Hop til indhold

De gør grin med lexus :'( *gggg*


Gæst Dogue1
 Share

Recommended Posts

Da vi gik eftermiddags tur i går mødte vi et jo par hundevennner. Luna berner pige og Baloo retriver dreng.

Hundene løb og hyggede og vi gik og snakkede om dem.

Baloo moren spørger så om ddbernes fortid, og jeg fortæller om racens anvendelser, storvildtsjagt, krigshund....osv. Men da jeg fortalte at toulose typen var blevet brugt som kamphunde begyndte hun at grine...

"LEXUS!!! FAAAARLIG kamphund hahahahah"...Nu er lexus jo heldigvis bordeaux typen:blink:

Hun fortalte at der går en snak mellem en del af "hundefolket" i området om lexus og om hvor god og rar han er med andre hunde. Altså hvis ikke det kunne gøre mig stolt så ved jeg ikke havd kunne!!!!:oops::mrgreen:

Lexus er berømt i mit område :bigsmile::klap::banan::klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gu er det så :mrgreen::blink:

Du kommer bare med Cujo drengen:lol:

det ville jeg dæleme også, problemet er jo vi kun er i den del af DK når vi er hos svigerforældrerne og de vil ikek have vi har cujo med jo, de synes han er for "stor" og så er de nervøse for deres kat.

Så han skal jo passes igen (desværre) hvis/når vi skal derover.:(

Link til indlæg
Del på andre sites

Aaaaaaaaaaaaaltsååååååååååååå :lun:

 

Hvor må det bare være skøøøøøønt at hører sådan noget.

 

 

Altså hvor jeg glæder mig til at møde den lille Lexus dreng (selv om der nok ikke er meget tid til mig), håber at mit monster opfører sig ordentlig over for lexus englen :engel:

 

 

Ai hvor ville jeg elske at hører sådanne noget :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Aaaaaaaaaaaaaltsååååååååååååå :lun:

 

Hvor må det bare være skøøøøøønt at hører sådan noget.

 

 

Altså hvor jeg glæder mig til at møde den lille Lexus dreng (selv om der nok ikke er meget tid til mig), håber at mit monster opfører sig ordentlig over for lexus englen :engel:

 

 

Ai hvor ville jeg elske at hører sådanne noget :blink:

Det er også rigtig rart at høre:mrgreen:

 

Det skal da nok gå med Aslan det er jeg helt sikker på. Han får nok bare noget at vide hvis han bliver for smart:lol::blink:

 

Nej du skal nok ikke regne med for meget pusse nusse tid med lexus. Han er noget tilbageholden overfor fremmede....Indtil de har givet ham godbidder:lol::lol: Men han er helt sikkert mere til leg med Aslan end til klap og kæl:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er også rigtig rart at høre:mrgreen:

 

Det skal da nok gå med Aslan det er jeg helt sikker på. Han får nok bare noget at vide hvis han bliver for smart:lol::blink:

 

Nej du skal nok ikke regne med for meget pusse nusse tid med lexus. Han er noget tilbageholden overfor fremmede....Indtil de har givet ham godbidder:lol::lol: Men han er helt sikkert mere til leg med Aslan end til klap og kæl:blink:

 

Mit møgøre tager Lexus fra mig :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er også rigtig rart at høre:mrgreen:

 

Det skal da nok gå med Aslan det er jeg helt sikker på. Han får nok bare noget at vide hvis han bliver for smart:lol::blink:

 

Nej du skal nok ikke regne med for meget pusse nusse tid med lexus. Han er noget tilbageholden overfor fremmede....Indtil de har givet ham godbidder:lol::lol: Men han er helt sikkert mere til leg med Aslan end til klap og kæl:blink:

 

Ja jeg får nu aldrig lov at nusse med ham :( Hvis det endelig sker er det da kun for at få nus på rumpen ganske kort og så rende igen, for at aflevere en irriterende tumling eller for at få en godbid :lol:

 

Det er da lækkert at have en hund der er berømt og ikke berygtet :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja jeg får nu aldrig lov at nusse med ham :( Hvis det endelig sker er det da kun for at få nus på rumpen ganske kort og så rende igen, for at aflevere en irriterende tumling eller for at få en godbid :lol:

 

Det er da lækkert at have en hund der er berømt og ikke berygtet :mrgreen:

 

Du skal fylde din lomme med kogt kylling. Så er der masser af tid til at gramse mens lexus ihærdigt forsøger at suge godbidderne ud igennem foret :mrgreen::-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Uh der er jeg heldig. Tacco sætter en meget stor ære i at prøve at lokke godbidder ud af frank :-D Det lykkedes så ikke nu hvor tacco kun må få speciel kost, men tacco har ikke givet op :mrgreen:

 

Det gør Dumle også, meget endda, men det har nu kun bevirket at Lexus hverken må få mine eller Franks godbidder :roll: men det kan han nu blive nødt til at finde sig i.

Link til indlæg
Del på andre sites

HAH, det er altså sjovt det med kamphunde.

Vi stødt på en gamel mand, som spurgte hvilken slags kamphund aslan var :mrgreen:

Da vi så sagde han bare var en broholmer, så smilede han og blev helt klukke glad :rolleyes: tosseet gamle mennesker :mrgreen:

 

Kærestens veninde med amstaffen gik ved siden af, da han så spugte til den, og hun trodsigt sagde AMSTAFF, sagde den gamle mand "den slags har jeg aldrig hørt om" :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det gør Dumle også, meget endda, men det har nu kun bevirket at Lexus hverken må få mine eller Franks godbidder :roll: men det kan han nu blive nødt til at finde sig i.

:lol:Ja det er da sjovt at han er så vild med mine godbidder:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...