Hop til indhold

Så er det ved at være tid til at hente Pero! :D


Gæst PPP-Pero
 Share

Recommended Posts

Tak :D Han er virkelig, virkelig skøn k050.gif Vi har lige været ude at gå tur på vejen :D Det gik helt vildt godt den her gang. De første to gange var han ret nervøs og ville hele tiden op, men den her gang var han rigtig nysgerrig og gik meget af vejen selv. Han var med i vores lille Lokalbrugsen og selvom han var lidt forbeholden ville han gerne se hvad det var for nogle ting vi købte. På vej hjem fra brugsen var der et par der fik hilst på ham og på vores vej løb han endda glad og logrende hen til en mor og et lille barn :shock:k020.gif

 

Og han tissede ude på fortovet for første gang - før ville han kun i haven.

Vi er så stolte af ham a020.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Åhhhh - hvor er det tarveligt, at poste sådan nogle billeder ... nogen kunne jo gå hen og blive endnu mere skruk end nogen var i forvejen :lol:

 

:D Uuuh jeg har glædet mig til at kunne poste billeder de sidste to år! Så nu skal i få 8)

 

Der er da ikke så lang tid igen til du skal have din lille hvalp? Forhåbentlig da :D Var det ikke her først på foråret hvis alt går efter planen?

Link til indlæg
Del på andre sites

Åhhhh - hvor er det tarveligt, at poste sådan nogle billeder ... nogen kunne jo gå hen og blive endnu mere skruk end nogen var i forvejen :lol:

 

:D Uuuh jeg har glædet mig til at kunne poste billeder de sidste to år! Så nu skal i få 8)

 

Der er da ikke så lang tid igen til du skal have din lille hvalp? Forhåbentlig da :D Var det ikke her først på foråret hvis alt går efter planen?

 

 

Jo - men løvsjen er jo faldet af nettet - og så har jeg jo ikke helt styr på om Magic er gået i løb - og om hun er blevet parret ... men det skulle jeg måske få undersøgt ... og så selvom hun er blevet parret er der jo ingen garantier for, at der er hvalpe i hende OG at en af hvalpene er en tæve ... argh - det er jo helt vildt mange ting der skal passe sammen ...

Link til indlæg
Del på andre sites

Åhhhh - hvor er det tarveligt, at poste sådan nogle billeder ... nogen kunne jo gå hen og blive endnu mere skruk end nogen var i forvejen :lol:

 

:D Uuuh jeg har glædet mig til at kunne poste billeder de sidste to år! Så nu skal i få 8)

 

Der er da ikke så lang tid igen til du skal have din lille hvalp? Forhåbentlig da :D Var det ikke her først på foråret hvis alt går efter planen?

 

 

Jo - men løvsjen er jo faldet af nettet - og så har jeg jo ikke helt styr på om Magic er gået i løb - og om hun er blevet parret ... men det skulle jeg måske få undersøgt ... og så selvom hun er blevet parret er der jo ingen garantier for, at der er hvalpe i hende OG at en af hvalpene er en tæve ... argh - det er jo helt vildt mange ting der skal passe sammen ...

 

Ja, kender det! Jeg skulle jo også have haft en tæve, men der kom ingen. Nu er jeg SÅ lykkelig for at jeg valgte at få Pero!! Han er simpelthen den perfekte lille hvalp for os

 

2214_Foto_53_1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...