Hop til indhold

fast ugentlig gåtur omkring århus??


luckyluna
 Share

Recommended Posts

  • Svar 103
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Tak for numre;)

 

Så slår jeg i bordet og siger vi går tur fra tangkrogen i morgen kl 15:5up:

 

Ses,

jeg kommer uanset:-D

 

Håber therese stadig kan og vil ellers ses vi en anden gang:vinken:

 

Lyder godt, og tak :-D Jeg er super frisk så :-D:-D Skal vi aftale et mere præcist mødested? Så vi ikke står og stener hver for sig? :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor, og i hvilket tidsrum forestiller du dig? :-D

 

Jeg er så ked af, at jeg blev nødt til, at lade dig i stikken sidst. Det har jeg det virkelig dårligt over :cry:

 

Det skal du ikke have det skidt over, jeg må jo selv huske at give mit nummer videre i tide;-) Og mig og pigerne havde en god snuse tur:5up:

 

Jeg kan først tidligst kl 15 ogmed tangkrogen som det nordligste;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Hvornår kan du? Jeg er fleksibel på torsdag :blink:

 

Freudika- jeg skal desværre være et sted lørdag kl. 14, så jeg kan ikke der :cry: Men meget gerne en anden gang :-D

 

Jeg har desværre først fri kl 15 50. Så jeg kan først være på tangkrogen kl 16:20 ca. afhængig af traffikken. Er det for sent?? ellers har jeg fri 3 dage i næste uge, og så kan vi aftale noget der.

 

Bantus

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har desværre først fri kl 15 50. Så jeg kan først være på tangkrogen kl 16:20 ca. afhængig af traffikken. Er det for sent?? ellers har jeg fri 3 dage i næste uge, og så kan vi aftale noget der.

 

Bantus

 

Hvor arbejder du henne? Måske er der et sted, der er lettere at mødes for os begge?

 

Jeg vil helst ikke længere "ud" end tangkrogen, da jeg er på cykel. Jeg bor selv i Århus N.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor arbejder du henne? Måske er der et sted, der er lettere at mødes for os begge?

 

Jeg vil helst ikke længere "ud" end tangkrogen, da jeg er på cykel. Jeg bor selv i Århus N.

 

Jeg bor faktisk ret tæt på tangkrogen, så det vil være bedst at mødes der, da jeg jo skal hjem og hente Bananna. Men ellers så går jeg på sygeplejeskolen i århus, og vi kan sagtens en dag gå tur i uniparken.

 

Bantus

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bor faktisk ret tæt på tangkrogen, så det vil være bedst at mødes der, da jeg jo skal hjem og hente Bananna. Men ellers så går jeg på sygeplejeskolen i århus, og vi kan sagtens en dag gå tur i uniparken.

 

Bantus

 

Vi kan da bare sige 16.20 (eller 16.30, hvis det passer dig bedre), på torsdag, på tangkrogen. Så kan vi altid aftale, hvis vi skal mødes i uniparken en dag. Skal vi sige det? :blink:

 

Er der andre, der er friske?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...