Hop til indhold

fast ugentlig gåtur omkring århus??


luckyluna
 Share

Recommended Posts

Er der nogen der vil være med til det?

 

Hvis vi nu kunne aftale dag, tid og sted,så kan man jo bare komme som man lyster, eller man kan lige følge med i tråden om der nu kommer andre:)

 

Mine piger har ihvertfald gavn af det, da vi ikke møder så mange hunde i hverdagen og vi kan jo lave lidt forskelligt med dem hver gang?

 

Jeg kan torsdag eftermiddag eller lørdag eftermiddag, sådan lige umiddelbart:)

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 103
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst deluxious

Hej Luna !

Det er da bare en brand god idé at lave en fast dag. Jeg vil i hvert fald rigtig gerne når hvalpen kommer - det er jo vel trodsalt lidt sjovere når man er flere.

Jeg bor inde i midtbyen - lige bag musikhuset faktisk!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis der skal være chance for at vi der bor et stykke væk kan komme med en gang imellem skal det nok være lørdag eftermiddag.

 

Det er godt nok et stykke væk for os, men det kunne da være en god mulighed for efterhånden at få lidt ro på Dumle sammen med andre hunde.

 

jamen, det er jo det. Så kan man jo deltage hvis man kan:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Luna !

Det er da bare en brand god idé at lave en fast dag. Jeg vil i hvert fald rigtig gerne når hvalpen kommer - det er jo vel trodsalt lidt sjovere når man er flere.

Jeg bor inde i midtbyen - lige bag musikhuset faktisk!

 

Dejligt! Jeg har forresten lige hørt om en finsk laphundehvalp der er til salg, fordi en køber sprang fra...:cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst deluxious
Dejligt! Jeg har forresten lige hørt om en finsk laphundehvalp der er til salg, fordi en køber sprang fra...:cool:

 

Åh nej - sådan noget må du altså ikke fortælle mig Luna !

 

...Hvilken kennel er det, kan jeg få hvalpen NU ? NU NU NU ? Haha..Ej, det er nok bedst jeg venter til at jeg kan tage fri i et lille stykke tid...Åh nej..jeg har faktisk fri i 1½ uge..nu P...Plus relative korte arbejdsdage i et stykke tid derefter..shit..

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh nej - sådan noget må du altså ikke fortælle mig Luna !

 

...Hvilken kennel er det, kan jeg få hvalpen NU ? NU NU NU ? Haha..Ej, det er nok bedst jeg venter til at jeg kan tage fri i et lille stykke tid...Åh nej..jeg har faktisk fri i 1½ uge..nu P...Plus relative korte arbejdsdage i et stykke tid derefter..shit..

 

fnis, undskyld:engel:

 

Ja, den er 8 uger på lørdag, klar til afhentning:cool: Jeg har svaret på din pb:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er med på eftermiddage i weekenderne - ved ikke hvor ofte jeg kan, men når jeg har tid kan jeg have nogle med.. PPP-Pero og Milo-mor?

 

Ja tak :mrgreen:

 

Kan jeg forresten køre med dig på lørdag? Hvis jeg tager bussen ud til dig og så kører med som vi gjorde da vi trænede ved Pia...? :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst deluxious
fnis, undskyld:engel:

 

Ja, den er 8 uger på lørdag, klar til afhentning:cool: Jeg har svaret på din pb:)

 

Ej øv, det var en finsk hyrdehund istedet for en finsk lapphund. Det bliver banken glad for :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen jeg tror godt jeg kan på lørdag. Men det er ikke sikkert vi bliver der en hel time. Det kommer an på hvordan det går med King :-) Men jeg regner med at møde op i hvert fald ;-)

 

Hvor er det I planlægger at mødes henne?

 

Fedt, det behøver heller ikke være en hel time, jeg kan bare se jeg skal med bussen efter en time;-)

 

Ca, ved skovfogedboligen vil passe mig bedst:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Fedt, det behøver heller ikke være en hel time, jeg kan bare se jeg skal med bussen efter en time;-)

 

Ca, ved skovfogedboligen vil passe mig bedst:-D

Jamen det kan da også være det går super godt så vi bliver der en time, nu må vi se :-)

Jeg ved bare King godt kan blive lidt usikker hvis andre hanhunde virker truende og i hans øjne skal der ikke altid så meget til :-) Og nogle gange er der overhovedet ikke noget, så man kan aldrig vide. Jeg er nødt til at tage med og se hvordan det går.

 

Skovfogedboligen ved jeg ikke hvor ligger, men mon ikke det kan slås op ;-)

 

Skal hundene løbe løse dernede?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen det kan da også være det går super godt så vi bliver der en time, nu må vi se :-)

Jeg ved bare King godt kan blive lidt usikker hvis andre hanhunde virker truende og i hans øjne skal der ikke altid så meget til :-) Og nogle gange er der overhovedet ikke noget, så man kan aldrig vide. Jeg er nødt til at tage med og se hvordan det går.

 

Skovfogedboligen ved jeg ikke hvor ligger, men mon ikke det kan slås op ;-)

 

Skal hundene løbe løse dernede?

 

nej i skoven er det ikke tilladt med løse hunde. men stranden ligger lige ved, så man har muligheden for at aftale leg:-D

 

Jeg skal nok lige smide et kort til hvor det er lidt senere:)

 

Jeg har jo kun damer og vi vil gerne være med til at træne "vente med at hilse til du får lov":-D

Link til indlæg
Del på andre sites

nej i skoven er det ikke tilladt med løse hunde. men stranden ligger lige ved, så man har muligheden for at aftale leg:-D

 

Jeg skal nok lige smide et kort til hvor det er lidt senere:)

 

Jeg har jo kun damer og vi vil gerne være med til at træne "vente med at hilse til du får lov":-D

Det gør mig ikke noget at de skal være i snor, så har jeg da lidt styr på ham :-)

 

Det er sødt af dig at ville hjælpe med at træne, men vi er ikke kommet til at jeg kan få øjenkontakt med ham endnu, når han ser en anden hund. Så skal afstanden i hvert fald være stor! :lol: De første fem minutter, indtil han har hilst, kan jeg godt droppe alt om den slags pjat :mrgreen: Så længe jeg kan få ham til at sitte og være nogenlunde rolig, er jeg tilfreds :-)

Og jeg skal nok holde ham tilbage, så dine tøser ikke bliver helt overrumplede ;-)

 

Og på forhånd tak for kortet :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Det gør mig ikke noget at de skal være i snor, så har jeg da lidt styr på ham :-)

 

Det er sødt af dig at ville hjælpe med at træne, men vi er ikke kommet til at jeg kan få øjenkontakt med ham endnu, når han ser en anden hund. Så skal afstanden i hvert fald være stor! :lol: De første fem minutter, indtil han har hilst, kan jeg godt droppe alt om den slags pjat :mrgreen: Så længe jeg kan få ham til at sitte og være nogenlunde rolig, er jeg tilfreds :-)

Og jeg skal nok holde ham tilbage, så dine tøser ikke bliver helt overrumplede ;-)

 

Og på forhånd tak for kortet :-D

 

 

 

 

Her er kortet, skovfogedboligens vej ligger lige efter den røde pil. Vi mødes ved den først p plads inde i skoven:)

 

http://www.krak.dk/query?&what=route&mapstate=7;10.23779357719761;56.061489928005756;s;10.227063697183494;56.06456149478041;10.248523457211725;56.0584183612311;398;215&mapcomp=;;;;;;;;;;;;;;0;0;;;;0&stq=0&acount=2&m_width=398&m_height=215&addr1=|Kirkebakken,%208330%20Beder|8330|10.232087295749421|56.061182217266506|4|maps_place_dk;80040;22||||&addr2=|Bispelundvej%20115%20%208330|8330|10.243497500742958|56.06535906906627|7|maps_address_dk;2171414;11||||&fromSearch=Kirkebakken,%208330%20Beder&toSearch=Bispelundvej%20115%20%208330&calculationMode=fastest

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...