har rendt rundt og trykket på den lige siden I gik. c020.gif Troede det var en du ville tage med hjem på søndag, for ellers havde den fået en med saksen. :lol: Okay, venter til søndag, for I skal da også have fornøjelsen af den. :blink:

Men Mariah,... din tid kommer jo også. e022.gif Så ikke flere sjove påhit vel?. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad?. Er det en "gave",....altså sådan en beholde ting?. :shock::???: Han har rendt rundt og trykket på den lige siden I gik. c020.gif Troede det var en du ville tage med hjem på søndag, for ellers havde den fået en med saksen. :lol: Okay, venter til søndag, for I skal da også have fornøjelsen af den. :blink:

Men Mariah,... din tid kommer jo også. e022.gif Så ikke flere sjove påhit vel?. :lol:

 

Uha, fight fight :klap2:

 

:-P :-P

 

Glæder mig pludseligt enormt til Mariah får hund :mrgreen:

 

:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad?. Er det en "gave",....altså sådan en beholde ting?. :shock::???: Han har rendt rundt og trykket på den lige siden I gik. c020.gif Troede det var en du ville tage med hjem på søndag, for ellers havde den fået en med saksen. :lol: Okay, venter til søndag, for I skal da også have fornøjelsen af den. :blink:

Men Mariah,... din tid kommer jo også. e022.gif Så ikke flere sjove påhit vel?. :lol:

 

Nej det er en gave - Thailo valgte selv :mrgreen: Eller næsten :pift:

 

Og du holder snitterne fra den ;-):engel:

 

Den skal han have glæde af i mange år :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...